שר התקשורת הטורקי הודיע על הידוק הפיקוח על אתר YouTube, אשר הגישה אליו נחסמה למשתמשים טורקיים כבר לפני שנתיים לאחר שבגוגל החליטו שלא לפתוח משרד מקומי במדינה ולא לשלם מסים לקופתה
ממחקר שערך משרד הפרסום Teenk בקרב 433 בני-נוער בגילאי 15-18 עולה כי בנות גולשות בממוצע יותר מבנים ■ אתר הגלישה העיקרי - פייסבוק ■ ההוצאה השבועית הממוצעת של בני-הנוער - 200 שקל
האם הממשל הטורקי נעלב מסרטונים פוגעניים נגד טורקיה שעלו ב-YouTube? ■ הנציג הטורקי של ארגון זכויות האדם המוביל באירופה: "אני מודאג מהחלטת משרד התקשורת הטורקי לחסום עשרות אתרי אינטרנט"
הסרטון מציג את טורקיה כמי שביצעה רצח עם בארמנים וכמי ששולחת חיילים להכות נשים בערים הכורדיות
קובי אריאלי הביע במוסף "פירמה" את דעתו על בלוגרים ויוצרי וידיאו באינטרנט. הוא טועה
הפיצ'ר החדש ב-YouTube מציע מאפשר לערוך את הסרטונים מבלי להוריד תוכנת עריכה או את הסרטונים למחשב ■ וגם: בעזרת Buzzeo תמתגו את עצמם ברשת החברתית פייסבוק באמצעות בניית אפליקציה תוך דקות
הסדרה המכונה "Restart" תכלול 10 פרקים בני כ-3 דקות כל אחד - ותשודר בפורטל הסלולרי של החברה, באתר האינטרנט, בעמוד של אורנג' בפייסבוק ובערוץ החברה באתר YouTube שהוקם במיוחד לצורך כך
בסרטון הנוכחי, הנקרא "The Three Terror", מוצגים ראש ממשלת טורקיה, נשיא סוריה ונשיא כמי שמופיעים כמו 3 הטנורים ושרים שיר על בסיס הלחן של היצירה "Funiculi Funicula"
PeerPong הוא אתר חדש שיודע לסרוק פרופילים של משתמשים באתרים חברתיים כגון טוויטר, במטרה לזהות מהם תחומי העניין שלהם ובמה הם מומחים ■ וגם: visited רוכב על ההצלחה של YouTube
מיה מחשבים תעניק ל"לאטמה" את הפרס עבור ההישג הבולט ביותר והתרומה למדינת ישראל במדיה החברתית ■ לסרטון "We Con the World" שיצרה "לאטמה" בתגובה לאירועי המשט נרשמו יותר מ-3 מיליון צפיות בשבוע
ברשת YouTube עלה סרטון שזכה כבר ללמעלה מ-3.5 מיליון צפיות, השם ללעג את כתם הנפט של BP
לגוגל שיעור חשיפה שבועי של 91.9% ■ פייסבוק התחזקה ב-5.2% לשיעור של 68.3% ■ וואלה עלתה ב-6.5% לשיעור של 67.8% ■ במקום השישי מדורג אתר Mako של "קשת" שזינק בכ-16% לשיעור של 38%
הקליפ הפארודי שיצרה לאטמה, "We Con the World" - שהציג את מארגני המשט לעזה כמי שהונו את העולם - הוסר מאתר YouTube בטענה כי הפר זכויות יוצרים ■ לסרטון היו יותר מ-3 מיליון צפיות בשבוע
לארה לי, ברזילאית ממוצא קוריאני שחברה בארגון "Cultures of Resistance", מפרסמת צילומים חדשים מתוך אוניית ה"מרמרה"
גם לאחר קרוב ל-2 מיליון צפיות ברשת, הסרטון הסאטירי של "לאטמה" בנושא המשט נותר שנוי במחלוקת ■ אביטל ליבוביץ', האחראית בדובר צה"ל על ההסברה הישראלית באינטרנט: "כל מהלך הסברתי הוא מבורך"
הסרטון, בו מככב הזמר הרוסי אדוארד קיל עם שיר ה"טרו-לו-לו" משנות ה-70, זכה ליותר מ-5 מיליון צפיות וחיקויים רבים ■ הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס ויכלול גם אפליקציית משחק ייחודית בפייסבוק
אינסטגרם (Instagram)גוגלדוחות כספייםטוויטרטיקטוקטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהיוצרי תוכןמשפיעניםפייסבוקרשתות חברתיות