פרסומות

כתבות אחרונות

 

קמפיין "שוקה": נדחתה בקשת ביטוח ישיר לעיכוב ביצוע ההחלטה

לאחר שהמחוזי קבע אתמול כי קמפיין "שוקה" יירד מיידית מהאוויר, הגישה ביטוח ישיר בקשה דחופה לעיכוב ביצוע צו המניעה, וזאת עד להכרעה בערעור - ואולם ביהמ"ש דחה היום את בקשתה ■ הורה למשיבים להגיב לבקשה תוך 7 ימים

רון שטיין ושירות גלובס 12.04.2016

קמפיין "שוקה" נפסל לפרסום: "משפיל את סוכני הביטוח"

השופט המחוזי אליהו בכר הוציא צו מניעה האוסר על ביטוח ישיר לצאת בקמפיין בו סוכני הביטוח מוצגים כנהנתנים, מיושנים ומאותגרים טכנולוגית ■ הטיל הוצאות בסך 351 אלף שקל על ביטוח ישיר ■ החברה: נערער לעליון

ענת ביין-לובוביץ' 11.04.2016
לפני כולם

ארטימדיה במו"מ על שיווק פרסומות בתוך טקסטים

הכלי הפרסומי InRead (פרסומות בתוך טקסטים) שווק עתה ע"י ILX, אך מאחר שאין לה הסכמי בלעדיות, נפתחת אפשרות בפני ארטימדיה לנסות לשווק גם היא סוג פרסום כזה

ענת ביין-לובוביץ' 10.04.2016
פרסומת ויראלית, 1 באפריל, תור ביורנסון, ההר, משחקי הכס, סודה סטרים, מים מינרליים / צילום: וידאו

חורך את הרשת: הסרטון הישראלי שכבש את הרשת

50 מיליון צפיות ב-3 ימים: תור ביורנסון, שמשחק את ה"הר" בסדרת הטלוויזיה "משחקי הכס", צבר עשרות מיליוני צפיות בתוך ימים ספורים בסרטון ויראלי של סודה סטרים ■ צפו בפרסומת המבריקה

איתן בייגל 06.04.2016

מיליוני צפיות לקמפיין סודהסטרים לדו-קיום במדינות ערביות

לאחר ששגרירויות שבדיה וירדן ביקשו מהחברה לתרגם את הקמפיין שהציג את הפעילות המשותפת של ערבים ויהודים במפעל, החליטה סודהסטרים לממן את הפצתו גם במדינות שהיא אינה פעילה בהן

ענת ביין-לובוביץ' 23.03.2016
הזוכה המאושר ב56 מיליון ש"ח בלוטו / צילום: דן לב

אושר בקריאה טרומית: יוגבלו הפרסומות להגרלות והימורים

ההצעה מבקשת להדגיש בפרסומים את סיכויי הזכייה במוצר ההגרלה או ההימור באופן מדויק ■ ח"כ פולקמן: "אוכלוסיות במצב סוציו-אקונומי נמוך מוציאות שיעור גבוה בהרבה על הימורים ביחס למעמד הבינוני והגבוה. זה מס על חלשים"

מיכל רז-חיימוביץ' 23.03.2016
קמפיין קוקה-קולה טעם החיים/ צילום:סטודיו דחף

שת"פ בין קוקה-קולה ל-Gett להזמנת משקאות באפליקציה

אפליקציה ייעודית תזהה מסרים שיווקיים בפרסומת של קוקה קולה ותאפשר הזמנת בקבוקים באמצעות מערך השליחים של Gett

שירות גלובס 23.03.2016
דוכן מפעל הפיס / צילום: תמר מצפי

היום: דיון בהצעת חוק להטלת מגבלות על פרסום הימורים

הצעת חוק של ח"כ רועי פולקמן מכולנו: בסוף כל פרסומת של ההימורים החוקיים יחויב מפעל הפיס לציין את סיכויי המהמרים לזכות בפרס

אתר חדשות ערוץ 2 13.03.2016
מילקי גולד מתוך יו טיוב

אות הקלון: הפרסומת הסקסיסטית ל-2015 - מילקי גולד

האות של ויצו ניתן על היות הקמפיין "מקבע ומחזק סטראוטיפים מגדריים הפוגעים בנשים" ■ אות הקלון המתמיד - לפרסומות של קסטרו ■ גילה אושרת, יו"ר ויצו ישראל: "קוראות לחברות המסחריות לאמץ עקרונות של פרסום מכבד והוגן כלפי נשים"

שירות גלובס 07.03.2016

צפו: הפרסומות "הסקסיסטיות" ביותר לשנת 2015

הפרסומות ש"מתחרות" על אות הקלון של ויצו: האישה במקלחת של "ג'רוזלם פוסט" ■ ב-FIX הצעירה סוחטת מיץ ומלקקת גלידה בתחתונים וחזייה ■ בגולדסטאר רוצים שתגיד תודה שאתה גבר ■ במילקי האישה רק רוצה ת'GOLD ■ וכמובן קמפיין ה"שוגר דדי" השערורייתי של אגאדיר

שירות גלובס 03.03.2016

"אנחנו יכולים להציל את עולם העיתונות ולהחזיר לו את היוקרה"

גופי המדיה מאבדים מדי שנה עשרות מיליארדי דולרים כתוצאה משימוש בחוסמי פרסומות ■ UntouchableAds הישראלית פיתחה מערכת שמתריעה בפני בעלי האתרים על שימוש בחוסמי פרסומות ומספקת פתרונות טכנולוגיים כדי להילחם בהם

לי-אור אברבך 01.03.2016
אדיר מילר פרסומת  מכבי / צילום: מהוידאו

מכבי הורידה את סרטון הפרסומת שזכה לביקורת על גזענות

(עדכון) - סרטונים שפרסמה קופ"ח מכבי, בכיכובו של אדיר מילר, עוררו סערה בטענה לגזענות כלפי יוצאי בריה"מ לשעבר: "מכבי צריכה להתבייש" ■ מכבי בתגובה: "מדובר בקמפיין סאטירי שלא נעשה במטרה לפגוע"

ענת ביין-לובוביץ' 24.02.2016
זניט מדיה | לפני כולם

לא מחוברים: פרטנר מורידה את הקמפיין מהטלוויזיה

חברת הסלולר נקלעה למאבק בין חברת המדיה שלה, זניט, לבין זכייניות הטלוויזיה - ולאור זאת לא הצליחה לקבל מיקומים מועדפים בברייקים של הפרסומות

ענת ביין-לובוביץ' 22.02.2016
זניט מדיה | לפני כולם

פרטנר מעלה קמפיין טלוויזיה - בלי מיקומים מועדפים בערוץ 2

טרפוד ההשקה חל על רקע ההתקשרות של פרטנר עם חברת המדיה זניט, שנמצאת בסכסוך עם הזכייניות ■ אפילו התערבותם של יו"ר פרטנר ישראל ושל יורם באומן לא עזרה בינתיים

ענת ביין-לובוביץ' 21.02.2016

"פלייבוי" חדל לפרסם עירום מלא - והמפרסמים נוהרים בהמוניהם

עלייה של 55% במספר המודעות שנרכשו לגיליון מארס של "פלייבוי" ■ האם גם הקהל יגדל עקב החלטת המגזין לחדול מפרסום צילומי עירום מלא?

אדוורטייזינג אייג' 17.02.2016

טוויטר משיקה פורמט פרסום חדש - שיופיע מיד עם הכניסה אליה

המוצר, ששמו "First View", נראה כמו הגרסה של טוויטר לפרסומת בלעדית שמוצגת בעמוד הבית ■ מותג אחד בלבד יקבל את הזכויות ל-First View במשך 24 שעות, ולכל גולש היא תוצג פעם אחת

אדוורטייזינג אייג' 11.02.2016

   282930313233343536373839404142   

   נמצאו 974 כתבות   |   עמוד 35 מתוך 61