שעון העצר שמציע ח"כ שאמה יוכל לעצור פרסומאים גרועים שעושים פרסומות גרועות
השינוי הוא חלק מכללי מיקוד הרגולציה החדשים של הרשות, הכוללים גם את הסרת המגבלה הקיימת לפיה מותר לשדר רק שתי דקות קדימונים בשעה ■ בחברות המדיה מברכים על השינוי
יוסי לובטון: "הצעת החוק של ח"כ כרמל שאמה הזויה. אולי צריך שעון שיגיד לכולם מתי נגמרת הכהונה של חברי הכנסת..." ■ אייל חומסקי: "זה יביא להתמוטטות של זכיינים" ■ אילון זרמון: "מדובר בהצעת חוק פופוליסטית"
ח"כ כרמל שאמה יזם הצעת חוק שלפיה בזמן הפרסומות בטלוויזיה יופיע שעון שימנה את הזמן עד סיומן ■ אמר בתגובה לדברי אילון זרמון בגלי צה"ל: "נשקול את דברי הפרסומאים, אבל קודם כל מה שחשוב זה הצרכנים"
הפנים המוכרות בפרסומות בארה"ב הולכות ונעלמות ■ האם עבר זמנם של הסלבס שמשווקים להמונים?
גלובס נדל"ן: פינוי מהיר של דירת הסטודנטים, הקוטג' היוקרתי או הלופט המדליק שלכם ליומיים-שלושה לטובת צילומי סדרות, סרטים או פרסומות עשוי להשתלם לכם ■ איך עובד התמחור, ממה צריך להיזהר ועל מה להקפיד?
האינטרנט הוא עדיין המלך, אובמה טילטל את התעשייה, והמיתון מכתיב את הקריאייטיב: יותר זול ואפקטיבי הוא גם יותר טוב ■ כעת נותר לבדוק איך מתגמלים את משרדי הפרסום, שהתרגלו לחתוך אחוזים מקמפיינים יקרים
קמפיין הרדיו הטוב ביותר בעיניי הוא הקמפיין לשפ"מ של שלמור-אבנון-עמיחי
היום מנסים לעשות פרסום קטן וחכם. הבא שייצא בהפקת ענק חכמה יזכה בבולטות
הקמפיין החדש של יצרנית סכיני הגילוח הוא חלק ממאמציה של פרוקטר אנד גמבל לקדם את עצמה בשוק הטיפוח הגברי
עם זאת, הירידה היא חדה פחות מהירידות שנרשמו בתחרויות הפרסום השונות מתחילת השנה
דומינו'ס פיצה נגד סאבוויי, דאנקן דונאטס נגד סטארבאקס וכולם נגד כולם: המיתון גורם למשווקים בארה"ב לעבור לפרסום השוואתי ואגרסיבי, וחלקם אפילו תובעים זה את זה בבתי המשפט ■ האם זוהי טקטיקה נכונה לתקופה?
לכל רכב תיקבע דרגה במדרג של 1-15 לפי רמת הזיהום שלו ■ התקנות שאישרה הוועדה הן חלק ממהלך רחב יותר שמקדמת רשות המסים, הכולל תמריצי מיסוי לכלי רכב ידידותיים לסביבה - "מיסוי ירוק"
גוגל מעולם לא העלתה פרסומות בטלוויזיה, אך מותגים אחרים הכלילו את ענקית החיפוש בפרסומות שלהן ■ במקביל מקדמת גוגל את דפדפן הכרום באמצעות YouTube
מדי פעם צצים בענף הפרסום סרטון או מודעה מחו"ל שמזכירה באופן חשוד קמפיין שעלה בישראל ■ האם העתקה של קונספט היא לגיטימית? מתי הלקוח עשוי להתעצבן? ומדוע במזרח-התיכון יש חוקים אחרים?
התובע טען כי נוסח הפרסומת הקורא להזמין רינגטון עלול לגרום למאזין לחשוב בטעות כי מדובר בשירות חינם ■ השופטת רות רונן הסבירה כי ניהול התביעה כייצוגית לא יהיה יעיל והוגן, ולכן דחתה את הבקשה לאישור התביעה
9 מיליוןFREE TVבנק דיסקונטבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמזגני טורנדומזרחי טפחותפרסוםפרסום בטלוויזיה