לפי מחקר של חברת Horizon Media, זהו הסכום שהיו יכולות לגייס 4 הליגות המקצועניות בספורט האמריקני מחסויות על חולצות השחקנים ■ 62% מהסכום משויך ל-NFL
הסכם ההלבשה הנוכחי של השדים האדומים עם ענקית הלבשת הספורט האמריקנית שווה כ-25 מיליון ליש"ט בשנה; ביונייטד מעוניינים להגדיל את הסכום בכ-11 מיליון ליש"ט בעונה
העיתונות הקטאלונית ערכה משאלים בקרב הקהל של המועדון: האם הם בעד שבירת המסורת של בארסה? 47% ב"מונדו דפורטיבו" ו-48% ב"ספורט" הביעו התנגדות
לברצלונה לא היו יותר מדי ברירות אלא "למכור", לראשונה בתולדותיה, את חזית החולצה עבור 165 מיליון דולר ל"קרן קטאר". אבל דווקא הצד השני של העסקה מעניין: הקטארים
במועדון הקטאלוני, מהבודדים בעולם שלא מפרסם חברות מסחריות על מדי המשחק שלו, סבורים שהיוזמה תגדיל את ההכנסות בלפחות 43 מיליון אירו בשנה
לספורטאים האמריקניים יש נוכחות בולטת במדיה החברתית ■ הנימוק הרשמי הוא "קשר עם האוהדים", אבל אם על הדרך הספונסרים מקבלים חשיפה - זה לא מזיק ■ ומה בישראל?
ארבע ליגות הספורט הבכירות בארה"ב קיבלו מספונסרים 2.28 מיליארד דולר ב-2010, עלייה של 7.5%; ה-NFL בראש עם 870 מיליון דולר, ה-NHL עם העלייה הגדולה ביותר
ששת ליגות הכדורגל הבכירות ביבשת גייסו 470.4 מיליון אירו מחסויות חולצה, עלייה של 18% לעומת אשתקד; הפרמיירליג עקפה את הבונדסליגה בפסגה, עם הכנסות של 128 מ' אירו
אדידס משלמת להתאחדות 3.6 מיליון ש' ל-4 שנים עבור הסכם החסות, אבל בנוסף מחויבת למוצרי הלבשה בשווי כולל של לא פחות מ-16 מיליון ש' נוספים, ועוד 10% ממכירות המרצ'נדייז
חברת הביטוח, שעל מגעיה מול ההתאחדות לכדורגל וספורטפייב בנוגע לחוזה החסות פורסם לראשונה ב"גלובס", תשלם עבור ההסכם יותר מ-900 אלף דולר
ענקית הביטוח במו"מ מתקדם עם ההתאחדות לכדורגל לקחת חסות על הנבחרת החל מקמפיין יורו 2012 ■ צפויה להחליף את חברת הייסנס שעוזבת אחרי שנתיים
כפי שפורסם ב"גלובס", מדובר בהסכם במסגרתו תיקרא הליגה בכדוריד "ליגת ווינר"; ההצעה הראשונה עמדה על 400 אלף שקל לעונה
ענקית הכימיקלים חתמה עם ה-IOC על הסכם ל-10 שנים; סך הסכמי החסות של הוועד האולימפי שווה 900 מיליון דולר בארבע השנים הקרובות, כשרף מיליארד הדולר נראה קרוב מתמיד
חתמה על הסכם בשווי 10 מיליון ליש"ט לעונה הבאה למשחקי הפרמיירליג בלבד, ושואפת לקבל סכום דומה עבור המפעלים האחרים בהם תשתתף; במידה ותצליח, תצטרף לבאיירן וריאל מדריד כמכניסה הגדולה ביותר מחסויות חולצה
סגנית אלופת אנגליה תקבל 2 מיליון דולר בעונה עד 2014, ותקבל חסות מסוכנות הנסיעות שכבר עובדת בין היתר עם צ'לסי, ליברפול ומנצ'סטר סיטי
גוף השירותים הפיננסיים Credit Agricole הודיע רשמית כי יוריד מהאוויר קמפיין טלוויזיוני בהם משתתפים שחקני הנבחרת; גם רשת ההמבורגרים Quick ביטלה פרסומת עם ניקולס אנלקה
ONE ZEROהבנק הדיגיטלי הראשוןאירועים ומינוייםחסויותמונדיאל 2022נייקיכלכלת ספורטעיריית ירושליםפיפ"אפרזנטור