פוקס

כתבות אחרונות

 

גידול של 4.8% במכירות רשת האופנה פוקס ב-2008 ל-684.5 מיליון שקל

בפוקס רווים נחת גם מהחברות הבנות: צמיחה של 78% בהכנסות של רשת ללין וצמיחה של 30% במכירות של בילי האוס, מפעילת רשת בילבונג ; הכנסות רשת סאקס צמחו ב-24% והסתכמו ב-30.1 מיליון שקל

אילנית חיות 01.04.2009

הפרסומת המדוברת ביותר ברשת: קמפיין קסטרו עם גל גדות ויונתן ווגמן

Twisted Fly: חלק גדול מהשיחות ברשת על הפרסומת נסבו סביב השמועה כי מדובר בקמפיין שנדחה על-ידי אופנת פוקס - והוצע לקסטרו

ענת ביין-לובוביץ' 22.03.2009

פלאפון - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה בפרסום של כ-827 אלף דולר

חברת פלאפון, שהשיקה את רשת GSM החדשה, מובילה השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-156 אלף דולר

נתי יעקובי 15.03.2009

דירוג המותגים השנתי - רשתות אופנה: בר רפאלי הזניקה את פוקס; קסטרו וזארה נחלשים

קסטרו הצליח לשמר את מקומו כמותג החזק בשנה החולפת, אך נחלש וצנח לשפל של כעשור ; פוקס התחזק משמעותית על חשבון זארה ורנואר ; בקרב הנוער חוסר הבידול משחק לטובת רשתות זולות כמו פוקס ותמנון

אילנית חיות 10.03.2009

מדד המותגים המדוברים: פוקס, קסטרו וזארה הם מותגי האופנה המדוברים ביותר

בזארה, מנגו, ML ורנואר - יחס הדיבור, הביקורים בחנויות ומימוש הקניות מצביעים על פוטנציאל צמיחה ; לעומתם, המותג פוקס הוא בין המדוברים ביותר - אך אחוז הדיבור השלילי לגביו גבוה ומעיד על פגיעותו

מוריס כהונאי 12.02.2009

פוקס מגיבה לכתב האישום: נגלגל על הצרכן את עלויות סימון המחירים

רשת האופנה ומנהלה הראל ויזל מבקשים מביהמ"ש לבטל את כתב האישום שהגיש נגדם משרד התמ"ת, בגין סימון מחירים במטבעות שונים שגרם להטעיית צרכנים

נועם שרביט 11.02.2009

לקוחה ביקשה להחליף חצאית קרועה של פוקס - בחנות סירבו להחליפה בפריט זהה בערכו

במקום למסור את הבגד הפגום ולקבל תחתיו חדש, נדרשה הלקוחה לשלוח את החצאית באמצעות החנות לשירות הלקוחות של פוקס ולהמתין במשך 14 יום ל"אישור מגבוה" בעניין המשך הטיפול

אפרת אהרוני 15.12.2008

המכירות של פוקס גדלו ב-1.5% - אך ההפסד הכפיל עצמו ל-4.34 מיליון שקל

סך הכנסות החברה ברבעון השלישי - 175.89 מיליון שקל ; זינוק של 47.5% בהוצאות המימון ל-12.22 מיליון שקל ; שיעור הרווח התפעולי עלה ל-3.2%

ארז וולברג 30.11.2008

המנכ"לים של רשתות האופנה המובילות: "צריך לעצור את הפאניקה"

המנכ"לים של 6 רשתות אופנה מובילות מודאגים מהחורף המתעכב ומהמשבר שפוגע בצריכה ; בשיחה עם "גלובס" הם מעריכים כי היפוך במגמה השלילית עדיין רחוק, ומספרים כיצד הם נערכים לעבור את התקופה הקשה

אילנית חיות 26.11.2008

בעקבות המשבר: בענף האופנה מנסים לפתות את הצרכנים עם שלל הנחות ומבצעים

המצב הכלכלי טומן בחובו מבצעים בכל ענף - ובראש ובראשונה בענף האופנה ; החורף המתמהמה תורם את חלקו, והרשתות מנסות להיפטר מהמלאי באמצעות מבצעים עצמאיים או בשיתוף עם חברות האשראי והקניונים

אפרת אהרוני 25.11.2008

שוק המזון במגזר הערבי נמצא ברובו בידיים פרטיות

ואולם, גם רשתות המזון שנכוו שם בעבר מבינות כעת שניתן לממש את הפוטנציאל של שוק המזון במגזר, שנאמד בכ-5-6 מיליארד שקל בשנה ; במגזר הערבי אין כמעט נציגות לרשתות אופנה גדולות ואין כמעט קניונים "רציניים"

אילנית חיות 20.11.2008

הראל ויזל: "המחצית הראשונה של 2009 תהיה מאוד קשה"

מנכ"ל ובעלי פוקס טען בכנס הקניונים באילת כי המשבר הנוכחי יהיה "עמוק מאוד וקצר מאוד" ; פוקס נערכת לירידה של 3%-5% במכירות, ותצמצם את תקציב פתיחת החנויות החדשות מ-25 מיליון שקל ל-4 מיליון בלבד

אילנית חיות ‏ 13.11.2008

בצל החשש מהשפעות המיתון: רשתות האופנה הקדימו את מבצעי החורף

זאת למרות שהעונה עוד לא ממש החלה ; בחלק מהמקרים מדובר במבצעים אגרסיביים במיוחד שמטרתם, כך נראה, להיפטר ממלאי

אילנית חיות 02.11.2008

רמי שביט מתחייב: "לא נפטר. מי שמפטר עובדים וסוגר חנויות - הולך אחורה"

המשביר לצרכן חונכת מתחרה לקסטרו, פוקס ופול אנד בר: רשת של המותג הספרדי SPRINGFIELD בהשקעה של 20 מיליון שקל ; תחנוך בקרוב רשת נוספת למותג ההלבשה התחתונה women'secret

אילנית חיות 29.10.2008

אפקט החגים: קטגוריית רשתות השיווק מובילה את ההוצאה לפרסום בספטמבר

יפעת בקרת פרסום: רשתות השיווק פרסמו בספטמבר בהיקף של 11.6 מיליון דולר ; המפרסמת הגדולה בחודש החולף: שופרסל

‎‎‏ענת ביין-לובוביץ'‏ 28.10.2008

קוקה-קולה - הפרסומת האהובה ביותר השבוע; מגה - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: שתי פרסומות מתחום האופנה הצליחו השבוע להיכנס לטבלה - פוקס באמצעות זרמון-גולדמן וקסטרו באמצעות ראובני-פרידן

ענת ביין-לובוביץ' 25.09.2008

   192021222324252627282930313233   

   נמצאו 513 כתבות   |   עמוד 32 מתוך 33