מקאן תל-אביב

כתבות אחרונות

 

איריס בק ל"גלובס": "לצרכן יש גם חיים מקבילים באינטרנט; שוק הפרסום הישראלי עדיין לא נמצא שם במלוא הנוכחות"

מנכ"ל מקאן-אריקסון השיקה שני כלים טכנולוגים חדשים: TOBII - שמאפשר לעקוב אחר תנועת עיני הגולש בזמן אמת; ו-Brand Monitoring - שמאפשר לנטר מותגים ברשת ■ "בישראל עדיין לא חושבים באסטרטגיה דיגיטלית"

נועה פרג 04.06.2009

הפנקיסטית של סלקום כובשת את טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: גם פרסומת הצדפות של פלאפון ממשיכה לשמור על מיקום גבוה בדירוג ■ עלייה במספר הפרסומות ששודרו בשבוע החולף

ענת ביין-לובוביץ' 31.05.2009

מקאן-אריקסון הוא הזוכה הגדול בתחרות קקטוס הזהב 2009

גלובס tv 172 מדליות חולקו השנה בקקטוס ■ מקאן ומקאן דיגיטל קיבלו כמחצית מהמדליות ■ גיתם ואדלר-חומסקי במקום שני ושלישי, שמעוני-פינקלשטיין במקום רביעי ■ באינטרנט: twisted מפתיעה עם 2 מדליות זהב

ענת ביין-לובוביץ' 26.05.2009

ראש בראש בסלולר: פלאפון - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע, סלקום - הפרסומת האהובה

גיאוקרטוגרפיה: בדירוג השתלבו השבוע שתי פרסומות שכבר אינן משודרות יותר - יופלה וקוקה-קולה זירו

ענת ביין-לובוביץ' 24.05.2009

סמנכ"ל האסטרטגיה במקאן-אריקסון, יוני קיש: "טוויטר עבר שינוי דרמטי בחודש האחרון"

כעת גם אתם, גולשי "גלובס", מוזמנים להיכנס באתר טוויטר ל-globesnews ולעקוב אחרי כל ההתרחשויות 24 שעות ביממה

שירות גלובס 21.05.2009

ראובני-פרידן פורש מההתמודדות במכרז הפרסום של מכבי שירותי בריאות

בראובני מעדיפים להתמודד במכרז הפרסום של שירותי בריאות כללית, שחלק מתקציבה מטופל במשרדו ■ גם מקאן-אריקסון לא צפוי להתמודד על תקציב הפרסום של מכבי, אם כי טרם התקבלה שם החלטה סופית על כך

ענת ביין-לובוביץ' 19.05.2009

מקאן, ראובני, זרמון ובאומן-בר עלו לשלב השני במכרז שירותי בריאות כללית

המשמעות היא שבפועל כל המשרדים שהגישו הצעות למכרז הפרסום של שירותי בריאות כללית עלו לשלב הבא ; כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", בכללית הוחלט לקצץ את תקציב הפרסום בכ-40% ולהעמידו על 9 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 07.05.2009

קקטוס הזהב 2009: מקאן-אריקסון הכניס את מספר העבודות הרב ביותר לגמר

אחריו במקום השני - אדלר-חומסקי ; במקום השלישי - גיתם BBDO בפער קטן יחסית ; ראובני-פרידן מדורג במקום הרביעי, ובמקום החמישי יהושע TBWA ; שלמור-אבנון-עמיחי לא משתתף בתחרות השנה

ענת ביין-לובוביץ' 06.05.2009

מקאן-אריקסון העולמית זכתה בתקציב הפרסום לאולימפיאדת לונדון 2012

סוכנות הפרסום האמריקנית גברה על קבוצת WPP הבריטית, ותהיה גם נותנת החסות הרשמית של האולימפיאדה בהשקעה של 10 מיליון פאונד

שירות גלובס 05.05.2009

תקציב הפרסום של רשת אופטיקנה עובר למקאן-אריקסון

התקציב, בהיקף של כ-2.5-3 מיליון דולר, נוהל ב-6 השנים האחרונות ע"י שלמור-אבנון-עמיחי

ענת ביין לובוביץ' 03.05.2009

סלקום - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע; הפרסומות האהובה: רשות המים

הפנקיסטית בפרסומת של סלקום נחרטה חזק בזכרון הצופים ; עלייה בסך ההשקעה בקמפיינים פרסומיים השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 03.05.2009

קריאייטיב כחול-לבן: 5 קמפיינים ישראליים למותגים בינלאומיים זכו להצלחה עולמית

באחרונה אופנתי להגיד שהקריאייטיב המקומי תקוע, אבל גם בביצה המקומית מתגלים לעתים יהלומים שמאומצים בעולם הרחב - כמו הקמפיינים של גלר-נסיס, מקאן, באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן וגליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 28.04.2009

מהפך: סלקום הדיחה את פלאפון מראשות טבלת הפרסומות הזכורות

הפרסומת עמוסת הסלבס לרשות המים, באמצעות לפ"ם, מובילה השבוע את רשימת הפרסומות האהובות

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 26.04.2009

שלמור-אבנון-עמיחי לא יתמודד על תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית

המשרדים שיתמודדו על התקציב הם באומן-בר-ריבנאי, שהתקשרותו עם מכבי שירותי בריאות באה בימים אלה לקיצה; מקאן-אריקסון וראובני-פרידן, הנמנים על מערך הפרסום של הכללית; וזרמון-גולדמן

‎‎‏ ענת ביין-לובוביץ 21.04.2009

שבוע חמישי ברציפות: פלאפון בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

למקום השני בטבלת הפרסומות האהובות השבוע הגיעה הפרסומת ליופלה ; למרות החג: ירידה בהיקף ההשקעה בפרסומות בטלוויזיה

יניב פוהורילס 12.04.2009

תקציב הפרסום של יבואנית האופנועים קבוצת עופר-אבניר עובר לאדלר-חומסקי

היקף תקציב הפרסום של הקבוצה ב-2009 יעמוד על כ-4 מיליון שקל ; עד כה טופל התקציב במשרד הפרסום מקאן בוטיק מקבוצת מקאן-אריקסון

ענת ביין-לובוביץ' 31.03.2009

   171819202122232425262728293031   

   נמצאו 486 כתבות   |   עמוד 28 מתוך 31