גולשים ישראליים שמעלים סרטוני וידיאו ל-YouTube יוכלו להציג פרסומות לצד התכנים הללו, בניסיון להגיע למאות אלפי צפיות ולייצר מכך הכנסות ■ הגולשים הם אלה שיבחרו לצד אילו סרטונים יופיעו הפרסומות
ד"ר דוד גורביץ' ל"ליידי גלובס": "אנו מתקדמים לסף הגירוי האולטימטיבי - המוות; בעבר ראו את זה בסרטי מדע בדיוני, היום זה בהחלט תרחיש אפשרי - ולדעת רבים בלתי נמנע" ■ פרופ' שיזף רפאלי: "תוך שנתיים-שלוש גוגל יהפוך לבדיחה מיושנת"
המיזם של בלוך, Interlude, הוא למעשה פלטפורמה לעריכת סרטון וידיאו, המאפשרת למשתמשים לערוך את הסרטון באופן אינטראקטיבי ופרסונלי
מפרסמים חכמים לא ישפכו לשם פסולת פרסום משוכפלת מהקמפיין בטלוויזיה. אז מה כן?
(עדכון) יש לציין כי לחברות שמפסידות מיליוני אירו ביום כתוצאה מהתפרצות הר הגעש באיסלנד, יש אינטרס ברור בחידוש הטיסות במהירות האפשרית ■ אל-על מבטלת את "טיסות החילוץ" לברצלונה ■ אישתו של נשיא איסלנד: "חשש מהתפרצות הר געש נוסף" ■ רשות התעופה האירופית: היום יתקיימו 4,000 טיסות באירופה
וואלה ו-ynet ממשיכים להיות צמודים, ואתר YouTube סוגר את החמישייה הפותחת
היקף העסקה לא ידוע אך היא מראה את רצינותה של גוגל באשר להתרחבות בשוק הווידיאו המקוון
(עדכון) - הבלוג הטכנולוגי טק-קראנץ' מדווח כי גם אתר ויקיפדיה לא עבד אתמול במשך שעות ארוכות
מדונה, מאחורייך: שימוש נכון ויצירתי במדיה החברתית, צבא של עוקבים בטוויטר ויותר מ-5 מיליון מעריצים בפייסבוק מאפשרים לליידי גאגא למכור כמעט כל מוצר שתעלה על דעתה
הטלוויזיה החינוכית חוגגת 44 שנים להיווסדה, ולרגל החגיגות שולבו היום בלוגו של גוגל ישראל דמויות נוסטלגיות מתוכניות כגון "פרפר נחמד" ו"קישקשתא" ■ בקרוב יעלה גם ערוץ YouTube של הטלוויזיה החינוכית
הקרב בין שופרסל לרבוע כחול גלש לסרטונים ב-YouTube ■ גורם ברבוע כחול: שופרסל העלתה סרטון אנונימי, ורק אחרי פנייה משפטית הודו באתר כי שופרסל עומדת מאחורי הסרטון ■ גורם בשופרסל: "יש לחץ ברבוע כחול"
לאומי, דיסקונט ומזרחי-טפחות השתלטו על שטחי הפרסום בעמוד הבית של אתר שיתוף קבצי הווידיאו למשך שבוע שלם ■ לדברי גוגל ישראל, כל שטחי הפרסום בעמוד הבית של YouTube כבר מוזמנים לחודשים מארס ואפריל
Tweet Defense עושה את הקישור בין העולם החברתי של המשתמש לבין האהבה למשחקי אינטרנט ■ וגם: פייסבוק ראש בראש עם שירותים חברתיים מבוססי מיקום: עפ"י הערכות בשוק, היא תכריז בעוד כחודש על פיצ'ר חדש שיאפשר להציג מיקום המשתמשים
הילד שלי לא רגיל שמישהו מכתיב לו את הרגלי הצפייה, וזה פער הדורות הדיגיטלי האמיתי
ynet עוקף את YouTube וחוזר למקום הרביעי, פייסבוק מקבע את מעמדו כאתר השלישי בגודלו בישראל ■ "גלובס" מוביל בפער גדול על המתחרים בגלישה ממקומות עבודה ■ חודש שני ברציפות מעל 40% ל-mako
גוגל ודיש, ספקית הטלוויזיה בלוויין השנייה בגודלה בארה"ב, שוקלות לשתף פעולה ולהשיק מנוע חיפוש לתכנים טלוויזיוניים שיופעל באמצעות מכשיר דמוי ממיר
אינסטגרם (Instagram)גוגלדוחות כספייםטוויטרטיקטוקטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהיוצרי תוכןמשפיעניםפייסבוקרשתות חברתיות