Jogli הוא מנוע חיפוש חינמי למוזיקה, הכולל 12 מיליון דיסקים - מאגר המוזיקה האינטרנטי הגדול בעולם "כל אחד יכול להיות הבעלים האישיים של ספריית הווידיאו והמוזיקה הגדולה ביותר בעולם"
ב-15 במאי תיערך ב-YouTube תחרות סרטים ויראלית בת 48 שעות ליצירת פרסומת למטרות צדקה פאנל של מומחים מהתעשייה יבחר בשני מנצחים, שיזכו בנסיעה לקאן כדי להתחרות בתחרות Young Lions Film
IBM מקימה מכונה שתתחרה איתנו בטריוויה, אך עוד רחוקה הדרך לניצחון המחשב
וגם: בעזרת WishMirror תוכלו ליצור רשימת פריטים שהכי הייתם רוצים לקבל כמתנה לאירוע המתקרב שלכם, לחלוק את הרשימה הזו עם החברים ולעקוב אחר האירועים של קרוביכם
זאת בהמשך למהלכים קודמים של הנשיא ברק אובמה לחזק את הקשר עם בוחריו דרך האינטרנט הבית הלבן חבר כעת גם ברשת החברתית פליקר, באתר הווידיאו Vimeo ובאתרי הסרטונים והמוזיקה YouTube ו-iTunes
מה נוכל ללמוד מתופעת הווידיאו הוויראלי של סוזן בויל? 7 הרגלים מוצלחים של דודות סקוטיות יעילות במיוחד - ואיך הם הופכים להצלחה שיווקית ברמה עולמית
גרינספן, ממייסדי מייספייס, שבעבר הפסיד למרדוק במאבק על המו"לית דאו ג'ונס, טוען כי "מייספייס היתה צריכה לרכוש את YouTube כשהיתה קטנה" ראיון עם מי שהקים רשת חברתית של 125 מיליון איש ממעונות הקולג'
התגלות סוזן בויל היא סיפור טוב מדי. אין פלא שברשת מתרוצצת שמועת קונספירציה
מסקר חדש עולה כי טוויטר היא המדיה החברתית הפופולרית ביותר רק 41% עושים שימוש ב-YouTube למטרות שיווקיות
אין רגע דל בזירת הריאליטי: המתמודד בן ה-12 שהופיע אחרי בויל בתוכנית "Britain's Got Talent" כבר נושף בעורפה
בויל הפכה למפורסמת בן-לילה בזכות תוכנית גילוי הכישרונות "Britain's Got Talent" הקליפ של בויל ב-YouTube רשם יותר צפיות מזריקת הנעליים על בוש בעיראק (32 מיליון) ומנאום הניצחון של אובמה (19 מיליון)
הרשת סגרה את הסניף בצפון קרוליינה בשביל "לטהר" אותו פטריק דויל, נשיא הרשת: "זה מחליא אותי; אנחנו מבקשים לעצור את השניים ולוקחים את המקרה ברצינות מוחלטת"
אתר "Vevo" יעלה לאוויר בהמשך השנה YouTube תהיה אחראית על הטכנולוגיה, ויוניברסל תספק תכנים מנכ"ל יוניברסל, דאג מוריס: "מיד עם ההשקה, האתר ישיג יותר כניסות ושימושים מכל אתר מוזיקה אחר בארה"ב"
בית ההשקעות ממליץ לקצץ בעסקאות עם חברות הבידור, לשפר את הגילוי והיירוט של חומרים ללא זכויות יוצרים כך שיוצרי תוכן ירגישו בנוח לבצע עסקאות עם האתר, ולשפר את הסטנדרטים של המודעות ואת היעילות שלהן
עם 12 מיליון צפיות וידיאו בחודש ומפרסמים שמעלים קמפיינים ייחודיים, אתר הווידיאו Flix של תפוז רוצה להיות ה-YouTube הישראלי - אבל לדן חן, מנכ"ל תפוז, יש לא מעט משוכות בדרך
Twisted Fly: קמפיין ויצ"ו, שעלה כסרטון חברתי ב-YouTube, עסק ב"תחרות" הפרסומת הסקסיסטית ביותר - בה "זכתה" הפרסומת עם בר רפאלי
אינסטגרם (Instagram)גוגלדוחות כספייםטוויטרטיקטוקטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהיוצרי תוכןמשפיעניםפייסבוקרשתות חברתיות