למשביר יוצע שטח חלופי של 400 מ"ר למחלקת הקוסמטיקה בלבד ■ המשנה למנכ"ל המשביר: "לא נאבד את לקוחות רמת-אביב. בתוך שנה נפתח בניין מסחרי בפריים לוקיישן בת"א"
"עוברת התייעלות בפעילות המקומית וגדלה בקצב גבוה מחוץ לישראל" ■ "פוקס מתומחרת בזול ביחס לתוצאות שהיא צפויה להניב כבר בשנתיים הקרובות" ■ "תשוב בקרוב לת"א 100"
השחקן ההוליוודי וורן טרוייר נבחר להוביל את קמפיין הקיץ של רשת האופנה מבית הוניגמן ■ טרוייר, שגובהו 81 ס"מ בלבד, כיכב לאחרונה בגירסה הבריטית של "האח הגדול"
סמנכ"לית השיווק והפרסום של פוקס נבחרה בעקבות הצלחת המהלך BASIC IS BEAUTIFUL
הפרסום בקטגוריית רשתות השיווק צמח ב-6% ■ תקציבי הפרסום בשוק הסלולר ירדו ב-31% ■ קבוצת שטראוס היא עדיין המפרסם הגדול ביותר ב-2010, וסופר-פארם המותג המושקע ביותר
למקום השני הגיעה H&M, ואחריה המשביר לצרכן ■ גולף וסליו במקום הראשון בהיקף השיחה החיובית, ואילו H&M ו-GAP נמצאות בתחתית הדירוג עם היקף גבוה יחסית של שיחה שלילית
"העלאת שכר המינימום היא דוגמה להתערבות השלטון שפוגעת וגורמת לי לשקול להעתיק את 'הארגז' להודו" ■ איך בכל זאת אפשר לפזר סיכונים?
רפאלי, המשמשת כפרזנטורית של רשת האופנה מזה 3 שנים, תמשיך לככב כפרזנטורית של פוקס עד שנת 2014 ■ פוקס: "מסקרים עולה כי בר היא הדוגמנית הנחשבת והמוערכת ביותר"
"פוקס הודיעה בפרסומיה כי קיימת הנחה של 40% 'על כל החנות', כאשר בפועל ההנחה לא ניתנת למימוש במגוון פריטים" ■ פוקס: "אנו מקפידים על כל תו ותג של הוראות הגילוי הנאות"
מלאי הפרסום לקראת סופרבול 2011 בפברואר כבר אזל ■ השחקנים הקבועים כבר רכשו ספוטים בעלות של 3 מיליון דולר ל-30 שניות ואליהם מצטרפים גם שמות מפתיעים
חברות האופנה מאותתות על עליית מחירים כבר מהקיץ הקרוב בעקבות העלייה במחירי הכותנה ■ אריק בן-זינו, מנכ"ל אלביט קמעונאות: "אין חברה שלא תהיה אצלה עליית מחיר"
יו"ר פישמן רשתות: "רוב שחקני הקניונים היום חנוקים. יחס הכוחות הוא בלתי אפשרי לרשתות" ■ מנכ"ל קניוני עזריאלי: "רשתות נפלו לאו דווקא בגלל הקניונים אלא כי פתחו במקומות לא נכונים"
ב-3 הרבעונים האחרונים עלו הכנסות החברה ב-22.7% והסתכמו ב-95.4 מיליון שקל
השלט עלה במסגרת קמפיין החורף של פוקס תחת הסלוגן "BASIC IS BEAUTIFUL" ■ עלות השקעה במהלך: כ-400 אלף שקל
יפעת מחקרי מדיה: היקף החשיפה הכולל בענף האופנה ברבעון השלישי של 2010 מוערך ב-91.1 מיליון שקל ■ המותג H&M מוביל עם 29% מהחשיפה בשווי 27.8 מיליון שקל
האם האייקון "צור קשר" באתרי האינטרנט של החברות נועד ליצירת קשר אמיתית בין הלקוחות לחברות - או שהגופים רואים בו המלצה בלבד? ■ בדיקת "גלובס"
אופנהדוחות כספייםהראל ויזלטרמינל Xישראל במלחמהנייקיקמעונאותקסטרוריטיילורסרשתות אופנה