פרסומות

כתבות אחרונות

 

עוד דקה נשוב

שעון העצר שמציע ח"כ שאמה יוכל לעצור פרסומאים גרועים שעושים פרסומות גרועות

אורי רודריגז-גרסיא 22.10.2009

הרשות השנייה תאפשר לשבץ מותג בפרסומות יותר מפעמיים בשעה

השינוי הוא חלק מכללי מיקוד הרגולציה החדשים של הרשות, הכוללים גם את הסרת המגבלה הקיימת לפיה מותר לשדר רק שתי דקות קדימונים בשעה ■ בחברות המדיה מברכים על השינוי

ענת ביין-לובוביץ' 22.10.2009

הערכות: ההצעה להוסיף שעון עצר לזמן הפרסומות תביא ל"נדידה" של 25% מהצופים

יוסי לובטון: "הצעת החוק של ח"כ כרמל שאמה הזויה. אולי צריך שעון שיגיד לכולם מתי נגמרת הכהונה של חברי הכנסת..." ■ אייל חומסקי: "זה יביא להתמוטטות של זכיינים" ■ אילון זרמון: "מדובר בהצעת חוק פופוליסטית"

ענת ביין-לובוביץ' ומתן שירם 21.10.2009

זרמון: הצעת ח"כ שאמה להציג את הזמן שנותר עד סוף הפרסומות - פופוליסטית

ח"כ כרמל שאמה יזם הצעת חוק שלפיה בזמן הפרסומות בטלוויזיה יופיע שעון שימנה את הזמן עד סיומן ■ אמר בתגובה לדברי אילון זרמון בגלי צה"ל: "נשקול את דברי הפרסומאים, אבל קודם כל מה שחשוב זה הצרכנים"

שירות גלובס 21.10.2009

האם מותו של מייקל ג'קסון מסמן את סוף עידן הסלבס בפרסומות?

הפנים המוכרות בפרסומות בארה"ב הולכות ונעלמות ■ האם עבר זמנם של הסלבס שמשווקים להמונים?

אדוורטייזינג אייג' 12.08.2009

איך אפשר להרוויח אלפי שקלים ביומיים מדירה שכורה בת"א?

גלובס נדל"ן: פינוי מהיר של דירת הסטודנטים, הקוטג' היוקרתי או הלופט המדליק שלכם ליומיים-שלושה לטובת צילומי סדרות, סרטים או פרסומות עשוי להשתלם לכם ■ איך עובד התמחור, ממה צריך להיזהר ועל מה להקפיד?

נורית רובין 09.08.2009

יצירתי, זול ואפקטיבי: בכירי מקאן מסכמים את הזוכים והמגמות בפסטיבל הפרסום בקאן

האינטרנט הוא עדיין המלך, אובמה טילטל את התעשייה, והמיתון מכתיב את הקריאייטיב: יותר זול ואפקטיבי הוא גם יותר טוב ■ כעת נותר לבדוק איך מתגמלים את משרדי הפרסום, שהתרגלו לחתוך אחוזים מקמפיינים יקרים

יונתן קיש, קאן 29.06.2009

הפרסום ברדיו עובד?

קמפיין הרדיו הטוב ביותר בעיניי הוא הקמפיין לשפ"מ של שלמור-אבנון-עמיחי

הבלוגר קופי מעפן 28.06.2009

מיעוט הפקות הענק

היום מנסים לעשות פרסום קטן וחכם. הבא שייצא בהפקת ענק חכמה יזכה בבולטות

אורי עיני 28.06.2009

ג'ילט בפרסומת חדשה: מסבירה לגברים כיצד לגלח מפשעה, בתי-שחי וגב

הקמפיין החדש של יצרנית סכיני הגילוח הוא חלק ממאמציה של פרוקטר אנד גמבל לקדם את עצמה בשוק הטיפוח הגברי

פיינשל טיימס‏ 21.06.2009

ירידה של 20% במספר הפרסומות המתחרות השנה בפסטיבל "אריה הזהב" בקאן

עם זאת, הירידה היא חדה פחות מהירידות שנרשמו בתחרויות הפרסום השונות מתחילת השנה

אדוורטייזינג אייג' 18.06.2009

מסירים את הכפפות: המיתון בארה"ב הפך את הפרסום ההשוואתי הבוטה לצו השעה

דומינו'ס פיצה נגד סאבוויי, דאנקן דונאטס נגד סטארבאקס וכולם נגד כולם: המיתון גורם למשווקים בארה"ב לעבור לפרסום השוואתי ואגרסיבי, וחלקם אפילו תובעים זה את זה בבתי המשפט ■ האם זוהי טקטיקה נכונה לתקופה?

אדוורטייזינג אייג' 09.06.2009

ועדת הכלכלה אישרה: בכל פרסומת לרכב חדש תופיע דרגת זיהום האוויר וצריכת הדלק בנסיעה עירונית ובינעירונית

לכל רכב תיקבע דרגה במדרג של 1-15 לפי רמת הזיהום שלו ■ התקנות שאישרה הוועדה הן חלק ממהלך רחב יותר שמקדמת רשות המסים, הכולל תמריצי מיסוי לכלי רכב ידידותיים לסביבה - "מיסוי ירוק"

רן רימון 09.06.2009

פרסומת ראשונה בטלוויזיה לגוגל: מקדמת את דפדפן הכרום

גוגל מעולם לא העלתה פרסומות בטלוויזיה, אך מותגים אחרים הכלילו את ענקית החיפוש בפרסומות שלהן ■ במקביל מקדמת גוגל את דפדפן הכרום באמצעות YouTube

אדוורטייזינג אייג' 27.05.2009

השראה או העתקה? בכירי ענף הפרסום מספרים על התופעה מאחורי שולחנות הקריאייטיב

מדי פעם צצים בענף הפרסום סרטון או מודעה מחו"ל שמזכירה באופן חשוד קמפיין שעלה בישראל ■ האם העתקה של קונספט היא לגיטימית? מתי הלקוח עשוי להתעצבן? ומדוע במזרח-התיכון יש חוקים אחרים?

ענת ביין-לובוביץ' 27.05.2009

ביהמ"ש קבע כי 100FM שידר פרסומת מטעה - אך לא אישר תביעה ייצוגית נגד התחנה

התובע טען כי נוסח הפרסומת הקורא להזמין רינגטון עלול לגרום למאזין לחשוב בטעות כי מדובר בשירות חינם ■ השופטת רות רונן הסבירה כי ניהול התביעה כייצוגית לא יהיה יעיל והוגן, ולכן דחתה את הבקשה לאישור התביעה

יצחק דנון 24.05.2009

   474849505152535455565758596061   

   נמצאו 975 כתבות   |   עמוד 60 מתוך 61