אם רוצים לתרום לקהילה, יש דרכים טובות יותר: מה דעתכם למשל על הורדת עמלות?
22 סטודנטים מבית-הספר הגרמני למינהל עסקים IBR קיבלו משימה: ליצור קמפיין לעידוד התיירות לישראל ■ המסקנה: בעזרת הניו-מדיה ואסטרטגיה נכונה אפשר ליצור קמפיין משמעותי
בקמפיין נראים שני שוורים, כאשר שור כחול, המייצג את BLU, רוכן מעל שור אדום, המייצג את המותג המתחרה רד בול, בתנוחה בעלת אופי מיני
מי ביקש לשווק וופל חדש תוך הטרדה מינית, חודרנית ואישית של עיתונאיות וחברות כנסת?
המטרה: הפחתת רווחי-העתק של חברות הסלולר כדי לאלצן לשנות את היחס לצרכנים ■ מנכ"ל המועצה: "חברות הסלולר פוגעות בכיסנו, והגיע הזמן לדבר אליהן בשפה היחידה שהן מבינות"
במסגרת הקמפיין, בעלי מכשיר סלולר חכם יוכלו לעדכן את האפליקציה בכל פעם שייכנסו לסניפי רשת BBB בורגוס - ולקבל הטבה מיידית ■ הקמפיין יעלה באמצעות חברת אקליפטוס
בדו"ח של מבקרת הפנים של הרשות נכתב כי ישנם כשלים בהתקשרות עם שפ"מ
מדובר בקמפיין של ארגון "וואן וויס", שעלה באמצעות משרד הפרסום "דה בריף" בניהולו של נמרוד ניר, בן למשפחת מוזס, בעלי "ידיעות" ■ ניר: "העיתון מתנגח בנו מסיבות פוליטיות"
עקב פניית מינהל הנשים בעיריית הרצליה הפסיקה אגאדיר את הקמפיין בו מככבות מלצריות הרשת בביגוד חלקי על התפריטים ■ אגאדיר: "ראינו בכך ביטוי לתחושת המשפחתיות בחברה"
הנשים שניפצו מכשירי טלוויזיה כיכבו בקמפיין של LG - ללא ידיעת בעליהן ההמומים ■ מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום הדיגיטלי d-say interactive
הקמפיינים להצלת חוף פלמחים ולהשארת ילדי העובדים הזרים הם מהמועמדים הבולטים לפרס, שיעמוד על 25 אלף שקל ■ בראש חבר השופטים עומדת השופטת בדימוס דליה דורנר
הקמפיין, שנוצר לקידום כפר הנוער קוקה-קולה וילאג', זכה במקום הראשון בשתי קטגוריות שונות בתחרות הבינלאומית The Bees Awards לפרסום וקריאייטיב במדיה החברתית
השלט עלה במסגרת קמפיין החורף של פוקס תחת הסלוגן "BASIC IS BEAUTIFUL" ■ עלות השקעה במהלך: כ-400 אלף שקל
בתשדיר נטען כי נמכרו 300 דירות, בעוד שבפועל "נעשה שימוש במונח הלא ברור 'להתעניין ולהירשם לרכישת דירה'" ■ גינדי: הורדנו את התשדיר בלי קשר להנחיה
אחוז היהודים בקרב סלבריטאי הוליווד גבוה בהרבה משיעורם בכלל האוכלוסייה בארה"ב ■ עכשיו הם, וחבריהם הקצת פחות יהודיים, מתגייסים למען ארגון הצדקה היהודי AJWS
בנדק, שהקמפיין בכיכובו למזרחי-טפחות נבחר לקמפיין השנה: "אחרי הקמפיין פתאום נהיה לגיטימי בפרסומות לקרוא לפרזנטורים בשמם" ■ "הקולגות לא אוהבים כששחקן עושה פרסומת"
בינה מלאכותיתאירועים ומינוייםישראל במלחמהישראל מתגייסתמותגיםמינוי בכיריםמשרדי פרסוםפרסוםפרסומותשיווק