מקאן תל-אביב

כתבות אחרונות

 

באמצע המכרז: תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית יקוצץ ב-40%

בעקבות הקיצוץ יעמוד תקציב הפרסום השנתי של שירותי בריאות כללית, שיוצא בימים אלה למכרז, על 9 מיליון שקל בלבד ; מרבית תקציב הפרסום של הקופה נוהל בשנים האחרונות במשרד הפרסום ראובני-פרידן

ענת ביין-לובוביץ' 30.03.2009

הפרסומות הזכורות והאהובות: פלאפון ואדלר-חומסקי נשארים בצמרת

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון נמצאת בראש הטבלאות שבוע שלישי ברציפות ; הפרסומת להאגיס זוכה לאהדה גבוהה אחרי שבוע בלבד באוויר

ענת ביין-לובוביץ' 29.03.2009

חברת החשמל פסלה את הצעת זרמון-גולדמן במכרז הפרסום

לטענת חברת החשמל, המשרד לא עמד בתנאי הסף במכרז - ניהול תקציבים בהיקף של 100 מיליון שקל ב-2006-2007 ; מקאן-אריקסון נבחר כזוכה בתקציב ; בזרמון-גולדמן שוקלים לתבוע שוב את החברה

ענת ביין-לובוביץ' 29.03.2009

מקאן-אריקסון זכה במכרז על תקציב הפרסום של חברת החשמל

גבר על שאר המשתתפים במכרז: זרמון-גולדמן ויהושע TBWA ; מסגרת תקציב הפרסום של חברת החשמל לשנת 2009 היא כ-14 מיליון שקל

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 26.03.2009

מכרז הפרסום של שירותי בריאות כללית יתמקד במקצועיות המשרדים

בניגוד למכרזי פרסום אחרים, ההצעה המסחרית במכרז הכללית מהווה רק 40% מהשקלול לזכייה, לעומת 60% למקצועיות של משרד הפרסום ; היקף התקציב של הכללית ב-2008 עמד על 14 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2009

איריס בק מינתה את אורית רחמני לסמנכ"ל הלקוחות של מקאן-אריקסון

בק, מנכ"ל משרד הפרסום מקאן-אריקסון, עבדה עם רחמני בחברת פרטנר, שם שימשה רחמני כמנהלת הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 19.03.2009

מקאן-אריקסון סגרה את אדס מרקט ישראל; הפעילות תמוזג לחברה הבינלאומית

סגרה את הסניף הישראלי של החברה שנפתח לפני שנה ; אדס מרקט שהוקמה ב-2007 עוסקת באופטימיזציה של קמפיינים באינטרנט ופועלת במודל של תשלום לפי ביצועים

ענת ביין-לובוביץ'‏ 17.03.2009

חברת חשמל הזמינה את זרמון-גולדמן לשימוע נוסף לגבי מכרז הפרסום החדש

זאת כדי לבחון את עמידתו בתנאי הסף של המכרז ; המשרד התבקש בין היתר להוכיח כי הוא אכן האחראי על מלוא תקציב הפרסום של חברת האופנה פוקס

ענת ביין-לובוביץ' 09.03.2009

תחקיר: מהי המשמעות העסקית מאחורי החברות האמיצה בין אילן שילוח לאודי פרידן?

שילוח פועל מול המדיה כדי שראובני יקבלו עמלות יתר; במקרה אחד שילוח הסדיר ריטיינר רטרואקטיבי מול לקוח של ראובני; מקאן סייע לבחינת שדרוג המחשבים בראובני; וראובני מבקש לקנות מדיה "במחירי מקאן" ; והממונה על ההגבלים? מבחינתה אין שום בעיה

ענת ביין-לובוביץ' 05.02.2009

מקאן יוניברסל ומרקיורי של ראובני-פרידן ישתפו פעולה ביניהן בתחום המדיה

הממונה על ההגבלים: מקאן וראובני אינם משרדים מתחרים, כי שניהם בבעלות אותה חברת אחזקות ; נציגי ראובני-פרידן כבר פנו לאמצעי המדיה בדרישה להיות חלק מהסכם העמלות ותנאי רכש המדיה של מקאן יוניברסל

ענת ביין-לובוביץ' 02.02.2009

ירושלים של זהב

פיצויים תמוהים: על מה ולמה שילם משרד הפרסום מקאן-אריקסון 10,000 שקל?

משה ליכטמן 30.01.2009

אילן שילוח - שמוביל היום את המאבק למען ערוץ 10 - דרש מראשי הערוץ "להחזיר את המפתחות למדינה" רק לפני חודשיים

שילוח - 20.11.2008: "המהלך שבו ערוץ 10 מנסה לקבל בהיחבא רישיון מהמדינה בתוך חוק ההסדרים, בלי שהמדינה תפתח מכרז, הוא שערורייה" ; שילוח היום: "מות ערוץ 10 יעמיד את הדמוקרטיה הישראלית בתקופה חשוכה"

דורון אביגד 29.01.2009

האם תנובה מתעתדת לבצע שינויים נוספים במערך הפרסום שלה?

ל"גלובס" נודע כי מנהלי אדלר-חומסקי נפגשו עם בכירים בתנובה: עם זהבית כהן, מנכ"ל אייפקס, ועם ענת גרוס, מנהלת חטיבת השיווק בתשלובת החלב ; באחרונה הועברו מספר תקציבי פרסום של הקבוצה מגיתם למקאן

ענת ביין-לובוביץ' 29.01.2009

מקאן-אריקסון פירסם מודעות בעיתונים: "מדינת ישראל מודיעה בלי תדהמה על מותו של ערוץ 10"; אילן שילוח: "הדמוקרטיה הישראלית בפני תקופה חשוכה"

במודעה נכתב: "שני חברי כנסת מכבים את הטלוויזיה למדינה שלמה, וממשלת ישראל שותקת. 3,000 איש נזרקים לרחוב, היצירה הישראלית חוטפת בפנים, והדמוקרטיה הישראלית שוב נשארת עם ערוץ מסחרי אחד, בודד, בלי תחרות. בלי אלטרנטיבה. בלי שלאף אחד אכפת. אנו קוראים לכם, המועמדים לראשות הממשלה, לקום ולעצור את הביזיון. אסור לתת לערוץ 10 למות"

‎‎יעל גאוני‏ 29.01.2009

מקאן פירסם התנצלות בפני משפחת נעמי שמר ז"ל על שינוי מילות השיר "ירושלים של זהב"

לפני מספר חודשים השתמש מקאן במספר מילים מהשיר בפרסומת לעיריית ת"א ; חוץ ממודעת ההתנצלות, הגיעו משרד הפרסום ונציגי המשפחה להסכם שלפיו יתרום מקאן 10,000 דולר למרכז לסיוע לנפגעות תקיפה מינית

שירות גלובס 21.01.2009

תקציב הפרסום של "אדום אדום" של תנובה עובר לגליקמן-נטלר-סמסונוב

היקף התקציב מוערך ב-4-5 מיליון שקל ; בימים הקרובים תחליט תנובה היכן יטופל תקציב הפרסום של המותג טירת צבי, המטופל כיום בגיתם BBDO

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2009

   171819202122232425262728293031   

   נמצאו 486 כתבות   |   עמוד 29 מתוך 31