כדי לפנות ללקוחות עם "טעם עשיר" בחרו באגאדיר להציב בחורה צעירה ויפהפייה עם איש מבוגר, מעין "שוגר-דדי" ■ המסר הבעייתי הרתיח גולשים רבים, שמצהירים כי לא יסעדו יותר ברשת
מפרסמים רבים רוצים להיות אותנטיים ואמיתיים, אבל רק מעטים מצליחים באמת להעביר את התחושה הזאת לצרכנים ■ פרסומאים בכיריחם מסבירים איך לייצר דיאלוג אותנטי ולא מתיימר עם הצרכן החדש
במזרחי-טפחות שמח יותר מאשר בבנקים האחרים? לא בטוח
זאת עבור השימוש במותג הטלוויזיה הנוסטלגי "HERE WE ARE" בקמפיין הפרסום של חברת הנדל"ן
למה לשלם סכומי-עתק לסלבס? אפשר לפרסם באמצעות אנשים בשר ודם
קמפיין וואן קליק פיצה, עם הפרזנטור הקבוע מאור כהן, הצליח להציג שוב את ה-DNA החדשני של הרשת ■ וגם: מה התובנה מאחורי השימוש בעובדי הרשת בפרסומות?
הפרסומות הישראליות עתירות בסטריאוטיפים - האימהות והילדים בהירים, הקופאית שחורה, והשיפוצניק מזרחי ■ אבל יש פעילים חברתיים, ארגונים ומסתבר שגם פרסומאים, שלא מוכנים לקבל את זה כגזירה משמיים
יו"רית נעמ"ת למנכ"ל טמפו: "הפרסומות לגולדסטאר הן חגיגה של טעם רע" ■ העלתה קמפיין בפייסבוק תחת הסלוגן "טמפו לא רוצה אותי - אני לא רוצה את טמפו" ■ טמפו: "הפרסומת צוחקת עם נשים ולא על נשים"
הפרסומאי יוסי לובטון תוקף בריף פרסומי של לפ"מ, ובו הנחיות ליהוק גזעניות: "משרדי הפרסום חייבים לקחת אחריות חברתית" ■ לפ"מ: "לובטון מנסה לנגח אותנו. הוא לא היה מעז לעשות את זה ליהושע, לאדלר או למקאן"
Slant הוא אתר חדשות מבוסס תוכן גולשים שישלם כסף לכותבים ■ בראש האתר עומד אבירם אלעד, לשעבר ראש מחלקת החדשות באתר וואלה ■ צוות של עורכים יערוך את הטקסטים של הגולשים ויפריש להם 70% מהכנסות הפרסום באותה כתבה
צפו בתיעוד מקרוב של שולה זקן משחקת ומדברת למצלמה, על סט צילומי הפרסומת החדשה בכיכובה, שהסיפור סביבה עורר השבוע סערה גדולה ותגובות זועמות
תקיים כנס לאנשי שיווק בשיתוף עיריית ת"א ובהשתתפות החברה המתחרה גוגל, אל-על ובאומן-בר-ריבנאי, שמטרתו לקדם ייצוג שיווני בפרסומות
ב"אולפן שישי" האחרון, ב-28 דקות שידור היו רק 3 דקות תוכן
שבועות חיכינו לחג הזה, ובסוף אנחנו מקבלים חג שכולו פרסומת לחלב ומוצריו
בקמפיין, #ItsThatEasy, תדגים קלום את הקלות של בניית נוכחות עסקית מקצועית באינטרנט באמצעות הפלטפורמה של Wix
ביום שאחרי בר רפאלי החליטו בפוקס לא להמר על פרזנטורית אחרת, אלא להתבסס על אסטרטגיית הבייסיק ולהוסיף לה ערך רגשי
9 מיליוןFREE TVבנק הפועליםבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמזרחי טפחותפרסוםפרסום בטלוויזיהקמפיין