פוסט בפייסבוק שפרסמה מנכ"לית פייסבוק ישראל עדי סופר תאני עונה לטענות שנשמעו בימים האחרונים נגד ענקית המדיה החברתית: "כל מה שאנשים משתפים וכותבים בוואטסאפ הוא פרטי, ונשאר רק בין המשתתפים באותה השיחה"
הרשת החברתית הסינית תהפוך את החשבונות של בני 13-15 ל"פרטיים" כברירת מחדל, ורק חברים מאושרים יוכלו לצפות בתוכן המפורסם בהם • בסרטונים של בני 16-17 יוכלו להשתמש רק מי שהוגדרו כחברים של בעלי הפרופיל
אפליקציית המסרים המתחרה בוואטסאפ ממשיכה ליהנות מנהירת משתמשים לכיוונה • גם סינגל נהנית מגידול במשתמשים לאחר שוואטסאפ הודיעה על עדכון שנוי במחלוקת של מדיניות הפרטיות שלה
ההכרזה של וואטסאפ כי תשתף את המידע של משתמשיה עם פייסבוק, עלולה לגרום לחברה לבעיה גדולה יותר משחשבה • התקדימים של סקייפ ו-ICQ מלמדים כי איש אינו אוהב שמאיימים עליו, במיוחד לא באובדן פרטיות, אבל מה שקובע אלה האפשרויות שמציעות המתחרות
מומחי פרטיות מוטרדים מעדכון במדיניות הפרטיות של וואטסאפ - שיתיר לה לשתף עם פייסבוק מידע פרטי, כולל מספר הטלפון • הידיעות על שינוי המדיניות עוררו סערה ברשת ובעקבותיה גל של הצטרפות לפלטפורמות אלטרנטיביות ובראשן "סיגנל"
הצרכנים יוכלו לבקש במפורש מחברות אינטרנט למחוק נתונים אישיים, לא למכור אותם
על פי מסמך שפרסמה הרשות, מטרת התפקיד החדש, המקביל לתפקיד שמוסד בחקיקת הפרטיות האירופית GDPR: "להביא להפנמה של עקרונות ושיקולי פרטיות בתהליכי העבודה בארגון"
הסטארט-אפ, שמסייע למשתמשים לשלוט במידע האישי שנאסף עליהם ברשת, גייס 9.5 מיליון דולר • לפי החברה, מאז השקת המוצר בתחילת השנה בוצעו דרכו מעל 1.3 מיליון בקשות למחיקת המידע האישי על ידי גולשים
האפליקציה, שהושקה בעולם לפני חמש שנים, מאפשרת להורים לשלוט על התכנים בהם הילד שלהם צופה • לפי סקר שהזמינה גוגל, בתקופת הקורונה קפץ זמן המסך של ילדים מ-2.2 ל-3.6 שעות ביום
מניתוח משרד התקשורת את הכנסות הענף עולה כי נרשמה ירידה של 4.9% בהכנסות ל-17.5 מיליארד שקל • השחיקה נובעת מהרחבת התחרות בכל המגזרים
הממשלה פרסמה תזכיר להצעת חוק חדשה - האם הוא מספיק לשימור מעמדה באיחוד?
התיקון נועד לצמצם את חובת רישום מאגרי המידע, שחלה כיום על כל מאגר מידע בישראל, ומבקש להכילה על מאגרים הכוללים מידע רגיש ולעדכן את הגדרתו של מאגר מידע כך שיתאים לעידן הדיגיטלי ויתייחס למאגרי מידע ממוחשבים
פיצ'ר הפרטיות החדש ב-iOS14 חשף כי אפליקציית לינקדאין של מיקרוסופט אוספת מידע מה-Clipboard של המשתמשים באופן תדיר • בשבועות האחרונים התגלה כי גם טיק טוק ורדיט נקטו בפרקטיקות דומות • מלינקדאין נמסר כי "אנו לא מאחסנים את התוכן הזה או שולחים אותו"
אתרי מדיה מתכננים לבקש את רשות המשתמשים באופן נפרד כדי להציג להם פרסומות מותאמות אישית וכדי לאסוף עליהם מידע • המשמעות עבור גוגל היא פגיעה ניכרת ביכולות הפרסום שלה • מכיוון שגוגל שולטת בשוק הפרסום כולו, אם תממש את האיום הכנסות חברות המדיה ייפגעו משמעותית
חברות ענק אוגרות עלינו הררי נתונים, חוזות ואפילו מעצבות את ההתנהגות שלנו, ובדרך עושות מיליארדים • אנחנו חיים בעידן קפיטליזם המעקב, ושושנה זובוף, מהחוקרות הבולטות של טכנולוגיית המידע שאף זכתה לכינוי "נביאה", תיעדה אותו ברב-מכר מדובר • עכשיו, דווקא בעיצומו של משבר הקורונה, היא מוצאת סיבות לאופטימיות
שינוי של כמה הגדרות באפליקציה והתנהלות נכונה יכולים לאפשר למנהלי פגישת הזום להחזיר אליהם את השליטה ולהפחית את הסיכוי שפגישתם "תופצץ" ע"י משתתפים זרים בעלי כוונות זדוניות • כך עושים זאת נכון
WhatsApp (וואטסאפ)אפלאפליקציותגוגלהגנת הפרטיותמטא (META)פגיעה בפרטיותפייסבוקפרסום באינטרנטרשתות חברתיות