ח"כ דני דנון מציע לחייב את המפרסמים לציין באופן בולט בפרסומת את המחיר המלא של המוצר או השירות ולכתוב בגודל אות קטן יותר את תנאי המכר ■ במקרה שמדובר בתקופת התקשרות - יוצג המחיר המלא של כל התקופה
כמו כן תיאסר העסקת דוגמניות בתת-משקל ■ חה"כ רחל אדטו ודני דנון: "תעשיות האופנה והפרסום יצרו מודל מעוות של דמותה של אישה אידיאלית, כאשר רבות מהדוגמניות המופיעות בפרסום מצויות במצב גופני של תת-משקל"
מאחורי הקמפיין עומדת חברת האינטראקטיב טוויסטד ■ ביום א' ישיק האתר את הגל השני של הקמפיין תחת הסיסמה: "שונאים פרסומות? אתם לא מעניינים אותנו. ICE החדש - לאנשים שחיים פרסום, מדיה ואינטרנט"
ההסכם נחתם מול חברת אורמאק הבינלאומית ■ את ניצני שיתוף-הפעולה ניתן יהיה לראות בפרסומת תלת-המימד של מילקי 3 שתוקרן בקולנוע החל מהשבוע הקרוב
ההוצאה לפרסום נדל"ן זינקה ב-4 החודשים הראשונים של 2010 ל-34 מיליון שקל, לעומת 13 מיליון שקל אשתקד ■ נתוני חברות אזימוט וזניט מדיה מגלים כיצד מתחלקת עוגת הפרסום ואיזה מדיה היא הכי אפקטיבית
שירה מרגלית, לשעבר מנכ"לית משותפת במשרד הפרסום מקאן-אריקסון, מראיינת את במאית הפרסומות נירית ירון, שכותבת סדרה על עולם הפרסום - ומניחה לביוגרפיה הפרטית שלה לזחול לתוך הטקסט
משרד הפרסום ציבלין תקשורת צעירים יעלה הערב פרסומת בתלת-מימד לסרט התלת-מימדי "סטריט דאנס"
יישומו של המשפט "טוב אבל לא מצוין" בקמפיין של ענבר-מרחב-שקד בידל את אקסלנס נשואה משאר התחרות האפורה והמשעממת, וגרם לכך שהתחום כולו יכלול את אקסלנס נשואה מצד אחד - ואת כל השאר מצד שני
גיא פורה, מנכ"ל y&r אינטראקטיב ושופט בתחרות קקטוס הזהב, בוחר את הפרסומת הישראלית שגרמה לו לקנא
בעת האחרונה מופיעות שתי פרסומות בטלוויזיה, האחת לבירה של "סקול" והשנייה למשקה קל תוסס של "שוופס" ■ האם לדעתכם יש דמיון בין הפרסומות, ואם כן - במה?
המיזם של הפרסומאי תימור גורדון והמסעדן ינון אברמוב מאפשר להציע ללקוחות תפריטים דיגיטליים המוטמעים במסכים, המשלבים גם משחקים אינטראקטיביים ובידוריים
אחרי 25 שנה, גארפילד מסכם את ההצלחות והכישלונות שלו בניתוח שוק הפרסום האמריקני, בוחר את הקמפיינים האהובים והשנואים עליו ונפרד לשלום מהטור "AdReview" - לא לפני שהוא אומר את המילה האחרונה
כך נהפכה תוכנית טלוויזיה שולית וקטנה לפרסומת גדולה שאיש אף אינו טורח להצניעה
סקר של מרכז Pew האמריקני: כ-79% מצרכני החדשות ברשת אמרו כי מעולם לא הקליקו על מודעת פרסומת באתר חדשות ■ רק 19% אמרו כי יהיו מוכנים לשלם עבור הגלישה באתרים אלה
אני מוכן להמר: מתקרב היום בו הפרסום בטלוויזיה לא יתקיים במתכונתו הנוכחית
9 מיליוןFREE TVבנק דיסקונטבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמזגני טורנדומזרחי טפחותפרסוםפרסום בטלוויזיה