מחירי הקרמים הסופר-יוקרתיים גורמים למחירי הטיפולים הקוסמטיים להחוויר, אבל הצרכניות מוכנות לשלם גם 5,000 שקל על מוצר ממותג שמכיל מרכיבים נדירים - החל מתמציות עץ הסקויה ועד צמח הלוטוס הכחול
את סוד חוסנה מסבירים הכלכלנים בהישענות על ביקושים מקומיים ■ אבל האטרקטיביות היא גם בשל היערכותה לאליפות הכדורגל יורו 2010 ■ מכתשים, טבע, רפאל, קומברס וחיפה כימיקלים כבר פועלות בה, ועוד 740 חברות ישראליות
העסקה מתבצעת זמן קצר לאחר השלמת רכישת פריגו-קרליין ע"י אמיליה פיתוח לפי שווי של 205 מיליון שקל ■ סנו, שתמשיך לייצר בירוחם, תקבל לידיה את המותגים קרליין, נקה, נטורל פורמולה, סקין גארד, אדם וטיטניום
מדובר בגידול של 25% במספר סניפי הרשת, העומד היום על 57 ■ סמנכ"ל בכיר לתפעול במשביר לצרכן: "שמנו לנגד עינינו את נושא הלוקיישנים, שהם מנוע הצמיחה העיקרי של ניו-פארם"
סדריק פרובאה, נשיא קבוצת אסתי לאודר העולמית, אומר כי המיתון דווקא הביא לעלייה במכירות ■ ומה הלאה? הגברים עדיין לא צורכים קוסמטיקה, העתיד שייך לסיניות, והנשים הישראליות "יפהפיות, חמות וקוסמופוליטיות"
מלבד פעילות המותג קרליין בארץ ובחו"ל, הרכישה כוללת גם את כל הפעילות באמצעות החברה-הבת אגיס הפצה ושיווק ■ כמו כן כוללת העסקה גם 50% ממניות חברת דנאגיס, זרוע ההפצה של מוצרי קרליין בישראל
"גלובס" יצא לרשתות מוצרי הספא כדי להריח ולהתמרח - וגילה תחרות על המחירים וחוויית קנייה מפנקת ■ ל'אוקסיטן הצרפתית יקרה, אך גם בללין וסבון של פעם הישראליות המחירים גבוהים ביחס לבודי שופ וסופ אנד מור
האם החלטת מכון היצוא להוריד את יפן, הכלכלה השנייה בעולם, ממפת קידום היצוא הבינלאומי היא החלטה נכונה? ■ במיוחד לאור העובדה שברבעון השני של השנה הצליחה יפן לעבור לגידול של 2.3% בתמ"ג
רשתות הפארם משקיעות הון בפרסום מבצעים, אך מי שגר קרוב לרשת רמי לוי ייהנה שם לרוב ממחירים נמוכים יותר גם ללא מבצע ■ עם זאת, בהשוואה לשופרסל דיל ולמגה בול - מחירי המבצע של הפארמים לרוב אטרקטיביים
איך מזהים דבש מזויף, מדוע קשה לייצר דבש אורגני, אילו סגולות בריאותיות יש לדבש, וכמה קילוגרמים של הנוזל המתוק הזה אנחנו צורכים בשנה?
בתביעה, בהיקף 13 מיליון שקל, נטען כי הרשת מנצלת את אי-סימון תאריך התפוגה ויוצאת במבצעי חיסול למכירת מוצרים שמועד תפוגתם קרב, כך שהצרכן רוכש מוצר שהשימוש בו אינו יעיל ולעיתים אף מזיק לבריאות
מלחמת המחירים בשוק הבשמים עלתה בימים האחרונים מדרגה, ומחירי המותגים רשמו שפל חדש ■ "גלובס" כינס את מנכ"לי חברות הבישום המובילות לשיחה על מלחמות המחירים בשוק, שלא בטוח שיחזור לשפיות
כך עולה ממחקר שביצעה לוריאל על האישה הישראלית החדשה ■ נאוה רביד, מנכ"לית לוריאל ישראל, מספרת כי נשים דורשות כבר עתה מוצרים מקצועיים יותר, ויהיו מוכנות לשלם יותר על 'אאוט סורסינג' גם בתחום הטיפוח
בתחום הקוסמטיקה האורגנית אין פיקוח, וגם אין הוכחה כי השימוש במוצרים אלה בטוח יותר, יעיל יותר או מומלץ יותר ■ אם בכל זאת בחרתם לעבור לטיפוח אורגני, כדאי לקרוא את האותיות הקטנות שעל האריזה
בתחילת השבוע דווח ב"גלובס" כי בין החברות שהגישו הצעות לרכישת פריגו-קרליין נמצאות גם לוריאל ישראל וקבוצת ניאופארם ■ ההערכה היא כי ההצעות נעות בין 100-200 מיליון שקל
הסניף הראשון ייפתח בדיזנגוף-סנטר, ועד סוף 2010 ייפתחו עוד 9 חנויות של הרשת בארץ ■ הרשת מתמחה במוצרי טיפוח לאישה ולגבר, מוצרי איפור ואביזרים נלווים, מוצרי קוסמטיקה ואווירה לבית ועוד
איל מקיאג'איפורטואלטיקהיבואיבוא מקבילמוצרי טיפוחעבודה בימי קורונהעסק ביוםעסקים קטנים ובינונייםעצמאים