אחרי שדירגנו את משרדי הפרסום בחודש שעבר, החלטנו לעשות ביקור בית בכמה מהבולטים שביניהם ■ בחנו את עצמכם: האם הדשא המלאכותי של השכן ירוק יותר?
מדובר בקמפיין שרוכשת מדיה קום עבור לין&לין ■ מקורבים ללין&לין: הקמפיין לא עולה בגלל לחץ של מקאן ■ מקורבים לקשת: במדיה קום לא מצליחים לעמוד במחירים להם התחייבו
היקף תקציב הפרסום של בית ההשקעות מיטב צפוי לעמוד על כ-12 מיליון שקל בשנה
כשבמרכזו של סיפור עומד אדם רב עוצמה וקשרים - דווקא אז גובר הטעם בפרסומו
התקשורת קופצת על סיפורים עם שמות מפורסמים, גם אם הם לא ממש ראויים לפרסום
יומיים לאחר שהגיש בקשה לצו מניעה נגד שילוח בטענה כי השתלט על ביתו במירמה, מושך רונן פרידמן את בקשתו: "אני חוזר בי מכל האשמות-השווא כלפי אילן, שנאמרו בשעת כעס ומצוקה"
שימש בעבר כמנהל קבוצת הדיגיטל במשרד הפרסום מקאן-אריקסון
רונן פרידמן מבקש מביהמ"ש להוציא צו נגד שילוח ונגד משרד הפרסום מקאן-אריקסון שימנע מהם לבצע פעולה משפטית בבית ■ שילוח: "הטענות שקריות וחסרות בסיס עובדתי"
מנכ"לי 3 המשרדים שהובילו את דירוג "משרד הפרסום של השנה" של "פירמה" בוחרים את ההישגים של 2010 - ומדברים על האתגרים העתידיים של המשרד ושל ענף הפרסום כולו
אחרי שהפרסום הדיגיטלי צבר מסה קריטית בעוגת ההכנסות, החלו משרדי הפרסום לכנס את התחום חזרה אליהם ■ האם המשרדים העצמאיים ישרדו או שייבלעו ע"י גופים גדולים?
למקום השני הגיע באומן-בר-ריבנאי, ולמקום השלישי - שלמור-אבנון-עמיחי Y&R ■ פרויקט בתמונות - הדירוג המלא
מקאן-אריקסון העלה לגמר התחרות 3 פיינליסטים, משרד האינטראקטיב אידיאולוג'יק העלה שני פיינליסטים, ובאומן-בר-ריבנאי העלה לגמר פיינליסט אחד - אך הם לא זכו בפרסים
גיאוקרטוגרפיה ו"גלובס" מסכמים את הפרסומות הזכורות והאהובות של תש"ע: מקאן, באומן ויהושע מובילים את דירוג משרדי הפרסום; HOT ומזרחי-טפחות שולטים בדירוג הסרטונים
בתקציב החברה מטפל כיום משרד הפרסום מקאן-אריקסון ■ אדלר-חומסקי יערוך בקרוב פרזנטציה לנציגי אל-על שתעסוק בחלק מסוים של פעילות החברה
התקציב, שיעמוד על 5 מיליון דולר, טופל ב-5 השנים האחרונות בידי משרד הפרסום בורודה-קפלן
תקציב הפרסום למגזר החרדי של רשת פעמית סטור לשנה הקרובה עומד על כ-800 אלף שקל
Effie Awardsאדלר חומסקיהפרסומות הזכורות והאהובותאירועים ומינוייםמינוי בכיריםמשרדי פרסוםענף הפרסוםפרסוםפרסומותתקציב פרסום