מקאן תל אביב

כתבות אחרונות

 

אילן שילוח קונה עוד 7% מאדסמרקט ב-3.5 מיליון דולר

בכך הגדיל הפרסומאי את הנתח שלו באדסמרקט ל-31% והפך לבעל המניות הגדול בחברה ■ את האחזקות שילוח קנה מסוכנות הפרסום מקאן אריקסון, שותפתו במשרד הפרסום שבבעלותו

בתיה פלדמן 27.08.2009

"אסור לתת לערוץ 10 למות" - ולכן יש להוציאו למכרז

"הכי קל לשלוח אלפי אנשים הביתה" ■ הכי קל? אולי לאילן שילוח, בעלי משרד הפרסום

מתי גולן 25.08.2009

התעלול הנמוך של אילן שילוח

מודעות האבל שפרסמה מקאן-אריקסון להצלת ערוץ 10 איבדו פרופורציות

סטלה קורין-ליבר 23.08.2009

הפרסומת של יופלה - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מילקי ממוקמת בשבוע הראשון לשידורה במקום השני ברשימת האהובות

יניב פוהורילס 23.08.2009

תקציב הפרסום של דיזינגוף סנטר עובר למקאן בוטיק

דיזינגוף סנטר נחשב למפרסם קטן יחסית, שעיקר פעילותו היא מחוץ לטלוויזיה ■ היקף תקציב הפרסום מוערך בכ-3 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 12.08.2009

קמפיין פלאפון באמצעות באומן-בר מוביל את דירוג הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ליופלה באמצעות מקאן-אריקסון היא האהובה ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 02.08.2009

גם השבוע: פרסומת "החומה" של סלקום - המדוברת ביותר ברשת

Twisted Fly: הפרסומת לסלקום של מקאן-אריקסון חוללה 68% מהיקף השיחה על פרסומות באינטרנט

יניב פוהורילס 26.07.2009

חילופי מנכ"לים במקאן קונטנט: יובל לב פורש, שחר אבני מונה במקומו

לב הצטרף לקבוצת מקאן-אריקסון לפני כ-7 שנים, לאחר שכיהן כסמנכ"ל הפיתוח העסקי בבאומן-בר-ריבנאי ■ אבני שימש בתפקידו האחרון כמנכ"ל חברת ENGAGE וטיפל בפרויקטים בתחום הקד"מ, האירועים והתערוכות

ענת ביין-לובוביץ' 22.07.2009

בצל המיתון: ירידה של 6.5% בהוצאה לפרסום במחצית 2009

עם זאת, מספר השקות גדולות מנעו מפולת בענף ■ מקאן-אריקסון עדיין המשרד המוביל, אדלר-חומסקי עם זינוק של 13% מצמצם פער ■ באומן, שלמור, יורו ופוגל אוגילבי צונחים ■ שטראוס עדיין המפרסמת הגדולה במשק

ענת ביין-לובוביץ' 13.07.2009

האם תקציב הפרסום של אופנת CELIO יעזוב את מקאן בוטיק?

התקציב טופל עד כה במשרד מקאן בוטיק, אולם משרד הפרסום אליקים-הרמן&נהרדעא הוזכר כמועמד לתפקיד

ענת ביין-לובוביץ' 30.06.2009

יצירתי, זול ואפקטיבי: בכירי מקאן מסכמים את הזוכים והמגמות בפסטיבל הפרסום בקאן

האינטרנט הוא עדיין המלך, אובמה טילטל את התעשייה, והמיתון מכתיב את הקריאייטיב: יותר זול ואפקטיבי הוא גם יותר טוב ■ כעת נותר לבדוק איך מתגמלים את משרדי הפרסום, שהתרגלו לחתוך אחוזים מקמפיינים יקרים

יונתן קיש, קאן 29.06.2009

אנחנו על המפה: 230 עבודות ישראליות הוגשו השנה לפסטיבל הפרסום בקאן

שלמור-אבנון-עמיחי הוא הזוכה הישראלי הגדול - וגם המשרד שהשקיע בתחרות הכי הרבה כסף ■ שמעוני-פינקלשטיין משיג אריות זו השנה השלישית ■ וגם: הקופירייטר באדלר שהגיש עבודה לקאן על חשבונו - וזכה

ענת ביין-לובוביץ' 28.06.2009

הדינוזאור קם לתחייה

גם לדינזאור פרינט כמוני קשה לא להתלהב מהשימוש הטכנולוגי בהעברת רעיונות, כמו שעשתה פיאט עם קמפיין ECO DRIVE

שי גורן, קאן 25.06.2009

קולקציית הכלום של קאן

חיפשתי בקאן מלוכה ומצאתי אתונות - ועוד בכפכפים

סיגל עבודי, קאן 25.06.2009

קריאייטיב אחר

הגעתי לראשונה לקאן כפרסומאית - וחוויתי הארה ■ וגם: סיפור אהבה על קונדומים

איריס בק, קאן 25.06.2009

גן עדן של ביקיני

בלעדי ל"גלובס": בכירי משרד הפרסום מקאן-אריקסון מדווחים מפסטיבל קאן

אלדד ויינברגר 24.06.2009

   171819202122232425262728293031   

   נמצאו 494 כתבות   |   עמוד 27 מתוך 31