לפי מומחים בתחום, חברות רבות כבר משגרות מסרים תפורים לפי מידה לעיתונאים בגופים כמו ה"וול סטריט ג'ורנל", ה"ניו יורק טיימס" ו"יו.אס.איי. טודיי"
ליאת אזר משחקת בפרסומות כבר 12 שנים, יפתח קמינר תמיד מגלם את החנון, יאיר ראופמן מעדיף דמויות קומיות, לי קוזניק וינר הכירה את בעלה על הסט לפרסומת לרכבת, ועומר בורשטיין עושה פרצופים גם בחו"ל
מיטל וניב כהן, הצמד המוזיקלי KNOB, הופיעו על הבמות החמות ביותר בארה"ב ובאירופה, הוציאו 3 אלבומים ואפילו השתתפו בקדם-אירוויזיון, אבל לא הצליחו לפרוץ בארץ ■ ואז הם עברו לפרסומות
ניקולס פרנצ'ט הוא ראש צוות אסטרטגיה ורטיקלית גלובלית בפייסבוק ■ או במילים אחרות, האיש שרוצה לתרגם את הנוכחות הבלתי פוסקת שלכם ברשת החברתית, לערך שיווקי עבור המפרסמים ולמכונת מזומנים עבור פייסבוק ■ בריאיון מיוחד ל-G הוא חושף את שיטת הפרסום הכירורגי
עזרת הגולשים נדרשת: בפרסומת שלפניכם תמצאו מוטיב ישראלי מובהק ■ האם הקשר בין ישראל לסדנת AMG מעולם לא היה קרוב יותר - או שמא מדובר בשמיעה סלקטיבית שלנו? צפו, האזינו ותשפטו בעצמכם
זאת כיוון שהתקינו Adblock ■ אז איך בכל זאת אפשר להיות התוכן שהצרכן צורך ולא הפרסומת מלפניו, מאחוריו ומצדדיו?
334 דולר למנוי אונליין ל"ניו-יורק טיימס", גלישה בפייסבוק תמורת דמי מנוי חודשיים והרבה פחות ערוצים ותוכן בטלוויזיה ■ חוסמי הפרסומות אולי פופולריים, אבל בעולם ללא פרסום נשלם יותר כסף על הרבה פחות תוכן
הסטארט-אפ הישראלי Shine מפתח טכנולוגיה שמאפשרת למפעילות סלולר לחסום פרסומות במובייל ■ "טכנולוגיות פרסום מתנהגות כמו וירוסים; אנחנו יוצאים נגד הפעולות האנטי-צרכניות והמתעללות האלה"
גיאוקרטוגרפיה: מספר הפרסומות ותקציביהן נמוך מבדרך כלל, ככל הנראה בשל סיום תקופת החגים
הרגולטור הבריטי קבע כי הפרסומות של שתי החברות עברו על התקנות במדינה
מה צריכים לעשות אתרי האינטרנט במאבק מול חוסמי הפרסומות?
חוסמי הפרסומות הולכים ונהיים פופולריים, ואתרי התוכן מתחילים לחוש איום ממשי על מקור ההכנסה העיקרי שלהם ■ תרחיש האימים הוא שהצרכנים יחסמו את המפרסמים, עד שהאינטרנט החינמי יקרוס בהיעדר הכנסות מפרסום
זאת בעקבות הודעתה החריגה של רשות ניירות ערך אמש, לפיה פעילות קרן קלע אינה על דעתה ולא קיבלה את אישורה ■ קרן קלע: "הדבר מזכיר התנהלות רגולטורית במדינות חשוכות"
אפקט דונלד טראמפ: רשת CNN הכפילה פי 40 את מחירי הפרסום במשדר העימות בין המועמדים במפלגה הרפובליקנית בארה"ב
פייסבוק הודיעה על הרחבת האפשרות לפרסם באינסטגרם ב-35 מדינות, כולל ישראל ■ האם למהלך יש פוטנציאל להגדיל משמעותית את נתח הפרסום ברשתות החברתיות בארץ, ומה חושבים המפרסמים על הפלטפורמה?
פייסבוק הודיעה על הרחבת האפשרות לפרסם באינסטגרם לכ-30 מדינות ■ קוקה-קולה, בזק, P&G, שטראוס ועדיקה יהיו המפרסמים הראשונים
9 מיליוןFREE TVבנק דיסקונטבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמזגני טורנדומזרחי טפחותפרסוםפרסום בטלוויזיה