לאחר שהמחוזי קבע אתמול כי קמפיין "שוקה" יירד מיידית מהאוויר, הגישה ביטוח ישיר בקשה דחופה לעיכוב ביצוע צו המניעה, וזאת עד להכרעה בערעור - ואולם ביהמ"ש דחה היום את בקשתה ■ הורה למשיבים להגיב לבקשה תוך 7 ימים
השופט המחוזי אליהו בכר הוציא צו מניעה האוסר על ביטוח ישיר לצאת בקמפיין בו סוכני הביטוח מוצגים כנהנתנים, מיושנים ומאותגרים טכנולוגית ■ הטיל הוצאות בסך 351 אלף שקל על ביטוח ישיר ■ החברה: נערער לעליון
הכלי הפרסומי InRead (פרסומות בתוך טקסטים) שווק עתה ע"י ILX, אך מאחר שאין לה הסכמי בלעדיות, נפתחת אפשרות בפני ארטימדיה לנסות לשווק גם היא סוג פרסום כזה
50 מיליון צפיות ב-3 ימים: תור ביורנסון, שמשחק את ה"הר" בסדרת הטלוויזיה "משחקי הכס", צבר עשרות מיליוני צפיות בתוך ימים ספורים בסרטון ויראלי של סודה סטרים ■ צפו בפרסומת המבריקה
לאחר ששגרירויות שבדיה וירדן ביקשו מהחברה לתרגם את הקמפיין שהציג את הפעילות המשותפת של ערבים ויהודים במפעל, החליטה סודהסטרים לממן את הפצתו גם במדינות שהיא אינה פעילה בהן
ההצעה מבקשת להדגיש בפרסומים את סיכויי הזכייה במוצר ההגרלה או ההימור באופן מדויק ■ ח"כ פולקמן: "אוכלוסיות במצב סוציו-אקונומי נמוך מוציאות שיעור גבוה בהרבה על הימורים ביחס למעמד הבינוני והגבוה. זה מס על חלשים"
אפליקציה ייעודית תזהה מסרים שיווקיים בפרסומת של קוקה קולה ותאפשר הזמנת בקבוקים באמצעות מערך השליחים של Gett
הצעת חוק של ח"כ רועי פולקמן מכולנו: בסוף כל פרסומת של ההימורים החוקיים יחויב מפעל הפיס לציין את סיכויי המהמרים לזכות בפרס
האות של ויצו ניתן על היות הקמפיין "מקבע ומחזק סטראוטיפים מגדריים הפוגעים בנשים" ■ אות הקלון המתמיד - לפרסומות של קסטרו ■ גילה אושרת, יו"ר ויצו ישראל: "קוראות לחברות המסחריות לאמץ עקרונות של פרסום מכבד והוגן כלפי נשים"
הפרסומות ש"מתחרות" על אות הקלון של ויצו: האישה במקלחת של "ג'רוזלם פוסט" ■ ב-FIX הצעירה סוחטת מיץ ומלקקת גלידה בתחתונים וחזייה ■ בגולדסטאר רוצים שתגיד תודה שאתה גבר ■ במילקי האישה רק רוצה ת'GOLD ■ וכמובן קמפיין ה"שוגר דדי" השערורייתי של אגאדיר
גופי המדיה מאבדים מדי שנה עשרות מיליארדי דולרים כתוצאה משימוש בחוסמי פרסומות ■ UntouchableAds הישראלית פיתחה מערכת שמתריעה בפני בעלי האתרים על שימוש בחוסמי פרסומות ומספקת פתרונות טכנולוגיים כדי להילחם בהם
(עדכון) - סרטונים שפרסמה קופ"ח מכבי, בכיכובו של אדיר מילר, עוררו סערה בטענה לגזענות כלפי יוצאי בריה"מ לשעבר: "מכבי צריכה להתבייש" ■ מכבי בתגובה: "מדובר בקמפיין סאטירי שלא נעשה במטרה לפגוע"
חברת הסלולר נקלעה למאבק בין חברת המדיה שלה, זניט, לבין זכייניות הטלוויזיה - ולאור זאת לא הצליחה לקבל מיקומים מועדפים בברייקים של הפרסומות
טרפוד ההשקה חל על רקע ההתקשרות של פרטנר עם חברת המדיה זניט, שנמצאת בסכסוך עם הזכייניות ■ אפילו התערבותם של יו"ר פרטנר ישראל ושל יורם באומן לא עזרה בינתיים
עלייה של 55% במספר המודעות שנרכשו לגיליון מארס של "פלייבוי" ■ האם גם הקהל יגדל עקב החלטת המגזין לחדול מפרסום צילומי עירום מלא?
המוצר, ששמו "First View", נראה כמו הגרסה של טוויטר לפרסומת בלעדית שמוצגת בעמוד הבית ■ מותג אחד בלבד יקבל את הזכויות ל-First View במשך 24 שעות, ולכל גולש היא תוצג פעם אחת
9 מיליוןFREE TVבנק דיסקונטבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמזגני טורנדומזרחי טפחותפרסוםפרסום בטלוויזיה