מרקו ברטוצי, מנכ"ל VIVAKI לפתרונות פרסום דיגיטליים, השיק בארץ מערכת מתקדמת שתציג לכל גולש פרסומות מותאמות אישית ■ "מי שלא ימהר לאמץ את הטכנולוגיות יישאר מאחור", הוא מזהיר - ועל הדרך שולח עקיצה לפייסבוק
קהילת הלהט"בים בישראל, מעל גיל 18, מונה כ-500 אלף איש ואישה ■ למה כדאי למשווקים לייצר שיווק ופרסום ייעודי עבורם?
מדובר בתשדיר בו מכונה אחד הילדים "ילד כאפות המרטיב במיטה" ■ הרשות השנייה טוענת כי הקמפיין ירד משידור בשל התערבותה, אולם בחברה המרכזית למשקאות טוענים כי מסע הפרסום בא לסיומו כבר לפני חודש
שנה אחרי שמוזגה לתוך השלד של "מעריב", החברה שפיתחה תוכנה שמייעלת ניהול של תקציבי פרסום באינטרנט, מתקרבת לרגע בו תשיק אותה באופן מסחרי ■ נועם בנד: "חובת ההוכחה היא עלינו"
12 חברות יריצו בחודשים הקרובים נעיצות ממומנות ברשת החברתית מבוססת התמונות, שלה 40 מיליון גולשים בארה"ב
האפליקציה הישראלית ADmi מציעה לגולשים 25-35 אגורות לכל פרסומת שבה הם צופים ■ המפרסמים זוכים במיקוד רב של קהל יעד מפולח ומדוייק שהזין את תחומי העניין שלו ובהתאם נחשף לפרסומות רלוונטיות
גיאוקרטוגרפיה: השבוע בולטות במדד פרסומות בהשתתפות פרזנטורים קבועים של החברות השונות ■ קמפיין בזק הוא הכי מושקע השבוע מבחינה תקציבית
הרשת החברתית מבוססת התמונות גייסה עד כה 338 מיליון דולר ושוויה המוערך הוא כ-4 מיליארד דולר ■ עד היום, מותגים יכלו לפרסם פוסטים שנוגעים ישירות למותג שלהם ואלה נחשפו רק עבור משתמשים שעקבו אחרי אותו מותג או שחבריהם שיתפו אותו
גיאוקרטוגרפיה: חמש מתוך עשר הפרסומות במדד הנוכחי הן פרסומות מבית מקאן אריקסון
בטורקיה מעדיפים כוכבי פרסומות בעלי מראה שנע בין מקומי לאירופי, כלומר - ישראלי ■ כך משגשג לו ענף יצוא השחקנים והדוגמנים למדינה העוינת לפרקים ■ היחס נהדר, רק צריך להבין למה אומרים "קאט"
גיאוקרטוגרפיה: הוט ו-yes ניהלו השבוע "קרב" פרסומות על המסך, והיו צמודות מבחינת רמת הזכירות אליהן
באתר Adweek מעריכים כי היקף העסקה בין הצדדים נאמד ב-40 מיליון דולר
ארגון ויצ"ו עורך מדי שנה דירוג של הפרסומות הסקסיסטיות ■ במקום השני - הקמפיין של קרולינה למקה עם בר רפאלי ואוזני השפנפנה ■ הקמפיין הפרובוקטיבי "תשמרי על הכוֹס שלך" במגזין "טיים אאוט" דורג במקום החמישי
מיכל רפאלי-כדורי, סמנכ"לית הרגולציה של yes, בריאיון ל"פירמה": "הכי מטריד אותי אם סלקום ואורנג' ייכנסו לטלוויזיה" ■ "כל הציבור צריך לשלם את אגרת רשות השידור, גם חרדים. שזה יהיה מס על כל הציבור"
ענקית הצעצועים מאטל רכשה פרסומות במגזין תחת הסלוגן "לא מתנצלת", כדי להשיב לביקורות על גזרתה הלא מציאותית של בובת הברבי
הקמפיינים עלו במהלך טקס הפתיחה של אולימפיאדת סוצ'י ■ דובר החברה: "הפרסומות משקפות את מגוון הלקוחות שלנו"
9 מיליוןFREE TVבנק דיסקונטבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמזגני טורנדומזרחי טפחותפרסוםפרסום בטלוויזיה