זו עלייה משמעותית לעומת השנה שעברה, אז שילמו המפרסמות 3 מיליון דולר לספוט
רבים נופלים במלכודת הפרסומות המפתות, שתנאיהן האמיתיים טמונים באותיות זעירות בקצה המודעה ■ אך לא עוד: בינואר ייכנסו לתוקף תקנות שמחייבות גודל מינימלי גם לאותיות הקטנות
עפ"י "אד אייג'", המחיר הממוצע של ספוט של 30 שניות בתוכניות אלה הוא 468-640 אלף דולר
מבין כל חברי "החמישייה הקאמרית" שהופיעו אמש בעצרת המחאה נגד יוקר המחיה, רק לרמי הויברגר אין כרגע קמפיין לגוף מסחרי ■ צפו במערכון "החמישייה" אתמול - ובקמפיינים של חבריה
עו"ד מן, היועץ המשפטי של תנועת "הצלחה", לא קורא עיתונים או צופה בטלוויזיה כמו כל אחד - אלא מחפש בין הכותרות והתוכניות את המקומות שבהם התקשורת עוברת על הכללים
קמפיין ויראלי חדש של מותג הבירה קרלסברג מוכיח שלפעמים הדברים שאנו רואים אינם כפי שהם נראים ■ כיצד אתם הייתם מגיבים?
לצד הטרנד להשתמש בבכירים בחברות הטכנולוגיה לפרסום מוצרי צריכה, קיימת מגמה הפוכה: ליידי גאגא מפרסמת את גוגל, וגוון סטפני מפרסמת את HP
גוגל אמורה להשיק בקרוב את שירות הארנק הסלולרי שלה, Google Wallet, ובינתיים היא מספקת לנו רגע נוסטלגי מאחד הפרקים של "סיינפלד"
חברות רבות לקחו השנה חסות על משדרי ה-11 בספטמבר. האמריקנים כבר בשלים לכך
אחרי עשור שבו שילוב של פרסומות בתוכניות ובכתבות סביב יום השנה לאסון התאומים נחשב כחילול הקודש, אובדן ההכנסות מפרסומות מתחיל להציק לגופי המדיה בארה"ב
הסרטון הוא למעשה פרודיה על פרסומת הטלוויזיה "הבתים של תנובה", כשהסלוגן המקורי "תנובה - לגדול בבית ישראלי" הוחלף ל"תנובה - לגדול על חשבון הישראלי"
אחרי שבמשך שנים סימנו המפרסמים את שידורי ה-11 בספטמבר באיקס שחור, הם צפויים השנה להפגין נוכחות, ובתוכניות הזיכרון והתעודה ישולבו חסויות ומקבצי פרסומות
הסרטון הוויראלי הוא חלק מפרויקט הסיום של סטודנטים במסלול הפקת פרסומות
אם היית יכול להיכנס לראש הלקוח של המחר, לא בטוח שהיית רוצה לדעת מה הוא חושב עליך
השפה התקשורתית החדשה תכלול מראה ויזואלי וסלוגן חדשים ■ פלאפון: "השפה שתושק היא התפתחות של השפה שהושקה לפני כשנתיים וחצי"
סקרים מוכיחים כי פרסומות לא משפיעות עלינו - אבל את הפרסומאים זה לא מדאיג ■ למה אנחנו נוטים להאמין לגידי גוב, מתי כדאי להצחיק עם אסי כהן, ומה אסור למתג באמצעות בר רפאלי?
9 מיליוןFREE TVבנק דיסקונטבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמזגני טורנדומזרחי טפחותפרסוםפרסום בטלוויזיה