פרסומות

כתבות אחרונות

 

זה לא שאנחנו חסרות הומור

יש להילחם בדימויים המשפילים של נשים בפרסומות, גם אם הם באריזה מבודחת

ד"ר צבי טריגר 09.03.2011

למרות הרגולציה: ערוצי הטלוויזיה לילדים בארה"ב מתחזקים

הערוצים ספגו מהלומה לאחר שהוטלה רגולציה על הפרסום לילדים, ובעיקר על קמפיינים של מזון ■ למרות זאת הביקוש לפרסום עדיין גבוה, והמפרסמים מכוונים את הפרסום אל ההורים

אדוורטייזינג אייג' 09.03.2011

קמפיין קניון ארנה "זכה" ב"אות הקלון למפרסם סקסיסטי"

ויצ"ו חשף היום את הדירוג הסופי של הפרסומות הפוגעניות ביותר של 2010 ■ "במסגרת הקמפיין הוצגו נשים צעירות בתנוחות של יחסי מין אלימים ומשפילים על פני שלטי חוצות"

יוסי ניסן 08.03.2011

צפו: הדוגמניות בפרסומות הכי סקסיסטיות ב-2010

"אות הקלון למפרסם הסקסיסטי" של ויצ"ו לרגל יום האישה הבינלאומי: מקסטרו ועד גולדסטאר

יוסי ניסן 06.03.2011

מי עדן ביקשה לפסול קמפיין של תמי 4 המציג מבחני טעם

כך דווח בגלי צה"ל ■ מי עדן: "אין דבר כזה טעם 'מי תמי 4' - מדובר במי ברז מסוננים בלבד" ■ תמי 4 בתגובה: "טענותיה של מי עדן נדחו כבר פעמיים על-ידי הרשות השנייה"

שירות גלובס‏ 06.03.2011

האם הצרכנים יסלחו לגרופון על הקמפיין מעורר המחלוקת בסופרבול?

למרות הקמפיין, אתר הדילים נהנה ממספר שיא של מנויים ■ המנכ"ל אנדרו מייסון החליט להוריד לחלוטין את הקמפיין, אבל משרד הפרסום קריספין פורטר אנד בוגוסקי ימשיך לעבוד עם החברה

אדוורטייזינג אייג' 24.02.2011

הערכות: גמר "לרדת בגדול" הכניס כמיליון דולר לערוץ 10

הגמר, שהשיג אמש רייטינג של 19.5% עם 'פיק' של 24%, פיצה על ממוצע הצפייה הנמוך של העונה כולה, שעמד על 12.4%

לי-אור אברבך 14.02.2011

הרשות השנייה פסלה פרסומת להונדה: חשש להטעיה

בפרסומת ברדיו האזורי אומר הקריין, שמשדר גם מבזקים בערוץ 10, כי "מחירי הדלק יורדים"

לי-אור אברבך 09.02.2011

מי עדן חויבה להוריד את הפרסומת של "חיים בוהן"

הרשות השנייה הורתה למי עדן להוריד את הפרסומת של "חיים בוהן", זאת לאחר שחברת תמי 4 התלוננה בפני הרשות על כך שהפרסומת של משרד הפרסום ראובני-פרידן משמיצה אותה

לי-אור אברבך 08.02.2011

הפרסומת הטובה ביותר בסופרבול 2011: קמפיין של פולקסווגן

גרין ביי פקרס אמנם ניצחו את המשחק, אבל הפרסומות של יצרניות הרכב בלטו יותר מכולן

יגאל שמיר 07.02.2011

הפרסומות בסופרבול 2011: הרבה רעש, מעט חדשנות

לא גילו את אמריקה: המפרסמים בסופרבול לא הצליחו להעלות את הרף של תעשיית הפרסום

אבישי צדיק ויורם לוי 07.02.2011

בועת הסופרבול בשיאה: 3 מיליון דולר ל-30 שניות פרסומת

דוריטוס, פפסי ואפילו ג'נרל מוטורס - כולן שלפו את פנקס הצ'קים ושילמו שיא של כל הזמנים עבור זמן אוויר באירוע הספורט של השנה ■ "בשנה הבאה - 5 מיליון לחצי דקה"

עומר רבין 06.02.2011

CBS מציעה: קנו פרסומת והקצו 10% מהתקציב לאיכות הסביבה

הרשת תצא במסע יחסי ציבור לקידום המיזם, במסגרתו השחקן לורנס פישבורן יציע לצופים לשים לב ללוגו של העלה הירוק, שמציין כי הפרסומת תומכת בפרויקטים של איכות הסביבה

אדוורטייזינג אייג' 10.01.2011

צפו בוידיאו: 12 הפרסומות הנצפות ב-YouTube ב-2010

בלוג הטכנולוגיה Mashable בחר את 12 הפרסומות והסרטונים הנצפים ביותר ■ במקום הראשון דורגה כצפוי הפרסומת לבושם הגברים "אולד ספייס" ■ הדירוג המלא

שירות גלובס 23.12.2010

צפו: הפרסומת הכי פרובוקטיבית ל... סופרמרקט בדנמרק

הפרסומאים רצו להעביר את המסר המקצועי שהסופרמרקט נמצא "ממש על הגבול" ■ בניגוד לשמרנות בישראל, בדנמרק החליטו ללכת עד הסוף ■ התוצאה: הצלחה

שירות גלובס 22.12.2010

"הציבור הישראלי מתרגל לשלב אסונות עם פרסומות"

האסון בכרמל גרם למפרסמים להתלבטויות: חלק החליטו מיד לחזור לשדר פרסומות כרגיל, אחרים עברו לפרסומות "אמפתיות", והיו שהפסיקו קמפיינים מחשש לפגיעה במותג

ענת ביין-לובוביץ' 06.12.2010

   474849505152535455565758596061   

   נמצאו 975 כתבות   |   עמוד 56 מתוך 61