פרסומות

כתבות אחרונות

 

תופס תאוצה: כוכבי סרטוני יו-טיוב עוברים לפרסומות

התגברות במגמת הליהוק לפרסומות בטלוויזיה של צעירים וצעירות שגילו יוזמה והחלו להתפרסם באינטרנט בזכות עצמם ■ מהו מקור המשיכה שלהם עבור מפרסמים גדולים, כמה כסף הם רואים מזה ומדוע המעבר לטלוויזיה אינו מובן מאליו

רועי גולדנברג 28.08.2015
שם: אינטרנט עם ערך מוסף קרדיט: שאטרסטוק.

כ-200 מיליון גולשים בעולם משתמשים בחוסם פרסומות באינטרנט

כך עולה ממחקר שערכו Adobe ו-PageFair ■ שיעור השימוש צפוי להתגבר בשנים הבאות, בין היתר הודות לכניסה ניכרת של חוסמי הפרסומות גם לעולם המובייל

רועי גולדנברג 19.08.2015

צפו: חברת האופנה שהקריבה פורשה 911 משנת 1979

חברת האופנה Rag & Bone ערכה פרסומת שמסגרתה היא מרסקת פורשה נדירה ■ הסרטון, בו צפו עד כמה מאות אלפי גולשים, זכה לתגובות שנושאות בעיקר קללות על ההרס האכזרי של אחד מהמכוניות האייקוניות של פורשה

כפיר כשריאן 11.08.2015

קריאות בפייסבוק להחרים את אגאדיר בגלל קמפיין ה"שוגר-דדי"

כדי לפנות ללקוחות עם "טעם עשיר" בחרו באגאדיר להציב בחורה צעירה ויפהפייה עם איש מבוגר, מעין "שוגר-דדי" ■ המסר הבעייתי הרתיח גולשים רבים, שמצהירים כי לא יסעדו יותר ברשת

שירות גלובס 09.08.2015

פרסום אותנטי: בכירים בענף מסבירים איך עושים את זה נכון

מפרסמים רבים רוצים להיות אותנטיים ואמיתיים, אבל רק מעטים מצליחים באמת להעביר את התחושה הזאת לצרכנים ■ פרסומאים בכיריחם מסבירים איך לייצר דיאלוג אותנטי ולא מתיימר עם הצרכן החדש

ענת ביין-לובוביץ' 28.07.2015

להגביל את פרסומות הבנקים

במזרחי-טפחות שמח יותר מאשר בבנקים האחרים? לא בטוח

ד"ר ישראל בוקסר 20.07.2015

פשרה: משולם לוינשטיין תשלם לחינוכית 50 אלף שקל

זאת עבור השימוש במותג הטלוויזיה הנוסטלגי "HERE WE ARE" בקמפיין הפרסום של חברת הנדל"ן

לי-אור אברבך 19.07.2015

די לפרסומות נוצצות

למה לשלם סכומי-עתק לסלבס? אפשר לפרסם באמצעות אנשים בשר ודם

יעקב הלפרין 14.07.2015

קמפיין חודש יוני: דומינו'ס פיצה לאפלקציית וואן קליק פיצה

קמפיין וואן קליק פיצה, עם הפרזנטור הקבוע מאור כהן, הצליח להציג שוב את ה-DNA החדשני של הרשת ■ וגם: מה התובנה מאחורי השימוש בעובדי הרשת בפרסומות?

ענת ביין-לובוביץ' 12.07.2015

"ביום שרופאה בפרסומת תהיה ד"ר בוחבוט והבנקאי יהיה וקנין - נדע שרשמנו הישג"

הפרסומות הישראליות עתירות בסטריאוטיפים - האימהות והילדים בהירים, הקופאית שחורה, והשיפוצניק מזרחי ■ אבל יש פעילים חברתיים, ארגונים ומסתבר שגם פרסומאים, שלא מוכנים לקבל את זה כגזירה משמיים

ענת ביין-לובוביץ' 10.07.2015

בגלל קמפיין גולדסטאר: נעמ"ת קוראת להחרים את מוצרי טמפו

יו"רית נעמ"ת למנכ"ל טמפו: "הפרסומות לגולדסטאר הן חגיגה של טעם רע" ■ העלתה קמפיין בפייסבוק תחת הסלוגן "טמפו לא רוצה אותי - אני לא רוצה את טמפו" ■ טמפו: "הפרסומת צוחקת עם נשים ולא על נשים"

ענת ביין-לובוביץ' 06.07.2015
יוסי לובטון / צילום: איל יצהר

לפרסום ממשלתי דרושה: "מאמא לא אשכנזייה, אדריכלית בהירה"

הפרסומאי יוסי לובטון תוקף בריף פרסומי של לפ"מ, ובו הנחיות ליהוק גזעניות: "משרדי הפרסום חייבים לקחת אחריות חברתית" ■ לפ"מ: "לובטון מנסה לנגח אותנו. הוא לא היה מעז לעשות את זה ליהושע, לאדלר או למקאן"

ענת ביין-לובוביץ' 06.07.2015
סטארט-אפ | לפני כולם

הסטארט-אפ החדש של משה חוגג שמשלם לגולשים

Slant הוא אתר חדשות מבוסס תוכן גולשים שישלם כסף לכותבים ■ בראש האתר עומד אבירם אלעד, לשעבר ראש מחלקת החדשות באתר וואלה ■ צוות של עורכים יערוך את הטקסטים של הגולשים ויפריש להם 70% מהכנסות הפרסום באותה כתבה

רועי גולדנברג 24.06.2015

די מביך: הפרסומת של שולה זקן שמעוררת סערה גדולה

צפו בתיעוד מקרוב של שולה זקן משחקת ומדברת למצלמה, על סט צילומי הפרסומת החדשה בכיכובה, שהסיפור סביבה עורר השבוע סערה גדולה ותגובות זועמות

איתן בייגל 10.06.2015

פייסבוק ישראל: לשלב ייצוג של הקהילה הגאה בפרסומות

תקיים כנס לאנשי שיווק בשיתוף עיריית ת"א ובהשתתפות החברה המתחרה גוגל, אל-על ובאומן-בר-ריבנאי, שמטרתו לקדם ייצוג שיווני בפרסומות

רועי גולדנברג 27.05.2015

הפסקה בין הפרסומות

ב"אולפן שישי" האחרון, ב-28 דקות שידור היו רק 3 דקות תוכן

ניר קיפניס 25.05.2015

   313233343536373839404142434445   

   נמצאו 974 כתבות   |   עמוד 38 מתוך 61