כך חושף "ניו יורק טיימס" בעיתון נמסר גם כי החברה-האם של העיתון, The NY Times Company, צפויה להיות אחת מהשותפות העסקיות של אמזון במיזם
האולטימטום לשיחות בין המו"ל לבין איגודי העובדים בעיתון פקע אתמול "ניו-יורק טיימס" מאיים להוציא התראה לפני סגירת ה"בוסטון גלוב" - הדרושה כדי לסגור אותו לאחר 60 יום
המוציא לאור דיווח על הפסד של 19.5 מיליון דולר ברבעון הראשון, לעומת רווח של 39 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד הוצאות חד-פעמיות וירידה בהכנסות מפרסום תרמו להפסד
ב-3 החודשים הראשונים של 2009 עמד הממוצע החודשי של מבקרים ייחודיים באתרי עיתונים באינטרנט על 73.3 מיליון מדובר במספר המבקרים הגבוה ביותר באתרי העיתונים מאז 2004
אריק שמידט טוען כי יותר עיתונים מנסים למצוא אפיקי הכנסה נוספים ברשת מלבד פרסום
"בוסטון גלוב" הוא כיום היומון ה-14 בגודלו בארה"ב במונחי תפוצה בימי חול אם ה"בוסטון גלוב" ייסגר, הוא יצטרף לרשימה מתארכת של יומונים מקומיים בארה"ב שנסגרו השנה
המקומונים והשבועונים החרדים עקפו את העיתונים היומיים "יתד נאמן" ו"המודיע" בסוף השבוע 35% מהמגזר הודו כי הם גולשים באינטרנט, למרות איסור הרבנים רדיו "קול חי" זוכה לחשיפה של 31% מהמגזר החרדי
"הדיגיטלי הפך למיינסטרים" - כך אומר אנדרו סוויננד, נשיא הפעילות הגלובלית של קבוצת סטארקום מדיה ווסט בביקור ראשון בישראל הוא משרטט את המגמות העולמיות ברכש המדיה - ולא ממהר להספיד את עיתון הנייר
בחברת המחקר טוענים עוד כי "חייבים לתת קדימות לאינטגרציה של מדיה חברתית בתוך מערכת ניהול התכנים"
ההכנסות מפרסום בעיתונות צנחו בארה"ב ב-15% ב-2008, והמו"לים מחפשים לבצע התאמות חדשניות למודל העסקי - ומנסים למכור תוכן באינטרנט
בחברה ממליצים על סקטור העיתונות בארה"ב המלצת "משקל חסר", כשמניית העיתון "וושינגטון פוסט" היא המניה היחידה המומלצת במגזר זה למשקיעים בוול סטריט
בהודעה נאמר כי החלטתו של עופר נמרודי להמשיך ולקצץ בשכרו מגיעה "לפנים משורת הדין, כחלק מרצונו לחסוך בעלויות החברה, וכן על מנת להמשיך ולתת דוגמה אישית לעובדי 'מעריב', ובפרט בתקופת המשבר הכלכלי"
המו"ל הבלגי פרסחרופ כבר מחזיק ב-3 עיתונים הולנדים, ובהולנד חוששים מריכוזיות של התקשורת המודפסת
קבוצת הארסט שמחזיקה בעיתון דורשת צעדי התייעלות מיידים על מנת למנוע את סגירתו
11.3% קוראים רק חינמונים ולא עיתונים מבין מוספי סוף השבוע, "גלובס" הוא היחיד שלא רושם ירידה בחשיפה ברדיו: עלייה קלה לרשתות קול ישראל, ירידה קלה לתחנות הרדיו האזורי ולגל"צ
התוכנית, בעלות של 600 מיליון אירו, תכלול הכפלה של היקף הפרסום הממשלתי בעיתונות המודפסת, הפחתה של תשלומי הרווחה לשכרם של מחלקי עיתונים והקלות מס נדיבות להשקעות בשירותים דיגיטליים
ynetאלונה בר אוןגלובסהתקשורתידיעות אחרונותישראל היוםעיתונאיםעיתונות מקוונתפיטוריםרדיו