פרסומות

כתבות אחרונות

 
יו טיוב youtube / צלם: בלומברג

גוגל תאפשר למפרסמים לדעת אם הפרסומות שלהם ביו-טיוב נצפו

הציגה בכנס CES כלי חדש שיבדוק אם הגולשים אכן צפו בפרסומת הווידיאו ביו-טיוב

רועי גולדנברג 07.01.2015
סלולר / צילום: שאטרסטוק

נא להכיר: 5 טרנדים בפרסום במובייל שנראה בשנת 2015

הפרסום במובייל בדרך למעלה, והוא כאן כדי להישאר ■ למה חשוב לשים לב?

חן לבנון 29.12.2014
הפרסומת של  wendy's

ארה"ב: הפרסומת של wendy's הזכורה ביותר ב-2014 בקרב צעירים

נילסן: תחום המזון המהיר הוא הבולט ביותר בדירוג הפרסומות לבני-נוער בארה"ב בשנה החולפת

אדוורטייזינג אייג' 29.12.2014
יעקב הלפרין / צילום: אמיר המאירי
אופטיקה הלפרין | לפני כולם

תעמולת בחירות? פרסומות של אופטיקה הלפרין נפסלו

בתשדירי הפרסום פונה יעקב הלפרין לפוליטיקאים בבקשה להוריד את המכס על משקפיים ■ הרשות השנייה: "חשש לתעמולת בחירות אסורה" ■ הלפרין: "זה תשדיר שלא מוכר כלום אלא נועד לטובת הציבור"

ענת ביין-לובוביץ' 22.12.2014
שישי ישראלי / מתוך הפייסבוק

בבוקר קמפיין, בערב כפייה

"שישי ישראלי" הוא עוד קמפיין דוחה של כפייה דתית

דניאל דותן 21.12.2014
טל פרידמן / צילום: אוריה תדמור

טל פרידמן לא טייקון!

הוא לא לקח מיליון שקל, נתנו לו. גם רני רהב היה לוקח

שירי דובר 18.12.2014

מדד הפרסומות לנובמבר: קמפיין הקניות ברשת של גוגל מוביל

המדד החודשי של "גלובס" ויו-טיוב: כוח הקידום של גוגל ניכר היטב, וקמפיין תאגיד המחזור "תמיר" מוכיח שגם קריאייטיב ייחודי יכול לעשות את ההבדל

רועי גולדנברג 17.12.2014
דפים של אתרי אינטרנט / צילום מתוך אתרי האינטרנט

התכנים בתשלום הולכים וגדלים; לאן הולכת התעשיה?

אחד ממקורות ההכנסה מהירי הצמיחה של תעשיית החדשות הוא גם אחד המקורות השנויים ביותר במחלוקת: התכנים בחסות או התכנים הממומנים ■ על פי הערכות, ההוצאה על תכנים בתשלום תצמח בקצב שנתי מצטבר של 33% ב-5 השנים הבאות, ל-3.4 מיליארד דולר ב-2018

פייננשל טיימס 12.12.2014

עושה זאת שוב: 9 מיליון בראש האהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בנק מזרחי טפחות עם דביר בנדק וארקדי דוכין מתברגת בראש הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 12.12.2014

אחרי 18 שנות היעדרות: יצרנית הרכב ניסאן תפרסם בסופרבול

רכשה ספוט של 60 שניות באחד מאירועי המדיה הגדולים והיקרים בעולם

רועי גולדנברג 03.12.2014

פרסומות לחגים הנוצריים: על תבונה ורגישות - גרסת הפרסום

תקופת החגים בעולם הנוצרי מצליחה להוציא מפרסומאי העולם את הקרייאיטיב הטוב ביותר ■ כמה דוגמאות מרחבי העולם מוכיחות כי פרסומות לחגים לא חייבות להיות צעקניות או אגרסיביות, וכי אלה שנחרתות בזיכרון הן כאלה שפונות לרגש

ענת ביין-לובוביץ' 02.12.2014

הפרסומות הזכורות והאהובות ביותר בשבוע החולף

גיאוקרטוגרפיה: מגה בעיר עולה עם פרסומת מכירתית לירקות למרק, ועוקפת בדירוג פרסומות מושקעות אחרות - אולי הודות למזג האוויר הסוער ■ קמפיין בזק הוא המושקע ביותר השבוע עם הוצאה של 1.3 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 30.11.2014
פרסומת קפה נמס עלית / מתוך הפייסבוק

פרסומת ה"צ'ופצ'יקון הטייס" של עלית מעוררת סערה

הגולשים זועמים על שטראוס-עלית: "וואו, הצלחתם לדחוף לפרסומת אחת גם את זה שנשים מכינות קפה וגם את זה שהן הורסות לגברים את הקריירה" ■ שטראוס: "מדובר בקמפיין הומוריסטי שהוא חלק מקו פרסומי שמלווה את המותג"

שירות גלובס 25.11.2014
YES / צילום מסך

מדד פרסומות הווידיאו לאוקטובר: ה-VOD של yes מוביל

מדד פרסומות הווידיאו לחודש אוקטובר, היה דל בפרסומות ונתן לפרומו של yes הזדמנות לכבוש את טבלת הצפיות

רועי גולדנברג 23.11.2014

"משרדי הפרסום גזענים, מנהלים דה-לגיטימציה למזרחים 60 שנה"

רון כחלילי, האיש שמאחורי הסדרה "ערסים ופרחות - האליטות החדשות", טוען כי יש כלכלה וצרכנות מזרחיות שהפרסומות מתעלמות מהן

עינת טורס 20.11.2014

   293031323334353637383940414243   

   נמצאו 908 כתבות   |   עמוד 36 מתוך 57