ההערכה היא כי ההצעות נעות בין 100-200 מיליון שקל ■ חברות נוספות שהתעניינו ברכישת פריגו-קרליין, כמו למשל ד"ר פישר ויוניליוור, לא הגישו בסופו של דבר הצעות לרכישתה
למרות הצפי לצמיחה שלילית של 6% הונגריה עדיין מהווה יעד אטרקטיבי לפעילות של חברות ישראליות ■ בעיקר בשל ההתאוששות המאסיבית הצפויה בין השנים 2010-2013, שתקפיץ את היקפי היבוא של המדינה ב-50%, ל-140 מיליארד דולר
תפיץ את סדרת מוצרי הטיפוח הרפואי של ד"ר קרבלניק בכ-70 נקודות מכירה של בתי טבע ובתי-מרקחת ■ היקף ההשקעה במהלך מוערך בכחצי מיליון שקל
חברות מוצרי צריכה רבות, בעיקר בתחום הקוסמטיקה, מטביעות על האריזות סמלים שונים ומשונים המתייחסים לנושאים סביבתיים-חברתיים ■ עם זאת, ברוב המקרים סימון המוצרים נעשה ללא פיקוח או בקרה ראויים
זאת לעומת הרבעון המקביל ב-2008 ■ קרליין, מפתחת ומשווקת מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה, עומדת בימים אלה למכירה ע"י החברה האם פריגו ישראל, שמעוניינת להתמקד בעסקי הליבה שלה - תחום הבריאות
האחים קיימו בימים האחרונים התמחרות העסקה משקפת לחברה שווי של 50 מיליון דולר, בניכוי החובות הקיימים יוני שסטוביץ מכחיש בתגובה את העסקה: "היום סוכם שאני מנהל את העסק, אך אין שום שינוי בבעלות"
חברת אמברוזיה סופהרב רוכשת את חברת הקוסמטיקה פבוניה ישראל מידי שוקי מדנס (90%) ושותפים נוספים פבוניה הוא מותג קוסמטיקה פרא-רפואי אמריקאי הכולל 100 מוצרי טיפוח המבוססים על תמציות צמחים אורגניות
יו"ר ניו-פארם אמר את הדברים היום בכנס התמרוקים של התאחדות התעשיינים לדבריו: "מנכ"ל שופרסל, אפי רוזנהויז, ואני, שהייתי מנכ"ל רבוע כחול, נכשלנו כישלון חרוץ בניסיון למכור קוסמטיקה ברשתות המזון"
ברשימת המקצצות נמצאות גם פרוקטר אנד גמבל וקימברלי קלארק קולגייט, לעומת זאת, לא נבהלה מהמיתון ואף הגדילה את ההוצאות על פרסום
בראיון ל"גלובס", בן-דב מצהיר כי הוא מוכן למלחמה מול רשתות האופנה הבינל' שעתידות להיכנס לישראל, לא מפחד מקפיצת המדרגה שעשה השוק בהנחות לצרכן - ומצהיר: "התחרות היא האוויר מתחת לכנפיים שלנו"
להערכת רונן שמיר, העמקת המבצעים בשוק הקוסמטיקה תביא לרמת מחירים לא רווחית, שעשויה להביא את אחת הרשתות להפסדים משמעותיים "בזירת מוצרי הצריכה מתחילים לחוש ירידה במכירות בשל התחרות האגרסיבית"
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, יכלול טלוויזיה ופרינט בהשקעה של 1.5 מיליון דולר
המהלך צפוי להתבצע בעקבות רכישת המותגים ע"י לוריאל העולמית שסטוביץ: אין החלטה לגבי שינוי פעילות המותג בישראל
איל מקיאג'איפורטואלטיקהיבואיבוא מקבילמוצרי טיפוחעבודה בימי קורונהעסק ביוםעסקים קטנים ובינונייםעצמאים