מצד אחד, פרזנטור מוכר ותסריט משעשע יוצרים זכירות ואהדה לפרסומת ■ מצד שני, הצרכן זוכר את הבדיחה אבל לא תמיד יודע על מה בכלל המפרסם מדבר ■ אנשי הקריאייטיב מנסים לפצח מתי הומור בפרסום הוא אפקטיבי - ומתי לא
במקרה שהגולש יבחר לדלג על פרסומת הווידיאו, המפרסם לא ישלם על החשיפה
בעוד שהצרכנים מאמצים גאדג'טים וטכנולוגיות במהירות מרשימה, המפרסמים מדשדשים מאחור ■ עד סוף השנה יסתובבו בעולם 120-150 מיליון טאבלטים, אבל הפוטנציאל הזה, שנובע מהניידות ומגודל המסך, נשאר עדיין על המדף
הדרך לשידור פרסומות רצופה דרישות של הרשות השנייה ■ משרדי הפרסום: "יש מקום לרגולציה על התכנים בפרסומות, אבל רמות האבסורד פשוט דמיוניות"
הסכומים שדורש המאמן העסקי וכוכב "משפחה חורגת" מפורטים בהצעות מחיר שהוגשו ללקוחות במסגרת הפינה השיווקית החדשה שלו בערוץ 2 ■ גל: "נעשה שימוש במונחים מדויקים כדי להבדיל בין 'משפחה חורגת' לפינה הפרסומית"
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של טורנדו מדורגת שבוע שני ברציפות בראש מדד האהובות
המסר העיקרי שיוצא מהפסטיבל הוא שלא משנה כמה הטכנולוגיה מתקדמת, בסופו של יום מה שהופך פרסומת לעבודה מצוינת זה סיפור טוב
לאחר שהוכיחו את כוחם בהתקוממויות "האביב הערבי", פייסבוק, טוויטר והסלולר לוקחים עתה תפקיד משמעותי בחזרה ל"חיים נורמליים" במדינות ערב
הפרסומת שודרה במהלך שידורי מירוץ המכוניות Nascar ברשת TNT ■ מטרת הקמפיין היא לקדם מוצר חדש שמיועד למפרסמים: עמודי hashtag
גיאוקרטוגרפיה: האהדה לפרסומת גבוהה מהממוצע ■ באומן-בר-ריבנאי מכניס השבוע 4 פרסומות לטבלה
עלות ספוט של 30 שניות בבסופרבול 2013 צפויה לעמוד על 3.7 מיליון דולר ■ ג'נרל מוטורוס החליטה השנה לא לפרסם במשחק
יו"ר בזק נענה לדרישת ראש עיריית נתניה להסיר את שם העיר מתשדיר שהציג לדעתה את נתניה באור שלילי ■ בתשדיר נראים אנשים עם חזות עבריינית עומדים ברחוב, כשעובר אורח פונה אליהם וקובע שהם יודעים היכן מוצאים עו"ד פלילי
הסטארט-אפ ClarityRay מציע פתרונות לאתרים שהכנסתם פוחתת בגלל גולשים שמדלגים על פרסומות ■ "צריך לשנות את המודל העסקי של פרסומות שקופצות מכל עבר ולתת לגולשים חוויה נקייה מפרסומות אבל באופן שיאפשר לאתרים להמשיך לחיות כלכלית"
הפרסומת לצמיד ביוגארד, שמתיימר להגן מקרינה אלקטרומגנטית, הוסרה משידור ■ הרשות השנייה: "המפרסם לא סיפק נתונים המוכיחים את הנטען בנוגע למוצר"
פייסבוק מגלגלת את רוב הכנסותיה מפרסום, אבל מה מחפשים המפרסמים ברשת החברתית? ■ מחקר ראשון מסוגו מגלה מהו הקריטריון החשוב ביותר למפרסמים בפייסבוק, מהו האתגר הגדול שלהם, ולמה הסיפורים הממומנים לא הצליחו להמריא
מחקר של נילסן מראה כי שיווק מפה לאוזן הוא עדיין האפקטיבי ביותר ■ במקום השני: המלצות של גולשים
9 מיליוןFREE TVבנק דיסקונטבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמזגני טורנדומזרחי טפחותפרסוםפרסום בטלוויזיה