מנכ"לי 3 המשרדים שהובילו את דירוג "משרד הפרסום של השנה" של "פירמה" בוחרים את ההישגים של 2010 - ומדברים על האתגרים העתידיים של המשרד ושל ענף הפרסום כולו
אחרי שהפרסום הדיגיטלי צבר מסה קריטית בעוגת ההכנסות, החלו משרדי הפרסום לכנס את התחום חזרה אליהם ■ האם המשרדים העצמאיים ישרדו או שייבלעו ע"י גופים גדולים?
למקום השני הגיע באומן-בר-ריבנאי, ולמקום השלישי - שלמור-אבנון-עמיחי Y&R ■ פרויקט בתמונות - הדירוג המלא
מקאן-אריקסון העלה לגמר התחרות 3 פיינליסטים, משרד האינטראקטיב אידיאולוג'יק העלה שני פיינליסטים, ובאומן-בר-ריבנאי העלה לגמר פיינליסט אחד - אך הם לא זכו בפרסים
גיאוקרטוגרפיה ו"גלובס" מסכמים את הפרסומות הזכורות והאהובות של תש"ע: מקאן, באומן ויהושע מובילים את דירוג משרדי הפרסום; HOT ומזרחי-טפחות שולטים בדירוג הסרטונים
בתקציב החברה מטפל כיום משרד הפרסום מקאן-אריקסון ■ אדלר-חומסקי יערוך בקרוב פרזנטציה לנציגי אל-על שתעסוק בחלק מסוים של פעילות החברה
התקציב, שיעמוד על 5 מיליון דולר, טופל ב-5 השנים האחרונות בידי משרד הפרסום בורודה-קפלן
תקציב הפרסום למגזר החרדי של רשת פעמית סטור לשנה הקרובה עומד על כ-800 אלף שקל
תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית למגזר הערבי בשנת 2010 מוערך בכ-2.5 מיליון שקל
מקאן-אריקסון מוביל את דירוג משרדי הפרסום עם גידול של 20% ■ צמיחה חסרת תקדים של 68% ליהושע ושל 29% לבאומן ■ אדלר-חומסקי יורד ב-11% ■ שטראוס מובילה את דירוג המפרסמים ■ הענף המושקע ביותר: רשתות השיווק
גורן, ששימש ב-8 השנים האחרונות כמשנה למנכ"ל מקאן-אריקסון, ייכנס לתפקידו החדש בשבועות הקרובים
אלקטרה בתלונה לרשות השנייה: תדיראן לא יכולה למזג את מדבר סהרה כפי שנאמר בפרסומת ■ סיום הסכסוך כלל פשרה, במסגרתה תדיראן תשנה את הטקסט בסרטון
זאת במסגרת קמפיין ל"לאומי דיגיטל" בהשקעה של 10 מיליון שקל ■ ראש מערך השיווק בבנק, תמר יסעור: "פייסבוק זה לא עוד גימיק שצריך רק לעשות עליו 'וי' - הוא מאפשר לענות על הרבה מאוד צרכים של הלקוחות שלנו"
בורגראנץ' מיזגה לתוכה באחרונה את סניפי ברגר קינג ■ לשלב הגמר של המכרז על התקציב עלה גם אדלר-חומסקי&ורשבסקי ■ תקציב הפרסום של בורגראנץ' עמד ב-2009 על 1.3 מיליון דולר
מדובר בעבודות מרשימות השורט ליסט שפורסמו עד כה ■ שלמור-אבנון-עמיחי מועמד ל"אריות" ב-6 קטגוריות ■ עבודות של מקאן-אריקסון עלו לגמר בקטגוריית הפרומו והמדיה ■ אדלר-חומסקי עלה לגמר בקטגוריית הפרינט
תשקיע 10 מיליון שקל בקמפיין למזגנים מתוצרתה, באמצעות מקאן-אריקסון ■ הקמפיין נועד למצב את מזגני תדיראן כמובילים מבחינה טכנולוגית, וזאת כדי לייצר להם יתרון תחרותי מול מזגני אלקטרה וטורנדו
Effie Awardsאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיאירועים ומינוייםמשרדי פרסוםנדב פרסמןענף הפרסוםפרסוםפרסומותתקציב פרסום