אגודת אלי"ע עוסקת בקידום קטינים עיוורים ולקויי ראייה ■ הקמפיין, שנעשה כתרומה לקהילה באמצעות קבוצת הדיגיטל WEBSENSE, זכה כבר ל-4,000 כניסות
וגם: כיצד נקלעה רשת לעולם רגולטורי מקביל, ומה עשו עם התקציב שהגיע לשידורי המונדיאל?
תצא בפעילות בנמל ת"א תחת השם "yes in the sky", בה ייהנו לקוחותיה מהקרנת תוכניות וסדרות בגובה של 40 מטר מעל הקרקע ■ בנוסף תפתח ללקוחותיה את כל ערוציה בכל סופי השבוע החל מה-4 ביולי למשך כחודש
במסגרת המבצע יוענק במתנה חודש ראשון של מנוי ל-HOT לעוברים דירה שישדרגו לחבילת הטריפל הכוללת ממיר HD
המזגנים יוצעו במחיר של 2,100-2,300 שקל ■ המהלך ילווה בקמפיין בהיקף 2.5 מיליון שקל באמצעות אדלר-חומסקי
במסגרת הקמפיין כוכבי הסרט "שרק" פתחו כרטיסים בפייסבוק, ואילו "נני מק'פי" מפרסמת את שירותי השמרטפות שלה בשלטים מחתרתיים
מגזין "אד אייג'" מנתח את פרסי הגרנד פרי הבולטים בפסטיבל: קאנון זכו לציון מיוחד בשל השיתופיות ■ קמפיין דיזל התבסס על התובנה ש"להיות טיפש" משמעותו להעז ■ בירה אנדס עשתה פעילות ייחודית בפאבים בארגנטינה
זאת במסגרת קמפיין ל"לאומי דיגיטל" בהשקעה של 10 מיליון שקל ■ ראש מערך השיווק בבנק, תמר יסעור: "פייסבוק זה לא עוד גימיק שצריך רק לעשות עליו 'וי' - הוא מאפשר לענות על הרבה מאוד צרכים של הלקוחות שלנו"
תחליף את הפרזנטורית ב-5 השנים האחרונות, שלי גפני ■ רשת האופנה גולברי מפעילה 47 חנויות בפריסה ארצית
לצדה של בוהדנה תופיע הפעם גם הדוגמנית מורן נמני, שתשתכר סכום מדווח של כ-60 אלף דולר
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער, יעלה בעיתונות ובטלוויזיה בהשקעה של 5 מיליון שקל
הקמפיין למותג ההלבשה התחתונה, באמצעות אליקים-הרמן-נהרדע, עולה בטלוויזיה בהשקעה של 2 מיליון שקל
תשקיע 10 מיליון שקל בקמפיין למזגנים מתוצרתה, באמצעות מקאן-אריקסון ■ הקמפיין נועד למצב את מזגני תדיראן כמובילים מבחינה טכנולוגית, וזאת כדי לייצר להם יתרון תחרותי מול מזגני אלקטרה וטורנדו
הרשת החברתית, שאיבדה מיוקרתה לטובת פייסבוק, מתכננת להשיק הקיץ "יותר מוצרים חדשים מאשר בכל ההיסטוריה של מייספייס"
על התקציב, בהיקף 2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים, מתחרים ענבר-מרחב-שקד, יהושע TBWA, ראובני-פרידן וגיתם BBDO ■ הערכות: מי עדן תצא בקמפיין הסברה כדי להרגיע את הלקוחות ולמזער את נזקי משבר האיכות הנוכחי
מאחורי הקמפיין עומדת חברת האינטראקטיב טוויסטד ■ ביום א' ישיק האתר את הגל השני של הקמפיין תחת הסיסמה: "שונאים פרסומות? אתם לא מעניינים אותנו. ICE החדש - לאנשים שחיים פרסום, מדיה ואינטרנט"
בינה מלאכותיתאירועים ומינוייםישראל במלחמהישראל מתגייסתמותגיםמינוי בכיריםמשרדי פרסוםפרסוםפרסומותשיווק