תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית למגזר הערבי בשנת 2010 מוערך בכ-2.5 מיליון שקל
מקאן-אריקסון מוביל את דירוג משרדי הפרסום עם גידול של 20% ■ צמיחה חסרת תקדים של 68% ליהושע ושל 29% לבאומן ■ אדלר-חומסקי יורד ב-11% ■ שטראוס מובילה את דירוג המפרסמים ■ הענף המושקע ביותר: רשתות השיווק
גורן, ששימש ב-8 השנים האחרונות כמשנה למנכ"ל מקאן-אריקסון, ייכנס לתפקידו החדש בשבועות הקרובים
אלקטרה בתלונה לרשות השנייה: תדיראן לא יכולה למזג את מדבר סהרה כפי שנאמר בפרסומת ■ סיום הסכסוך כלל פשרה, במסגרתה תדיראן תשנה את הטקסט בסרטון
זאת במסגרת קמפיין ל"לאומי דיגיטל" בהשקעה של 10 מיליון שקל ■ ראש מערך השיווק בבנק, תמר יסעור: "פייסבוק זה לא עוד גימיק שצריך רק לעשות עליו 'וי' - הוא מאפשר לענות על הרבה מאוד צרכים של הלקוחות שלנו"
בורגראנץ' מיזגה לתוכה באחרונה את סניפי ברגר קינג ■ לשלב הגמר של המכרז על התקציב עלה גם אדלר-חומסקי&ורשבסקי ■ תקציב הפרסום של בורגראנץ' עמד ב-2009 על 1.3 מיליון דולר
מדובר בעבודות מרשימות השורט ליסט שפורסמו עד כה ■ שלמור-אבנון-עמיחי מועמד ל"אריות" ב-6 קטגוריות ■ עבודות של מקאן-אריקסון עלו לגמר בקטגוריית הפרומו והמדיה ■ אדלר-חומסקי עלה לגמר בקטגוריית הפרינט
תשקיע 10 מיליון שקל בקמפיין למזגנים מתוצרתה, באמצעות מקאן-אריקסון ■ הקמפיין נועד למצב את מזגני תדיראן כמובילים מבחינה טכנולוגית, וזאת כדי לייצר להם יתרון תחרותי מול מזגני אלקטרה וטורנדו
מקאן גרף 38 פרסים, מתוכם 5 מדליות זהב ושני גרנד קקטוס ■ שלמור חוזר להשתתף בתחרות, וההימור שלקח - להגיש מספר קטן של עבודות איכותיות - הביא אותו למקום השני עם 8 מדליות זהב ושני גרנד קקטוס
השפה הפרסומית החדשה של פלאפון הותירה חותם על שופטי הקקטוס: שתי גירסאות שלה זכו בתחרות - האחת בפרס הגרנד והשנייה במדליית זהב ■ בלטו לטובה הזכיות בקטגוריית הפרסום הקהילתי, שגרפו 6 מדליות זהב
"להעביר את דביר" של מזרחי-טפחות, קמפיין "הבורר" של HOT והבתים של תנובה מובילים את הימורי המפרסמים לטקס קקטוס הזהב 2010 ■ מי ייקח את הגרנד קקטוס? סמנכ"לים ומנכ"לים מפרגנים לקולגות
יורם לוי, סמנכ"ל הקריאייטיב של באומן-בר-ריבנאי, מפרגן לקונספט המדויק בקמפיין הגברים של בירה גולדסטאר שיצר משרד הפרסום מקאן-אריקסון
טייקון הפרסום התעלם במפגיע מהריכוזיות בענף, ורה"מ חזר לשווק כותרות נבובות
מדובר בתקציב בהיקף של מיליוני שקלים בודדים ■ למעשה התקציב "נשאר בבית" - מאחר שמקאן מטפל כיום גם בתדמית תנובה
ההשקעה בחברת קומפיוקול נאמדת בכמה מיליוני שקלים, והיא מבוסס על שיתוף-פעולה אסטרטגי ■ שתי החברות ימשיכו לפעול באופן עצמאי, אך מקאן תיחשף ללקוחות קומפיוקול, וקומפיוקול תיחשף ללקוחות מקאן
משרדי הפרסום קיבלו את המלצת הוועדה המקצועית של החברה בתום סבב הפרזנטציות שערכו במסגרת המכרז
Effie Awardsאדלר חומסקיהפרסומות הזכורות והאהובותאירועים ומינוייםמינוי בכיריםמשרדי פרסוםענף הפרסוםפרסוםפרסומותתקציב פרסום