הניחו לישראלים. התעמולה צריכה לפנות אל חאלד משעל, מחמוד הנייה ומשפחות האסירים
מבשלות בירה ישראל תשקיע 5 מיליון שקל בהשקת המותג, שתכלול קמפיין פרסום בטלוויזיה ובאינטרנט ופעילות קד"מ וטעימות נרחבת
כך טוען איגוד הטקסטיל בתגובה לקמפיין שהעלתה אלדן לחיזוק הזהות הפטריוטית ■ "לו אלדן האמינה בכחול-לבן, היה עליה לייצר את החולצות בארץ" ■ אלדן: "רכישת החולצות התבססה על אחריות עסקית וכדאיות כלכלית"
סמנכ"ל השיווק, לימור אוזילבסקי: המטרה היא להפוך את חברת הליסינג אלדן למקבילה לאל-על בארה"ב, צרפת ובאנגליה, כנותנת מענה לצרכי התחבורה של התייר
נייקי, אחד הספונסרים הבודדים שנותרו לכוכב הגולף לאחר שערוריית המין בה היה מעורב, ניצלה את הפרשייה המביכה כדי להעלות קמפיין תדמית חדש שבו אביו של וודס נוזף בו על מעשיו
פרננדה, "הכפילה" הברזילאית של אנג'לינה ג'ולי, תוביל את קמפיין רשת האופנה לעונת אביב-קיץ 2010
תוביל את קמפיין הקיץ של רשת האופנה לצד הדוגמן הבינלאומי והמוזיקאי הבריטי ג'וש ביץ'
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אליקים-הרמן-נהרדעא, כולל עיתונות, שילוט חוצות וקמפיין גרילה
הקמפיין לרשת האופנה החדשה לגברים, בהיקף מיליון שקל, יכלול טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג ומודעות בעיתונות
תככב בקטלוג הרשת ובפרסומי החברה לקיץ 2010 ולעונה נוספת ■ הקמפיין יעלה בהשקעה של 100 אלף שקל
גוף רגולטורי עצמי בברזיל בוחן קמפיין של חברת בירה שבו משתתפת הסלבריטאית, בשל טענות כי הפרסומת סקסית ופרובוקטיבית מדי
הפרסומת צולמה בסניף ירקונים של הרשת ועולה לראשונה באתר "גלובס" ■ הקמפיין הצליח ליצור כותרות ראשיות במהדורות חדשות ברחבי העולם כגון CNN, BBC וסקיי וגם בעיתונים כדוגמת "ניו-יורק טיימס" ו-"וושינגטון פוסט"
רשת השיווק מחסני כמעט חינם תעלה קמפיין טלוויזיוני לחגים שנראה כמו תיעוד חיסול בכיר החמאס מחמוד אל-מבחוח בדובאי, תחת הכותרת "מבצע חיסול"
עפ"י נתוני רכבת ישראל, ב-2009 נרשמו כ-300 מקרים של שבירת זרועות מחסומי רכבת ע"י נהגים שניסו לחצות את המפגש לאחר צלצול הפעמון והבהוב הרמזור במקום ■ הקמפיין יעלה למשך חודשיים בעלות של כ-3 מיליון שקל
לפי הדיווח ב"גרדיאן" הבריטי, הכספים שייגבו מעמלה זו יממנו קמפיין שיווקי עולמי לעידוד התיירות לארה"ב ■ יש הטוענים כי התוכנית דווקא תפגע בתעשיית התיירות ■ מספר התיירים בארה"ב יורד מדי שנה מאז 2001
תקציב הפרסום של הלשכה יגדל משמעותית יחסית לשנים קודמות ■ רני רהב: "הטורקים לא צריכים את הכסף שלנו, אנחנו רק 1.7% מהיקף התיירות שלהם" ■ ספי שקד: "פרסום לא יכול ולא מתיימר לפתור בעיות פוליטיות"
בינה מלאכותיתאירועים ומינוייםישראל במלחמהישראל מתגייסתמותגיםמינוי בכיריםמשרדי פרסוםפרסוםפרסומותשיווק