בעשירון העליון מוציאים 10% על מזון, לעומת 49% בעשירון התחתון בשנת 2008 ■ ההכנסה הפנויה הנותרת בעשירון העליון לאחר הוצאה על מזון גבוהה פי 14.5 מההכנסה הנותרת בעשירון התחתון
מסקר אתר "כמה" עולה עוד כי על מכשירי חשמל אנו מוציאים בחודש שלפני פסח כ-67% יותר בהשוואה לממוצע ההוצאות החודשי בתחום, וכי ההוצאות על מזון לחג גדלות בכ-50%
זאת בדומה לגידול בשנת 2009, על-פי סקירה שערך אגף כלכלה ומסים באיגוד לשכות המסחר
זיהום של חיידקי סלמונלה במפעל בנאוודה עשוי להביא להחזרה של עד 10,000 מוצרים ■ ככל הנראה לא נשקפת סכנת חולי או מוות לצרכנים ■ יש לציין כי מדובר במוצרים המשווקים אך ורק בארצות-הברית ולא בישראל
ברוב התחומים רמת המחירים היתה נמוכה אפילו מהשפל שנרשם בספטמבר 2009 בעקבות המבצעים האגרסיביים ברשתות בתקופת החגים
החל מנקניק ועד טישו - כמעט לכל מוצר על המדף נולד לאחרונה אח יוקרתי ויקר יותר ■ "גלובס" בודק מה מסתתר מאחורי האריזות המושקעות, והאם משתלם להשקיע עוד כמה שקלים במוצרי הפרימיום
נהלי מעקב בעייתיים, קנסות מצחיקים, מחסור בכוח-אדם והיסטוריה של החלטות לא מיושמות גורמים לבעיות בפיקוח על איכות המזון בישראל ■ יוזמות חקיקה חדשות נמצאות בקנה, אך מוקדם לדעת אם הן יביאו את השינוי
תשלם בתמורה לחברת אקסטרא 14 מיליון שקל ■ תחת המותג מרמולייט משווקים מוצרים ללא סוכר, למותג פמילי סדרת מוצרי טואלטיקה, לגלילונית שקיות אוכל ושקיות אשפה, ואילו המותג פופסטאר הוא מותג פופקורן למיקרוגל
השוואת מחירי אריזות החיסכון בהשוואה לאריזות רגילות מראה כי לרוב משתלם לקנות אותן, במיוחד כשמדובר במוצרי מזון ■ עם זאת, מבדיקת אתר פרייסל עבור "גלובס" עולה כי לעתים אריזות החיסכון דווקא יקרות יותר
הרשות תאחד את כל גורמי הפיקוח תחת קורת-גג אחת ותבטיח רמת פיקוח רחבה על מזון לטובת בריאות הציבור ■ ועדת הבריאות הטילה את ניסוח הצעת החוק בנושא על ארגון אמון הציבור, שהציג בפניה את המלצותיו בנושא
"במחירה הנוכחי אסם תתקשה להדביק את תשואת השוק" ■ "פוטנציאל הצמיחה וההתרחבות של שטראוס כבר מגולם בצפיות השוק ובמחיר המניה" ■ "ההשקעה במניית שופרסל אינה אטרקטיבית"
גדי לסין: "אנחנו יצרן החומוס הגדול בעולם" ■ הירידה בדו"חות שטראוס ברבעון נרשמה בעיקר בשל היחלשות בתוצאות במדינות מזרח אירופה ובעקבות שינויי מטבע ■ לעומתן, מכירות הקפה בברזיל המשיכו במגמה חיובית
למרות ניסיונות כושלים בעבר ועל אף נתונים לפיהם רק 1% ממשקי-הבית בישראל רוכשים מזון באינטרנט - ברבוע כחול צופים כי ב-3 השנים הקרובות יגיעו המכירות באינטרנט לכ-120 מיליון שקל בשנה
רמי שביט מסתער על האתגר הבא - רשת מזון חדשה, וכדאי לקחת אותו ברצינות
ליצרניות כאסם ושטראוס יש בערך דרך אחת להתמודד עם המותג הפרטי ברשתות המזון
המיקומים הראשונים ייבחרו לפי מיקומי הסניפים של רשת המשביר לצרכן כדי להתבסס על קונים המשתייכים למועדון הלקוחות 365 ■ המודל המתגבש: הניהול השוטף והתפעול יימסר לאחת מרשתות המזון הגדולות
טואלטיקהיבואיוקר המחיהמחירי המזוןמשרד הבריאותענף המזוןקמעונאותרגולציהרפורמת היבוארשתות שיווק