מקאן תל אביב

כתבות אחרונות

 

עופר עובד: "היקף הפרסום בפייסבוק יגדל כשיבינו שזה עובד"

הפרסום הדיגיטלי יתפוס בעוד שנתיים כ-20% מעוגת הפרסום בישראל - כך מעריך מנכ"ל מקאן דיגיטל ■ בראיון ראשון הוא מסביר מדוע טוויטר פחות מתאים לישראלים, ולמה הוא לא מתחזק את עמוד הטוויטר והפייסבוק שלו

נועה פרג 07.04.2010

מקאן ואדלר-חומסקי לא יתחרו על תקציב קניוני ישראל

חלק מההחלטה קשור בעבודה השוטפת הנדרשת מול 18 קניוני הקבוצה ומול 17 סמנכ"לי שיווק נפרדים ■ אדלר-חומסקי העביר את ההתמודדות לחברה-הבת LEAD, לאחר שקיבל לטיפולו את תקציב הפרסום של קניון ארנה

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2010

אדלר וראובני יתחרו על תקציב הפרסום החברתי של תנובה

במכרז, שהיקפו מוערך ב-6 מיליון שקל, מתמודדים גם משרדי הפרסום של תנובה: מקאן-אריקסון, גיתם BBDO וגליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 22.03.2010

מקאן מצטרף למכרז על תקציב הפרסום של קניוני ישראל

היקף התקציב עומד על 12 מיליון שקל ■ לא מן הנמנע כי בעקבות חשיפת המכרז ב"גלובס" יצטרפו להתמודדות משרדי פרסום נוספים

ענת ביין-לובוביץ' 15.03.2010

63% מהגולשות באינטרנט לא מוכנות להתנתק אפילו ליום אחד

‎עפ"י מחקר של מקאן-אריקסון, 75% מהנשים בישראל מעל גיל 18 גולשות ברשת ■ 75% גם החליטו לרכוש מוצר בעקבות המלצה באינטרנט ■ קרוב ל-80% מהנשים חברות ברשתות חברתיות

נועה פרג 03.03.2010

"ישראל מתייבשת" - הפרסומת האהובה ביותר בשנת 2009

מסיכום דירוג האהובות והזכורות של גיאוקרטוגרפיה עולה כי גם הפרסומת לפלאפון היא הזכורה ביותר ■ אדלר מוביל הזכורות ומקאן את האהובות ■ בנטרול גודל המשרד מנצח גליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 23.02.2010

שבוע שני ברציפות: תנובה בראש סקר הפרסומות הזכורות והאהובות

גלובס tv גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של תנובה היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית במהלך השבוע האחרון

ענת ביין-לובוביץ' 18.02.2010

הפרסומת הנוסטלגית של תנובה - הזכורה ביותר השבוע

גלובס tv גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של HOT עם כוכבי "הבורר" מובילה את דירוג האהובות זה השבוע השלישי ברציפות

יניב פוהורילס 11.02.2010

עזיבות נוספות במקאן: סמנכ"ל האסטרטגיה יוני קיש פורש

ממקאן נמסר כי קיש יוצא לחל"ת לצורך עבודה במקאן ניו-יורק ■ גם הדר גור-אריה, סמנכ"ל במקאן דיגיטל, עוזבת ותמונה למנכ"ל רגב-קויצקי ■ השניים מצטרפים לרשימה ארוכה של בכירים בקבוצה שפרשו בשנה האחרונה

ענת ביין-לובוביץ' 09.02.2010

כוכבי הסדרה "רמזור" ישמשו כפרזנטורים של המשביר לצרכן

ליאור כלפון ויעל שרוני יקבלו עבור הקמפיין כ-100 אלף דולר ■ תקציב הפרסום של הרשת יגדל ב-2010 ב-10% ויעמוד על 46 מיליון שקל ■ מקאן-אריקסון יכתוב יחד עם יוצרי הסדרה אדיר מילר ורן שריג את התסריט לקמפיין

שירות גלובס 09.02.2010

סקר הפרסומות: מזרחי-טפחות - הכי זכורה, HOT - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: שתי הפרסומות מובילות את סקר הפרסומות הזכורות והאהובות זה השבוע השני ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2010

סמנכ"ל הלקוחות בקבוצת מקאן, עוברת לחברת המדיה מרקיורי

המעבר הוא ככל הנראה חלק מחיזוק השת"פ בין קבוצת מקאן לבין ראובני-פרידן בתחום המדיה

ענת ביין-לובוביץ' 02.02.2010

בולטון פוטנציאל - משרד הפרסום המוביל במגזר הדתי

יפעת בקרת פרסום: ענף הארגונים והעמותות הוא הקטגוריה המובילה במגזר ב-2009 עם היקף פרסום של כ-7.7 מיליון שקל, ואלקטרה מוצרי צריכה היא המפרסם המוביל

ענת ביין-לובוביץ' 31.01.2010

מזרחי-טפחות - הפרסומת הזכורה השבוע, HOT - הפרסומת האהובה

המשך הקמפיין עם דביר וגיסתו גורף 10.5% זכירות ואת המקום הרביעי באהדה ■ הקמפיין ל-yes עם הזוג אובמה מדורג שני בשתי הטבלאות

נורית שר הדס 28.01.2010

מקאן משלימה את רכישת מלוא מניות החברה-הבת מקאן טופר

רוכשת כעת 40% מהמניות ממייסדת החברה, אסנת טופר ■ נשקלת אפשרות למזג בעתיד את מקאן טופר, שהיקפי הפעילות שלו הצטמצמו בשנים האחרונות, עם משרד הפרסום מקאן בוטיק המתמחה בתקציבים קטנים

ענת ביין-לובוביץ' 19.01.2010

שי גורן, המשנה למנכ"ל מקאן-אריקסון, פורש מתפקידו

שימש בתפקידים שונים במקאן מזה כ-7 שנים ■ בשנה האחרונה מונתה איריס בק למנכ"ל המשרד, דבר שגרר שינויים פרסונליים בדרגי הניהול

ענת ביין-לובוביץ' 13.01.2010

   171819202122232425262728293031   

   נמצאו 494 כתבות   |   עמוד 24 מתוך 31