מקאן תל אביב

כתבות אחרונות

 

קבוצת מקאן-אריקסון יוצאת במהלך מיתוג מחודש

המיתוג יכלול אתר אינטרנט למקאן ישראל, מיתוג הבניין בו יושבת הקבוצה ומיתוג מחודש של כל המחלקות

ענת ביין-לובוביץ' 03.11.2009

בעקבות עסקת בזק: הקרב הגדול על תקציבי הפרסום החל

אדלר-חומסקי, שמחזיק כיום בתקציב הפרסום של בזק, עלול להיות המפסיד העיקרי ■ האם מקאן-אריקסון יסכים להיפרד מקבוצת אי.די.בי. לטובת בזק? ומה ירוויח גלר-נסיס? ■ כל התרחישים

ענת ביין-לובוביץ' 25.10.2009

אילן שילוח המליץ על מנוי חינם לחדר כושר לקצין שחקר את תקיפת בת-זוגו

פקד קובי גטניו, שהיה אמון על חקירת התקיפה של שירה מרגלית, קיבל מנוי ל-3 חודשים למכון הכושר האופנתי גראז' שנמצא בבניין במתחם ההיי-טק בשכונת רמת-החי"ל, בו שוכן גם משרד מקאן-אריקסון שבבעלות שילוח

שי ניב 25.10.2009

תקציב הפרסום של מיקרוסופט עובר ממקאן לאדלר-חומסקי

הטיפול בתקציב העולמי של מיקרוסופט עבר לסוכנות וונדרמן שאין לה ייצוג בישראל, וזו התקשרה לצורך הטיפול בתקציב עם LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי ■ היקף תקציב הפרסום של מיקרוסופט בישראל: כמיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 22.10.2009

ברוקנר-נטע-יער יטפלו בתקציב הפרסום של נציגות סמסונג בישראל

מבחינה פרסומית עוסקת הנציגות הישראלית בטיפול בסמסונג כמותג מטריה, כשעיקר הפעילות היא תמיכה נקודתית לקמפיינים שמייצרים הזכיינים בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 20.10.2009

המפורסמים ממילא לא אמינים

קצה נפשנו בקמפיינים מזויפים ובפרסום שבבסיסו עומדות התרמית וההונאה

דרור פויר 06.10.2009

ההיי-טק לפי אילן שילוח: המטרה היא דווקא לא אקזיטים

לפני חודשיים נכנס הפרסומאי אילן שילוח לתחום ההשקעות בהיי-טק, כשרכש את חממת לאב-וואן ■ בראיון ל"גלובס", שותפו למהלך, היזם ניר טרלובסקי, משמיע ביקורת על הנעשה בענף - ומסמן מטרה שאפתנית: להקים בתוך 7 שנים 5-7 חברות שיימכרו בעשרות מיליוני דולרים

בתיה פלדמן 05.10.2009

מדד "משרד הפרסום של השנה" קובע: אדלר-חומסקי & ורשבסקי במקום הראשון

גלובס tv מקאן-אריקסון מדורג שני, יהושע TBWA - שלישי ■ מפתיעה גדולה בדירוג: רות שטרית, אשתו של ח"כ מאיר שטרית, שמשרדה שטרית מדיה גרופ הראה צמיחה יוצאת דופן והגיע למקום השביעי ■ לדירוג המלא

ענת ביין 24.09.2009

2. מקאן אריקסון

ענק הפרסום אומנם לא מחץ את המתחרים השנה, אבל הוא מגיע עצבני לשנה הבאה

23.09.2009

הפרסומת למגה בול עם אברי גלעד - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למילקי בכיכובם של אקי אבני וסנדי בר היא שוב האהובה ביותר ■ הפרסומת ל-012 סמייל היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות ששודרו בשבוע החולף

ענת ביין-לובוביץ' 21.09.2009

עמלת היתר של ההון האנושי

הנכס העיקרי של משרדי הפרסום הוא ההון האנושי. חבל שהם לא מפרסמים את זה

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 15.09.2009

סקר משרדי הפרסום: מקאן-אריקסון הכי מתגמל; בגלר-נסיס הכי נעים לעבוד

במגזין "פירמה" הקרוב, שיופץ ב-24.9, ייבחר משרד הפרסום של השנה ■ 76% חושבים שמשרדי פרסום הם מקום עבודה מעניין, כמעט 50% טוענים כי שעות העבודה מטורפות

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2009

תקציב הפרסום של מזגני טורנדו עבר מאדלר-חומסקי לשלמור-אבנון-עמיחי

מדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בשוק, שהיקפו ב-2008 נאמד בכ-22 מיליון שקל במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 14.09.2009

מכה ל"קליה": בוטל סימן המסחר שלה "אל-אקונומיקה"

הסימן נמחק לבקשת חברת פרוקטר אנד גמבל, המייצרת מסירי כתמים תחת המותג "ACE אל-אקונומיקה" ■ משמעות המחיקה היא שכעת יוכל כל גוף מסחרי להשתמש בביטוי "אל-אקונומיקה" לתיאור מוצריו

נועם שרביט 10.09.2009

תקציב הפרסום של קרן קיימת לישראל יוצא למכרז

אדלר-חומסקי, יהושע TBWA, גליקמן-נטלר-סמסונוב, שלמור-אבנון-עמיחי, מקאן-אריקסון וזרמון-גולדמן מתמודדים על התקציב, שמטופל כיום באדלר-חומסקי ■ על-פי הערכות, היקף התקציב של קק"ל יגיע השנה ל-750 אלף דולר

ענת ביין-לובוביץ' 09.09.2009

מקאן, שלמור ואדלר מתמודדים על תקציב הפרסום של קבוצת טורנדו

התקציב, המטופל כיום באדלר-חומסקי&ורשבסקי, הוא בהיקף של 22 מיליון שקל ■ פגישת היכרות נערכה עם נציגי שלמור ועם נציגי מקאן, שכבר ערכו להנהלת טורנדו פרזנטציה

ענת ביין-לובוביץ' 03.09.2009

   171819202122232425262728293031   

   נמצאו 494 כתבות   |   עמוד 26 מתוך 31