המותג האמריקאי, שידוע במחיריו הנוחים, צפוי להימכר ברשתות הפארם ולא באמצעות חנויות עצמאיות • לוריאל ישראל בתגובה: "האסטרטגיה שלנו היא לבחון באופן שוטף את הרחבת פורטפוליו המותגים המשווקים בארץ"
טוגדר מעריכה כי המוצרים המשולבים שלה עם פרמייר ים המלח יהיו על המדפים בשבועות הקרובים • מדובר במוצרים קוסמטיים המשלבים את המינרלים מים המלח יחד עם CBD , אחד החומרים הפעילים בקנאביס, אך כזה שאינו ממסטל ולכן השימוש בו חוקי בקוסמטיקה במספר מדינות באירופה
בשלב הראשון, תייצר החברה במפעל בירוחם כ-20 מוצרים עבור ענקית המסחר המקוון תחת השם "Visage Envy" • השלב הבא צפוי להיות ייצור של תרופות ללא מרשם - תחום שאמזון סימנה כמנוע צמיחה • המנכ"ל שאול שלח: "אנחנו לא מצפים שמחר בבוקר זה יהיה בהיקפים היסטריים, אבל הכוונה היא להרחיב מאוד את מגוון המוצרים"
ל"גלובס" נודע כי שופרסל מתכוונת להוציא לדרך פיילוט במסגרתו יבוטלו דיילות היופי של חברות הקוסמטיקה ב-10 סניפים של הרשת החדשה שצפויה להחליף את ניו-פארם בשבועות הקרובים • במקום יפעלו באותם הסניפים דיילות מטעם הרשת • אם המהלך יצליח, רשתות אחרות עשויות לאמץ אותו
חנות ראשונה של המותג תיפתח במחצית הראשונה של 2019 • בכוונת הקבוצה לפעול באמצעות הזכיינית לפתיחת חנויות המותג בפריסה ארצית, בהשקעה כוללת מוערכת של 10-20 מיליון שקל בשתי שנות הפעילות הראשונות
רגע לפני החתימה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת פוקס מספר יו"ר אסתי לאודר ישראל אורן רווח בראיון מיוחד ל"גלובס" למה ענקית קוסמטיקה בינלאומית זקוקה דווקא לשותף מקומי כדי להתרחב: "השכירויות שהראל ויזל משלם נמוכות בהרבה משלנו; זה יקצר לנו תהליכים להגיע לתפוצה רחבה יותר"
היקף התקציב, שטופל קודם לכן בחברת המדיה TMF, מוערך בכ-8 מיליון שקל
כיום מפעילה אלקליל, חברת-הבת של אסתי לאודר בניהולו של אורן רווח, כ-25 חנויות בישראל, בהן המותגים מאק, בובי בראון וסמאש בוקס
החברה, שזכתה בזיכיון לשיווק מותג הקוסמטיקה הפופולרי, נערכת לבחירת משרד פרסום ומשרד יח"צ • ההשקה צפויה לקראת ספטמבר, ובשלב הראשון המוצרים יימכרו באופן בלעדי בסופר-פארם
מייסדות ללין היו במגעים למכור 25% מהמניות לחברת נוקס הצרפתית לפי שווי של 350 מיליון שקל • הרוכשת הפוטנציאלית רצתה לפצל את התשלום על המניות, והעסקה התפוצצה • במסגרת העסקה הייתה אמורה פוקס לרכוש 1% נוסף מהמייסדות ולהפוך לבעלת השליטה בללין עם 51%, אולם גם זה בוטל
יו"ר הוועדה, ח"כ אלי אלאלוף: "לא אכנס דיון נוסף, עד שמשרדי הממשלה יגיעו להסכמות ביניהם"
יאיימו בהפסקת יצוא לישראל ■ בכירים במשרדי הכלכלה והבריאות: "היבואנים הבלעדיים רוצים שזה ישמש חסם ליבוא מקביל"
ביטול המכסים ייכנס לתוקף כבר בימים הקרובים ויכלול מוצרי הלבשה וטקסטיל, מוצרי תאורה, מוצרי חשמל ביתיים, תמרוקים וקוסמטיקה, צעצועים ואביזרי ספורט ■ שר האוצר: "אנו מחזירים את עודפי הגבייה לאזרחים"
תחרות לפעילות האונליין של סופר-פארם: קטגוריית הקוסמטיקה שתשווק עדיקה תכלול מותגים בילאומיים כמו לאוקסיטן, מייבלין ניו-יורק, לוריאל, גרנייה ועוד, בטווח מחירים של 10-240 שקל
המותג "מילוקה" MILUCCA ייכנס בחודשים הקרובים ל-230 סניפי הרשת (ולאתר) כשהתכנית של סופר פארם היא לפתוח בעתיד חנויות "מונו-ברנד" ובעתיד אף לצאת עם המותג לחו"ל ■ על רקע זה מצמצמת הרשת את מצבת דיילות הקוסמטיקה
איל מקיאג'איפורטואלטיקהיבואיבוא מקבילמוצרי טיפוחעבודה בימי קורונהעסק ביוםעסקים קטנים ובינונייםעצמאים