פרסומות

כתבות אחרונות

 

הצחוק טוב למותג? "פרסומת הומוריסטית זה צל"ש או טר"ש"

מצד אחד, פרזנטור מוכר ותסריט משעשע יוצרים זכירות ואהדה לפרסומת ■ מצד שני, הצרכן זוכר את הבדיחה אבל לא תמיד יודע על מה בכלל המפרסם מדבר ■ אנשי הקריאייטיב מנסים לפצח מתי הומור בפרסום הוא אפקטיבי - ומתי לא

ענת ביין-לובוביץ' 13.09.2012

יו-טיוב יאפשר לדלג על פרסומות בסמארטפון ובטאבלט

במקרה שהגולש יבחר לדלג על פרסומת הווידיאו, המפרסם לא ישלם על החשיפה

רועי גולדנברג 23.08.2012

למה המפרסמים לא מנצלים את הפוטנציאל בפרסום בטאבלט?

בעוד שהצרכנים מאמצים גאדג'טים וטכנולוגיות במהירות מרשימה, המפרסמים מדשדשים מאחור ■ עד סוף השנה יסתובבו בעולם 120-150 מיליון טאבלטים, אבל הפוטנציאל הזה, שנובע מהניידות ומגודל המסך, נשאר עדיין על המדף

רועי גולדנברג 23.08.2012

הרשות השנייה והפרסומאים ראש בראש: מי יוכיח את עמדתו?

הדרך לשידור פרסומות רצופה דרישות של הרשות השנייה ■ משרדי הפרסום: "יש מקום לרגולציה על התכנים בפרסומות, אבל רמות האבסורד פשוט דמיוניות"

ענת ביין-לובוביץ' 19.08.2012
אלון גל | לפני כולם

כמה עולה קמפיין שמגיש אלון גל? 320 אלף שקל

הסכומים שדורש המאמן העסקי וכוכב "משפחה חורגת" מפורטים בהצעות מחיר שהוגשו ללקוחות במסגרת הפינה השיווקית החדשה שלו בערוץ 2 ■ גל: "נעשה שימוש במונחים מדויקים כדי להבדיל בין 'משפחה חורגת' לפינה הפרסומית"

לי-אור אברבך 22.07.2012

ד"ש מה"סופרנוס": yes בראש הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של טורנדו מדורגת שבוע שני ברציפות בראש מדד האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 13.07.2012

פסטיבל הפרסום בקאן 2012: פסטיבל מספרי סיפורים

המסר העיקרי שיוצא מהפסטיבל הוא שלא משנה כמה הטכנולוגיה מתקדמת, בסופו של יום מה שהופך פרסומת לעבודה מצוינת זה סיפור טוב

יורם לוי, קאן 24.06.2012

איך אומרים פרסום דיגיטלי בערבית?

לאחר שהוכיחו את כוחם בהתקוממויות "האביב הערבי", פייסבוק, טוויטר והסלולר לוקחים עתה תפקיד משמעותי בחזרה ל"חיים נורמליים" במדינות ערב

אדוורטייזינג אייג' רועי גולדנברג 17.06.2012

עולה לאוויר: טוויטר מעלה קמפיין טלוויזיה ראשון בתולדותיה

הפרסומת שודרה במהלך שידורי מירוץ המכוניות Nascar ברשת TNT ■ מטרת הקמפיין היא לקדם מוצר חדש שמיועד למפרסמים: עמודי hashtag

אדוורטייזינג אייג' 12.06.2012

כבר בשבוע הראשון: הפרסומת של טורנדו היא הזכורה והאהובה

גיאוקרטוגרפיה: האהדה לפרסומת גבוהה מהממוצע ■ באומן-בר-ריבנאי מכניס השבוע 4 פרסומות לטבלה

ענת ביין-לובוביץ' 07.06.2012

CBS מכרה כבר יותר מ-50% מזמן האוויר בסופרבול 2013

עלות ספוט של 30 שניות בבסופרבול 2013 צפויה לעמוד על 3.7 מיליון דולר ■ ג'נרל מוטורוס החליטה השנה לא לפרסם במשחק

אדוורטייזינג אייג' 04.06.2012

מרים פיירברג פנתה לשאול אלוביץ' - ופרסומת ל-144 שונתה

יו"ר בזק נענה לדרישת ראש עיריית נתניה להסיר את שם העיר מתשדיר שהציג לדעתה את נתניה באור שלילי ■ בתשדיר נראים אנשים עם חזות עבריינית עומדים ברחוב, כשעובר אורח פונה אליהם וקובע שהם יודעים היכן מוצאים עו"ד פלילי

לי-אור אברבך 31.05.2012

עוקפים את החסימות: פתרונות לאתרים שמאבדים הכנסות

הסטארט-אפ ClarityRay מציע פתרונות לאתרים שהכנסתם פוחתת בגלל גולשים שמדלגים על פרסומות ■ "צריך לשנות את המודל העסקי של פרסומות שקופצות מכל עבר ולתת לגולשים חוויה נקייה מפרסומות אבל באופן שיאפשר לאתרים להמשיך לחיות כלכלית"

רועי גולדנברג 28.05.2012

צמיד מגן מקרינה? "הפרסומת לביוגארד מטעה את הציבור"

הפרסומת לצמיד ביוגארד, שמתיימר להגן מקרינה אלקטרומגנטית, הוסרה משידור ■ הרשות השנייה: "המפרסם לא סיפק נתונים המוכיחים את הנטען בנוגע למוצר"

יוסי ניסן 24.05.2012

לאן הלכו 3.15 מיליארד דולר שהושקעו בפרסום בפייסבוק?

פייסבוק מגלגלת את רוב הכנסותיה מפרסום, אבל מה מחפשים המפרסמים ברשת החברתית? ■ מחקר ראשון מסוגו מגלה מהו הקריטריון החשוב ביותר למפרסמים בפייסבוק, מהו האתגר הגדול שלהם, ולמה הסיפורים הממומנים לא הצליחו להמריא

רועי גולדנברג 18.04.2012

מחקר: למי הצרכנים באמת מאמינים? בעיקר לחברים שלהם

מחקר של נילסן מראה כי שיווק מפה לאוזן הוא עדיין האפקטיבי ביותר ■ במקום השני: המלצות של גולשים

שירות גלובס 16.04.2012

   434445464748495051525354555657   

   נמצאו 975 כתבות   |   עמוד 50 מתוך 61