ההודעה של החברה האמריקאית בירד, כי טעתה בחישוב ההכנסות, מצטרפת לקריסת מנייתה ולעזיבת המנכ"לים • גם אם תצליח להשתקם, זו נורת אזהרה עבור ההתנהלות הבזבזנית של השוק • במקביל, הרשויות המקומיות יוצאות למכרזים שיסדירו את התחום ויהפכו אותו לבטוח יותר
חברת הקורקינטים החשמליים בירד נמצאת על סף חדלות פירעון, לאחר שדיווחה כי אופן חישוב ההכנסות שלה מאז הרבעון הראשון של 2020 ועד הרבעון השני של 2022 היה מוטעה מהיסוד • החברה נופלת כעת במסחר בוול סטריט ביותר מ-10%
זה בסדר להנגיש מידע לציבור בטיקטוק, אבל גם שם חשוב לדייק • המשרוקית של גלובס
דמיינו מצב שבו יכולנו ללכת עם הילדים לחוגים במקום לנסוע לשם, לבלות יותר עם חברים ושכנים מתחת לבית וגם לעבור יותר בין חנויות, שנמצאות במרחק הליכה • כל אלה מתגבשים לכדי המושג: "הליכתיות" • למה היא לא מתממשת בישראל?
הנתונים שאוספת המשטרה שונים מנתוני בתי החולים, עשרות דוחות בלבד נרשמו על שדרוג כלים בניגוד לחוק ועל רכיבה ברמזור אדום והרשויות המקומיות לא מנצלות את התקציב לסלילת שבילי אופניים • מבקר המדינה חושף שורת כשלים באסדרת הקורקינטים והאופניים החשמליים שרובם הופיעו גם בדוח הקודם
בשבוע האחרון נהרגו שני רוכבי קורקינט חשמלי, ועוררו את השיח הציבורי • רכיבה בגיל צעיר, כלים שלא עומדים בתקן, חוסר אכיפה ותשתיות לא מספקות: אלו רק חלק מהבעיות של הקורקינטים והאופניים החשמליים בישראל
כשמנכ"ל גוטו גלובל גיל לייזר נתקע בפקקים, הוא לא מקטר • הוא יודע שהגודש רק מקרב אותו למטרה: לגרום לכמה שיותר תושבי ערים לוותר על הרכב הפרטי לטובת מנוי משולב לשלל אמצעי תחבורה שיתופיים • רגע לפני שהחברה נכנסת לבורסה בת"א, הוא מספר על המשקיעים אדם נוימן ומשפחת אונגר, מסביר שהוא לא מודאג מההפסדים ומתייחס גם למיזם השנוי במחלוקת אוטו-תל
המיזוג בין ווינד לחברת הטכנולוגיה הרוסית, המפעילה בישראל את שירות המוניות יאנגו, יאפשר למשתמשים להזמין קורקינטים ברוסיה מאפליקציית ווינד, ולהזמין קורקינטים בישראל גם מאפליקציית יאנגו
Voyage81 מתמחה בראייה ממוחשבת המבוססת על טכנולוגיית בינה מלאכותית, והרכישה תאפשר לענקית האיפור להתאים מוצרים באופן פרסונלי בפלטפורמה המקוונת שלה • וגם: ליים ובירד יפעילו את מערך הקורקינטים השיתופיים בפתח תקווה • אירועים ומינויים
לא ניתן להכחיש ולהתעלם מהסכנות הטמונות בשימוש בקורקינטים וגם בשימוש לרעה שחלק קטן מהרוכבים עושים בהם, אבל כמו בכל כלי רכב - אף אחד לא חושב להפסיק להשתמש בהם למרות אלפי נפגעים מדי שנה בתאונות דרכים • וטוב שכך
הפיתוח מבוסס על טכנולוגיית למידת-מכונה, המזהה מתי חניית הרוכבים תקינה ומתי לא, בהתאם לחוקים העירוניים • וגם: כמה שווה לוגו? • אירועים ומינויים
מאז אמצע אפריל נרשמה עלייה של 41% במספר הפצועים הממוצע ליום בתאונות דרכים בהן היו מעורבים רוכבי קורקינטים ואופניים חשמליים שפונו לבית החולים איכילוב שבתל אביב • היום בו נרשם מספר הפצועים הגדול ביותר: 30.5, אז הגיעו לאיכילוב 25 פצועים
הנתונים שנחשפים לראשונה מעידים על העלייה בשנת 2020 ומלמדים כמה הרוכבים על דו גלגליים חשמליים מצפצפים על החוק • עוד מלמדים הנתונים על עלייה של פי ארבעה במתן דוחות של עיריית תל אביב
מחנייה דרך רכבות ועד קורקינטים – על כל אלה נוכל לשלם בקרוב בתשלום דיגיטלי אחד, וזו רק ההתחלה • עולמות התחבורה והפינטק מגלים אחד את השני, ואנחנו רק נרוויח מכך • האזינו
כמות הקורקינטים והאופניים החשמליים, השיתופיים והפרטיים, עולה בקצב מסחרר ולא נעשים צעדים שנועדו להתמודד עם הסכנות שטמונות בשימוש בהם • קיים צורך מידי לבחון את תכנון הכלים עצמם ולשקול הטמעת שינויים שיהפכו את הרכיבה לבטוחה יותר - זה בנפשנו
צומת הרחובות ז'בוטינסקי ויהושע בן נון בתל אביב הפך השבוע לשקט באופן חריג, כשנהרג שם רוכב קורקינט בן 25 • כשהגיע לפינה בסך הכל כשעה לאחר התאונה, דרור פויר הרגיש שמחובתו להכיר את ספיר בנדה ז”ל, לספר עליו ובעיקר להראות עד כמה יקרים החיים
BIRDLimeWindאופנייםאיכילובאכיפהתחבורה שיתופיתעיריית תל אביבפריזתאונות דרכים