פרסומות

כתבות אחרונות

 

ברייק הזהב בסדרה "שובר שורות": 400 אלף דולר לכל פרסומת

הפרק האחרון בסדרה ישודר הערב בארה"ב, וכל מלאי הפרסום עבורו כבר נמכר

אדוורטייזינג אייג' 29.09.2013

פייסבוק משנה את שיטת הפרסום: תאפשר לגולשים להשפיע

החברה תתחיל להתייחס ל"לייקים" שמקבלות הפרסומות באתר, ותנסה להתאים טוב יותר את הפרסום לאופי הגולשים

אדוורטייזינג אייג' 29.09.2013

נלחמים בהשמנת היתר: קוקה-קולה תלמד את העולם לזוז?

ענקית המשקאות הקלים השיקה סדרת מהלכים חדשים לעידוד פעילות ספורטיבית

אדוורטייזינג אייג' 23.09.2013

הפרסומת הכי מוצלחת בקולנוע: קמפיין תלמה ל"קורנפלקס של אלופים"

המדד החדש של מגזין "פירמה" ורשת סינמה סיטי, באמצעות חברת המחקר TRI, בוחן מדי חודש את כוחו של הפרסום בקולנוע

מגזין "פירמה" 23.09.2013

רשת סטארבקס מעלה קמפיין חדש המתמקד בתהליך ייצור הקפה

הקמפיין מתמקד בתהליך גידול הפולים ובדרך שהם עוברים עד לכוס הקפה בסניף

אדוורטייזינג אייג' 23.09.2013

אמש: סמסונג העלתה קמפיין בזמן השקת אייפון 5C ו-5S

בזמן שאתרי הטכנולוגיה והחדשות דיווחו אמש על השקת הגרסאות החדשות של אייפון 5, בבאנרים מסביב לידיעות אלה התנוססו פרסומות של סמסונג המתחרה

אדוורטייזינג אייג' 11.09.2013

פייסבוק דוחה את התוכנית להשקת פרסומות וידיאו באתר

ההשקה הייתה אמורה להיות באוקטובר הקרוב, אך כעת היא נדחתה למועד לא ידוע ■ ההערכות הן כי החשש הגדול של החברה הוא מתגובת הגולשים

אדוורטייזינג אייג' 08.09.2013
ברייק הזהב | לפני כולם

רנואר רכשה את ברייק הזהב ב"האח הגדול" ב-300 אלף שקל

רשת האופנה רנואר תעלה הערב תשדיר בן דקה רגע לפני הכרזת הזוכה בתוכנית

לי-אור אברבך 27.08.2013

פתיחה צולעת לאל גז'ירה בארה"ב: ביקוש חלש לפרסום

רק שני מפרסים גדולים, ג'ילט וטרמוספא, קנו זמן פרסום בערוץ בימים הראשונים

אדוורטייזינג אייג' 25.08.2013

נייקי ארה"ב מעלה קמפיין לציון 25 שנה לסיסמה "Just Do It"

בקמפיין יככבו הפרזנטורים של נייקי, לברון ג'יימס, סרינה וויליאמס וג'רארד פיקה

אדוורטייזינג אייג' 25.08.2013

קמפיין סודה סטרים שנפסל לשידור בחו"ל יעלה בישראל

‏הקמפיין יעלה בהשקעה של 1.5 מיליון שקל באמצעות LOWE מבית מקאן-אריקסון

‎‎שירות גלובס‏ 21.08.2013

שרים את הבריף: טרנד הפרסומות המזמרות שוטף את המסך

גל פרסומות המחזמר שוטף את המסך אך לא מצליח להשאיר חותם על הצופים, ורובן לא נכנסו למדד הזכורות והאהובות ■ האם מדובר בפתרון קריאטיבי קל מדי של משרדי הפרסום, ואיך קשורה לזה ההתאוששות מהמחאה? ■ ניתוח מיוחד

ענת ביין-לובוביץ' 20.08.2013

ספאם רבנים: ההטרדה הטלפונית החדשה בחסות החוק

משרד התקשורת מגלגל את הפרשנות לפתחו של בית המשפט: האם מדובר במסר דתי גרידא שמותר בחסות החוק - או שמא בקשה לתרומה היא מסר שיווקי?

מיכל רז-חיימוביץ' 17.08.2013

כפי שנחשף ב"גלובס": נבחנת העלאת כמות הפרסומות בפריים-טיים

מועצת הרשות השנייה יוצאת לשימוע ציבורי על מנת להעביר דקות פרסום מהלילה לשעות הפריים-טיים ■ המשמעות: עוד 8 דקות פרסום בשעות צפיית השיא

לי-אור אברבך 11.08.2013

יניב מלינרסקי: "אנשי קריאייטיב הם כנראה אנשים פחדנים"

מלינרסקי, מאנשי הקריאייטיב הבולטים, נותר המום כשהוא צופה היום בפרסומות ■ בראיון ל"גלובס" הוא מדבר על הידרדרות הדרייב היצירתי במשרדי הפרסום, ועל ההחלטה לעזוב עמדת יועץ חיצוני נוחה לטובת פתיחת משרד קטן

ענת ביין-לובוביץ' 06.08.2013

ספוט של פרסום וידיאו בפייסבוק יעלה 1-2.5 מיליון דולר ליום

על-פי פרסומים שונים, פייסבוק מתכננת להציג בניוז פיד של הגולשים פרסומות וידיאו באורך של כ-15 שניות, שיעלו עד 3 פעמים ביום אצל כל גולש

רועי גולדנברג 31.07.2013

   394041424344454647484950515253   

   נמצאו 975 כתבות   |   עמוד 46 מתוך 61