האצן הג'מייקני גובה בין 200 אלף דולר ל-350 אלף דולר לתחרות, ורק ב-12 החודשים האחרונים הרוויח 20.3 מיליון דולר
מותג הרכבים של ג'נרל מוטורס יפרסם על קדמת החולצות של הקבוצה, ויחליף את חברת הפיננסיים האמריקנית AON; ישלם יותר מ-20 מיליון ליש"ט לעונה
עפ"י סקר שנערך בקרב יותר מ-1,000 אמריקנים, לעתים קרובות הצרכנים יוצרים את החיבור הזה באופן שגוי ומשייכים את החסות דווקא לחברה המתחרה
ע"פ אתר sportingintelligence, חסויות החולצה הראשיות של 20 המועדונים יכניסו 147.1 מיליון ליש"ט ב-2012/13, לעומת 117.5 מיליון אשתקד
חברת הרכב האמריקנית נטשה אמנם את הסופרבול, אבל חתמה על הסכמי חסות עם שני מועדוני הכדורגל המפוארים מאנגליה
חברת התעופה הלאומית של דובאי מנהלת מו"מ לרכישת הזכויות השמיות של אצטדיון ריאל מדריד; הסכום המדובר: 50 מיליון אירו בעונה
עקב נסיגת הפיס מהסכם החסות המרכזי עם ליגת העל בכדורסל, ראשי הליגה החלו לגשש עם הטוטו לגבי אפשרות שיחזור לשמש כספונסר הראשי
יאסור שימוש בלוגואים ובסלוגנים של מותגים שאינם נותני החסות הרשמיים
האולימפיאדה מהווה עבור המפרסמים הזדמנות ללכוד את תשומת-הלב של מאות מיליוני צרכנים, והספונסרים כבר מתכננים את מהלכי השיווק הגדולים של השנה
במסגרת החסות תקבל החברה פרסום על מסכי הלדים בהיכל נוקיה במשחקי הליגה וביורוליג ■ זו השנה השנייה של חלמיש קרמיקה עם הצהובים
לראשונה בהיסטוריה אושרו תקנות שיאפשרו פרסום על חולצות המשחק, החל מעונת 2013/14; הערכות: יכניס לקבוצות כ-100 מיליון דולר
ההסכם החדש של הבנק עם הליגה האנגלית יהיה שווה 40 מיליון ליש"ט לעונה (עלייה של 45%); מגיע דווקא לאחר התפוצצות פרשת המניפולציה בריבית הליבור
חברת התעופה של קטאר נשארה מאחור בזמן שהמתחרות מהמפרץ הפרסי כבר עמוק בתוך הליגה האנגלית; המנכ"ל: "שתי קבוצות פרמיירליג פנו אלינו"
ענקית הגז הרוסית חתמה עם אופ"א על הסכם פרסום במפעל היוקרתי לשנים 2012-2015; מצטרפת למסטרקארד, פורד, הייניקן, יוניקרדיט וסוני פלייסטיישן
דיווח: מותג פפסי יחליף את ברידג'סטון כ"ספונסר חסות המחצית" של ליגת ה-NFL במשחק הסופרבול למשך ארבע השנים הבאות; כמה זה יעלה?
12 גופי ספורט, כולל התאחדות הכדורגל, השחייה, האופניים, חתמו על אמנה נגד פרסום משקאות אלכוהוליים באירועי ספורט. בתמורה, יקבלו מהמדינה 25 מיליון ד'
אדידסבגדי ספורטאירועים ומינוייםחסויותיורו 2024כדורגל אירופיליגת העל בכדורגלנייקיפומהפרסום