חלק מהמפרסמים חיכו עם הקמפיינים עד לאחר סיום המשחקים, ולכן הרבה קמפיינים עלו לאוויר בבת-אחת ■ מדי ערב נשארות מחוץ למסך הרבה דקות פרסום שאי-אפשר לשבץ
קניונים בארה"ב, חברות טלקום ואפליקציות מבוססות מקום כבר מנסים למנף את הפופולריות של המשחק עוד לפני שהיצרנית הטמיעה בו פרסומות
מנכ"ל מקאן, עמית משיח: "עונת החתונות במגזר הערבי היא הזדמנות שיווקית - זהו מגזר מכובד שמגיע לו יחס מכובד יותר של המשווקים"
עולם הפרסום מתמודד עם אתגרים חדשים כל הזמן ■ בפסטיבל הפרסום בקאן, שנערך בשבוע שעבר, בלטו 5 מגמות חדשות בקטגוריית המדיה שהצליחו לפענח את הנוסחה ב-2015
יוצרי רשת כמו וניה הימן ורועי כפרי הפכו לדבר החם בתעשיית הפרסום, הודות לקריאטיביות, למקצוענות וליכולת להפוך סרטונים לוויראליים בזכות קהל העוקבים הגדול שלהם
בפרסומת נראית אישה שמקבלת מכת חשמל בכל פעם שהיא טועה ביחס לסלט שהיא מכינה ■ אסם: "קיבלנו הרבה תגובות אוהדות. מצטערים אם מישהו נעלב"
למרות ההחלטה הגורפת על הסרת הסרטונים ופסילת הפרסומת, בחר השופט להניח כי בשני המקרים ייתכן שפסק הדין המקורי לא הובן עד תומו
עם זאת, השופט סירב לעכב את ביצוע ההחלטה בנוגע לשתי נקודות שאליהן התייחסה ההחלטה הקודמת: הצגת סוכני הביטוח כנהנתנים וכמאותגרים טכנולוגית
מדובר בפרסומת ל"קונספס" - סדרת רשת חדשה של הבמאי משה רוזנטל, העוסקת בעולם הדייטים באינטרנט ובמפגשים המיניים שמגיעים בעקבותיהם
יצרנית כלי התחבורה החשמלי הדו-גלגלי טוענת כי בפרסומת של סלקום מוצג הסגוויי ככלי לא בטיחותי ומסוכן, והתשדיר אף מהווה הפרת זכויות והתחזות ■ מסלקום לא נמסרה תגובה
LG חשפה את אחת מתצוגות התכלית המרשימות של השנה, ודווקא עם מוצר משעמם יחסית - שואב האבק החדש שלה שנחשב לחזק במיוחד, ופועל באמצעות סוללות וללא חיבור חשמלי קבוע ■ צפו בתיעוד
8 מיליון צפיות בתוך מספר ימים: חברה סינית העלתה לרשת סרטון פרסומת לאבקת כביסה עם רמיזות גזעניות בוטות ■ צפו בפרסומת שעוררה סערה ברחבי העולם
יוצאת בקמפיין הכולל 3 סרטונים שעוסקים בקיצור זמני ההמתנה, חדשנות בשירות (דרכים ליצירת קשר) ושירות עצמי ■ בקמפיין יככבו כוכבי הסדרות של הוט, והפעם הם משאירים את ההומור בצד
"גלובס" משיק את מדד הפרסומות המדוברות של חברת Vigo וקהילת "מנהלי שיווק מצייצים", שמציג את הקמפיינים שזכו לחשיפה הגדולה ביותר במדיה החברתית
אילון זרמון מצטרף לשיח העיסוק במשקל, בהשקה מחודשת בהשקעה של כ-6 מיליון שקל
9 מיליוןFREE TVבנק דיסקונטבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמזגני טורנדומזרחי טפחותפרסוםפרסום בטלוויזיה