המדריך למוצרים שאין לכל אחד: "גלובס" בודק כמה יעלו נעליים כמו של ליידי גאגא, ואיפה אפשר למצוא תמורת 15,000 שקל שעון שעיצב לאונרדו די-קפריו
הוא משתמש בפרוות אמיתיות, מעלה קולקציית דוסים בפאות וטליתות, ומצעיד דוגמניות במראה אנדרוגיני על הבמה ■ למעצב ז'אן פול גוטייה ממש לא אכפת מה תגידו עליו
עולם האופנה צר מדי בשביל המוח המתפוצץ מרעיונות של ג'ורג'יו ארמאני ■ האימפריה שלו שווה כמעט 4 מיליארד אירו, אבל בראיון מיוחד ל"ליידי גלובס" הוא מודה: "לפעמים אני חושב שאולי עבדתי קשה מדי במהלך החיים"
חנות הקונספט NN5 מטפלת מהיבטים תרבותיים שונים, מרהיטים ועד מוצגים מוזאליים, במושג המתעתע של השמלה השחורה הקטנה
"רק עכשיו, לאחר שחדרתי לבראונס בלונדון, אני יכולה לומר שעשיתי את זה בגדול", אומרת מעצבת האופנה מירה צבילינגר, שהשמלות שעיצבה מוצגות לצד דגמי ולנטינו ואוסקר דה לה רנטה
אתר Polyvore מספק חוויית קנייה חברתית לחובבות אופנה. מעצבי-העל צריכים לדאוג?
אתר Gilt, המוכר בגדי מעצבים באינטרנט במחיר אטרקטיבי, הצליח לגייס מיליוני חברים תוך 3 שנים ■ מייסד המיזם, קווין ראיין, מסביר ל"גלובס" איך משווקים סייל של מוצרי יוקרה
מהו מותג האופנה שנושא ארומה של יוקרה אך נמכר במחיר סביר וכבש את מישל אובמה?
למעצב ז'אן פול גוטייה ממש לא אכפת מה תגידו עליו. הוא רוצה להדהים ולהמם. עכשיו הוא מלביש גם את הבית ■ ראיון ל"ליידי גלובס"
בתו של נוחי דנקנר פורשת מתפקידה בחברת דיסקונט השקעות מקבוצת IDB במטרה להתחיל בלימודי עיצוב אופנה ב"שנקר" ■ תמשיך לכהן כדירקטורית ללא שכר
אלבז, ישראלי במקור, הוא המעצב הראשי של בית האופנה הצרפתי לאנוון ■ הקולקציה תוצע למכירה ב-23 בנובמבר בכ-200 חנויות של הרשת ברחבי העולם, כולל בישראל
ברשתות האופנה הישראליות לרוב לא טורחים להציג באינטרנט מחירים, מבצעים מעודכנים או קופונים ■ מיהם האתרים המוצלחים, איזה בלתי אופנתיים, ומי שולח בגדים עד הבית?
זה הזמן לקנות לא רק בגדי קיץ בהנחות ענק, אלא מוצרים שיכולים לשמש גם בקיץ הבא בחצי מחיר: בגד-ים של אוברזון, משקפי-שמש של גוצ'י, מזוודות של סמסונייט, ילקוט אורתופדי ואפילו קרם הגנה
מי שרוצה לחכות שהמחירים יירדו עוד צריך לקחת בחשבון כי לא בהכרח ימצא את המידה או הדגם המבוקשים ■ "גלובס" בדק היכן אפשר ליהנות ממבצעים שווים, כיצד ניתן למקסם את ההנחות, ומה כדאי לחפש בחנויות עודפים
פותח בנוסף חנות ברחובות בהשקעה של 300 אלף שקל ■ עם פתיחת החנות תמנה הרשת 11 סניפים בארץ
הגירסה הישראלית של הריאליטי, בהנחיית שירז טל, מצולמת בלופט בת"א שנבנה לצורך התוכנית ■ הסדרה, שתעלה לשידור ביום רביעי הבא, תכלול 13 פרקים בהם יידרשו מעצבי האופנה המתחרים לבצע משימות שונות
אופנהבגדיםגוצ'ילואי ויטוןעבודה בימי קורונהעסק ביוםעסקים קטנים ובינונייםעצמאיםתערוכהתרבות: אופנה