יבואנית סוני מובייל, ברס אלקטרה, החליטה לשים בקדמת הפרסומת את המצלמה האיכותית של ה-Z3, המגיעה עם חיישן 20.7 מגה פיקסל, וכיתוב: "הסמארטפון היחיד עם מצלמת 20.7 מגה פיקסל" - דבר שכמובן לא נכון
חברת StartApp הישראלית בדקה עד כמה הפרסומות במובייל הן אפקטיביות - וגילתה כי כ-8.6% ממי שנחשפים למודעות של רשתות חברתיות בישראל, אכן מקליקים על הפרסומת כדי לקבל מידע נוסף
הציגה בכנס CES כלי חדש שיבדוק אם הגולשים אכן צפו בפרסומת הווידיאו ביו-טיוב
הפרסום במובייל בדרך למעלה, והוא כאן כדי להישאר ■ למה חשוב לשים לב?
נילסן: תחום המזון המהיר הוא הבולט ביותר בדירוג הפרסומות לבני-נוער בארה"ב בשנה החולפת
בתשדירי הפרסום פונה יעקב הלפרין לפוליטיקאים בבקשה להוריד את המכס על משקפיים ■ הרשות השנייה: "חשש לתעמולת בחירות אסורה" ■ הלפרין: "זה תשדיר שלא מוכר כלום אלא נועד לטובת הציבור"
"שישי ישראלי" הוא עוד קמפיין דוחה של כפייה דתית
הוא לא לקח מיליון שקל, נתנו לו. גם רני רהב היה לוקח
המדד החודשי של "גלובס" ויו-טיוב: כוח הקידום של גוגל ניכר היטב, וקמפיין תאגיד המחזור "תמיר" מוכיח שגם קריאייטיב ייחודי יכול לעשות את ההבדל
אחד ממקורות ההכנסה מהירי הצמיחה של תעשיית החדשות הוא גם אחד המקורות השנויים ביותר במחלוקת: התכנים בחסות או התכנים הממומנים ■ על פי הערכות, ההוצאה על תכנים בתשלום תצמח בקצב שנתי מצטבר של 33% ב-5 השנים הבאות, ל-3.4 מיליארד דולר ב-2018
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בנק מזרחי טפחות עם דביר בנדק וארקדי דוכין מתברגת בראש הזכורות
רכשה ספוט של 60 שניות באחד מאירועי המדיה הגדולים והיקרים בעולם
תקופת החגים בעולם הנוצרי מצליחה להוציא מפרסומאי העולם את הקרייאיטיב הטוב ביותר ■ כמה דוגמאות מרחבי העולם מוכיחות כי פרסומות לחגים לא חייבות להיות צעקניות או אגרסיביות, וכי אלה שנחרתות בזיכרון הן כאלה שפונות לרגש
גיאוקרטוגרפיה: מגה בעיר עולה עם פרסומת מכירתית לירקות למרק, ועוקפת בדירוג פרסומות מושקעות אחרות - אולי הודות למזג האוויר הסוער ■ קמפיין בזק הוא המושקע ביותר השבוע עם הוצאה של 1.3 מיליון דולר
הגולשים זועמים על שטראוס-עלית: "וואו, הצלחתם לדחוף לפרסומת אחת גם את זה שנשים מכינות קפה וגם את זה שהן הורסות לגברים את הקריירה" ■ שטראוס: "מדובר בקמפיין הומוריסטי שהוא חלק מקו פרסומי שמלווה את המותג"
9 מיליוןFREE TVבנק דיסקונטבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמזגני טורנדומזרחי טפחותפרסוםפרסום בטלוויזיה