פרסומות

כתבות אחרונות

 

אולי לא "ניפגש בפייסבוק"?

טעויות קטנות במדיה החברתית מוחקות מוניטין של שנים. מספיק פוסט אחד לא במקום ו...

אלון גל 08.03.2010

זוכרים ואוהבים, אך לא קונים

מודי בר-און חביב ואהוד, ודמותו נצרבת היטב בזיכרון - אך כל זה לא עוזר לבנק דיסקונט

גבריאל אסולין 08.03.2010

מה מוכרים לנו? 90% לא מבינים מושגים המוזכרים בפרסומות

רגע לפני שאתם קופצים לקנות רדיקלים חופשיים באפ-סטור הקרוב באמצעות גלישה ב-UFI, גם אם אין לכם מושג ירוק מה זה - "גלובס" מציג מורה נבוכים למושגים שהפרסומות מפמפמות שוב ושוב

אפרת אהרוני 23.02.2010

לידיעת המשווקים: מה מניע את קהל היעד של בני 18-35?

YOUNG ADULTS, צעירים בגילאי 18-35, הם קהל חשוב ממדרגה ראשונה למשווקים - לא רק משום שהם מוציאים כסף רב על מותגים ובילויים, אלא משום שזהו קהל של מפיצי בשורה שמשפיע גם על קהלים אחרים

אושיק רושינק 19.02.2010

דוברת קוקה-קולה ארה"ב: הדימיון לפרסומת של יוטבתה - "מקרי בהחלט"

בהתייחסות ראשונה לסוגיית "העתקת" הפרסומת של קוקה-קולה לסופרבול מקמפיין ישן של יוטבתה, הוסיפה הדוברת כי הבחירה באותו שיר היא "צירוף מקרים מעניין" ■ צפו בשני הסרטונים

אדוורטייזינג אייג' 14.02.2010

צפו והחליטו: האם הפרסומת של קוקה-קולה זהה לזו של יוטבתה?

הפרסומת של קוקה-קולה ששודרה בסופרבול מציגה צעיר המהלך בשנתו בדרך אל המשקה - בדומה לפרסומת הישראלית של שוקו יוטבתה בכיכובו של מיכאל הנגבי שהופקה ע"י שלמור-אבנון-עמיחי

שירות גלובס 09.02.2010

הפרסומות הקריאטיביות בסופרבול: אלמנט ההפתעה שולט

סניקרס השתמשה בהיפוך תפקידים, בירה באד לייט שיחקה על הטיקט הסביבתי בצורה מתוחכמת, והפרסומת לקוקה-קולה מעוררת זיכרונות בתעשייה בישראל ■ ניתוח מיוחד ל"גלובס"

יגאל שמיר 09.02.2010

Market Watch ו-SRI יספקו שירותי מחקר נוירופסיכולוגיים לשוק הישראלי

מדובר בטכנולוגיות המספקות מבט ייחודי על תגובות הצרכנים לפרסומות באמצעי המדיה השונים

שירות גלובס 08.02.2010

למה שודרה פרסומת עם אייל קיציס בזמן התוכנית "ארץ נהדרת"?

הרשות השנייה בוחנת הפרה לכאורה של זכיינית ערוץ 2 קשת לגבי כללי שיבוץ פרסומות, זאת לאחר שבמהלך התוכנית "ארץ נהדרת" ביום שישי האחרון שודרה פרסומת בכיכובו של אייל קיציס ל-012 סמייל

ענת ביין-לובוביץ' 07.02.2010

הקמפיין של קוקה-קולה בסופרבול יכלול גם מדיה חברתית ופילנטרופיה

מדובר בתשובה של ענקית המשקאות להחלטה של פפסי שלא לפרסם במהלך שידור הסופרבול, וזאת בכדי להתרכז בקמפיינים במדיה החברתית

שירות גלובס 28.01.2010

לדעת אישה

עולם הפרסום הישראלי כמעט ולא התפתח בכל הקשור לחשיבה נשית ולשפה נשית

ענת בן-נתן 21.12.2009

האם שידור הפרסומות לאלכוהול ברדיו יוגבל משעה 22:00?

הרשות השנייה מתכננת להגביל עוד יותר את שידור הפרסומות לממכר אלכוהול ברדיו האזורי, ומקיימת שימוע ציבורי במסגרתו יתבקש הציבור להביע עמדתו בנושא ■ כיום מוגבל שידור הפרסומות בתוכניות לילדים ובני-נוער

לי-אור אברבך 16.12.2009

"אם היינו יכולים לשדר פרסומות בערוץ הולמרק - היינו נשארים בישראל"

אחרי עשור על המסך, NBC יוניברסל אורזת את המזוודות ומורידה את ערוץ הולמרק מהממיר בישראל ■ בראיון בלעדי ל"גלובס" מסביר קולין מקלאוד, הסמנכ"ל המסחרי של NBC יוניברסל, מה עומד מאחורי ההחלטה

לי-אור אברבך 07.12.2009

פרק הבכורה של "האח הגדול" הכניס 3.25 מיליון שקל מפרסומות

(עדכון) - כך מעריכים בכירים בשוק המדיה ■ מדובר בגידול של 45% לעומת יום שידור רגיל של קשת ■ הרייטינג הממוצע של הפרק ששודר אמש עמד על 31.5% ■ יפעת בקרת פרסום: קשת שיבצה בתוכנית 29 דקות פרסום

לי-אור אברבך וענת ביין-לובוביץ' 16.11.2009

ערב יום ראשון הפך ליקר ביותר בטלוויזיה בארה"ב

ימי חמישי עדיין רושמים רייטינג גבוה, אבל השילוב של משחקי הפוטבול יחד עם סדרות פופולריות כמו "עקרות-בית נואשות" הפך את יום ראשון לאטרקטיבי ביותר עבור המפרסמים בטלוויזיה בארה"ב - והמחירים בהתאם

אדוורטייזינג אייג' 09.11.2009

תרצה גרנות ל"ליידי גלובס": "נתניהו צריך להיות שגריר ישראל באו"ם"

גרנות, בעלת מכללה לפרסום ולקופירייטינג, מודה שאין לה כישרון עסקי - אבל יש לה אנרגיות של תיכוניסטית: "אני אינפנטילית וחושבת שאני בת 30" ■ "אחרי רצח רבין הפסקתי לעבוד עם פוליטיקאים"

דיאנה בחור-ניר 05.11.2009

   474849505152535455565758596061   

   נמצאו 975 כתבות   |   עמוד 59 מתוך 61