עדי כרמי (57) היא בעלת "השיזופיה" - מכון שיזוף בגבעתיים וכן בעלת עסק נוסף לקוסמטיקה • "ניסיתי להסביר שמדובר בבעיה של כל המדינה ושצריך לשנות את צורת החשיבה, וזה לא עבד"
יו"ר ארגון הרפואה הפלסטית: "בסך-הכול יש היום 200 חולים קשים בארץ. מערכת הבריאות שלנו יכולה לטפל בהם. המחלה בשליטה" • תגובת הנגד של ארגון הקוסמטיקאיות חשפה תעשיית יופי מחתרתית שקמה בעקבות המגפה, כולל תספורות פיראטיות לקראת העומר
הפיתוח נעשה בשיתוף עם ענקית האריזות אלביאה, בניסיון לצמצם את היקפי הפלסטיק המזהם בו נארזים היום חלק ניכר מהמוצרים בתעשיית הקוסמטיקה • הפיתוח צפוי להגיע למדפים רק בשנה הבאה, ולא ברור עדיין מתי יגיע לישראל
הרשת שמנתה עשרה סניפים סגרה לאחרונה שישה מתוכם וצפויה לסגור גם את הארבעה שנותרו לה • נועה תשבי, שהחזיקה במניות הרשת עד לאחרונה, נפרדה ממנה
הרפורמה, שאמורה להקל את הרגולציה על מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה, חוזרת לשולחן הדיונים אחרי עבודת מטה של משרד הבריאות שנמשכה כשנתיים
מטרת הרכישה של הסטארט-אפ היא תמיכה בצמיחה ובשיפור הרווחיות באונליין • היקף העסקה לא דווח, אך לפי גורמים מעורים התמורה בעסקה מותנית בהכנסות של הסטארט-אפ בשנים הקרובות ויכולה להגיע עד ל-1.5 מיליון דולר • מדובר בסטארט-אפ השני שרוכשת איל מקיאג' בתוך כחודש
ענקית היופי והטיפוח קוטי היא הרוכשת של Kylie Cosmetics • ג'נר, שהקימה את החברה ב-2015, תמשיך להוביל את הפעילות הקריאייטיבית
לאחר ניסיונות קודמים שלא יצאו לפועל, אשת העסקים שואפת להנפיק פעילות המשלבת בין מוצרי קוסמטיקה קיימים למוצרים המשלבים קוסמטיקה ו-CBD, החומר הפעיל הלא ממסטל בקנאביס • משקיעי דגל המיועדים להצטרף לחברה: אלטשולר שחם, עדי צים, חיים הורביץ ורמי לוי
מחיר העסקה לא פורסם • הסטארט-אפ מיסביז, שהוקם לפני ארבע שנים, פיתח זירת מסחר מקוונת המאפשר הזמנת שירותי טיפוח, והוא פעיל בישראל ובבריטניה • עד כה הושקעו בסטארט-אפ מעל 5 מיליון דולר
העסקה מוערכת בסכום של כ-55 מיליון שקל וכוללת את 67 חנויות הרשת, שרובן בבעלות והיתר בזכיינות, וכן את הפעילות הבינ"ל ומרכז לוגיסטי באור-עקיבא • הרשת מעסיקה 500 עובדים
מכירות שוק טיפוח הפנים הישראלי לגבר מוערך בכ-20 מיליון שקל ומהווה כ-2% משוק הטיפוח לגבר • אילן נקש, מנכ"ל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל: "המטרה שלנו היא להכפיל את המכירות הללו בחמש השנים הקרובות"
הנציגות הישראלית של אסתי לאודר ביצעה עדכון מחירון למוצריה ברשתות ובאמצעים בהם היא משווקת ישירות לצרכן • עליית המחיר לקמעונאי תעמוד על עד 15%, אך המחיר הסופי לצרכן צפוי להיות גבוה יותר ולגלם גם את שיעורי הרווחיות של הרשת • החברה: "במרבית המוצרים לא נעשה שינוי במחיר, בחלק מהמוצרים חלו הורדות מחירים של עד 15%"
ניצן לביא, מנכ"ל סופר־פארם, מתפעל מהדרך שבה מותג הקוסמטיקה Glossier רקם באמצעות האינסטגרם סיפור אהבה עם הלקוחות והפך לחד־קרן בעולם הביוטי בזמן שיא
המוצרים יחלו להימכר בחנויות הדיוטי פרי החל מחודש יוני, ומחיריהם עתידים להיות זהים למחירי הדיוטי פרי באירופה • בנפיט חברה-בת של תאגיד מוצרי היוקרה LVMH, שנוצר לאחר מיזוג בין היתר האופנה לואי ויטון וחברת האלכוהול Moet Hennessy
תשע שנים אחרי שהשיקה בישראל את מותג הדרמו-קוסמטיקה לה רוש פוזה, קבוצת לוריאל משיקה מותג נוסף בתחום: CeraVe • מדובר במותג אמריקאי שלוריאל רכשה בסוף 2017 בעסקה בהיקף 1.3 מיליארד דולר • המוצרים מיועדים לבעלי עור יבש ויימכרו בטווח מחירים של 25-114 שקל
פרמוקאן קיבלה רישיון להקמת חוות גידול קנאביס רפואי בהודו והתקשרה עם פיורמג'יק לצורך פיתוח מוצרים המשלבים קנאביס ואסטקסנטין • קנביט מעוניינת לגדל קנאביס תוך שימוש ברישיון GAP ("חקלאות נאותה") שנתן משרד הבריאות לתיקון עולם עבור החווה החדשה שלה בכפר יהושע
איל מקיאג'איפורטואלטיקהיבואיבוא מקבילמוצרי טיפוחעבודה בימי קורונהעסק ביוםעסקים קטנים ובינונייםעצמאים