ככל הנראה, במרחב האינטרנט אתר וואלה הוא היחיד שהסכים לפרסם את הקמפיין, המעורר סערה בקרב המגזר הדתי ■ וואלה בתגובה: "איננו נוהגים להתערב בפרסום באתר כל עוד אין מניעה חוקית לפרסמו"
הסרטון, בו מככב הזמר הרוסי אדוארד קיל עם שיר ה"טרו-לו-לו" משנות ה-70, זכה ליותר מ-5 מיליון צפיות וחיקויים רבים ■ הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס ויכלול גם אפליקציית משחק ייחודית בפייסבוק
משרדי פרסום שלוקחים על עצמם עבודות פרו-בונו או עבודות בעלות ערך חברתי עושים זאת מכל הסיבות המצפוניות הנכונות, אך כולם גם מודעים לחופש הקריאטיבי שעבודות מסוג זה מאפשרות ולפרסים שהן עשויות לקטוף
משרד היח"צ גלאי תקשורת מעלה קמפיין תחת הכותרת: "לוחמי השייטת, אל תניחו לרעש לבלבל אתכם. מחזיקים לכם ידיים מכל הלב" ■ הקמפיין יופיע בין השאר בוואלה וב-ynet, כאשר כל הגורמים המפרסמים עושים זאת בהתנדבות
ההשקעה כוללת גם החלפת אריזות וחידוש הנראות בסניפים וכן קמפיין טלוויזיה בהשקעה של 4 מיליון שקל
עסקה ממוצעת ברשת עמדה ב-2009 על 119 שקל ■ המנכ"ל אבי שומר מעריך כי במהלך שבוע הספר יימכרו כמיליון ספרים בחנויות הרשת
הקמפיין, שעלה לאוויר במארס כדי לשווק את אתרי התיירות בטורקיה לתייר הישראלי, הופיע בימים האחרונים במספר אתרים בהם ynet ותפוז ■ שותף בענבר-מרחב-שקד: "בימים כאלה חבל להשקיע בפרסום"
ערוץ 10 יוצא בקמפיין אינטרנטי בתלת-מימד לתוכנית "הישרדות אולסטארס" ■ הבאנרים והמיני-סייט יוגשו בתלת-מימד, והגולשים יוכלו להתחבר באמצעות הבאנר לפייסבוק ולראות מי מהחברים שלהם עשה לכך "Like"
יו"ר ועדת קקטוס הזהב ו-5 משופטי התחרות מנסים לפצח את הקוד שעומד מאחורי קראייטיב מנצח - ובוחרים את הקמפיין הבינלאומי האהוב עליהם
מטרת הקמפיין, מבית היוצר של משרד הפרסום פוגל-אוגילבי, היא להכריז על ההשקה - ובהמשך לפנות לברנז'ה, למפרסמים ולפרסומאים ולקרוא להם ליצור מודעות ייעודיות וקריאטיביות למגזין
יישומו של המשפט "טוב אבל לא מצוין" בקמפיין של ענבר-מרחב-שקד בידל את אקסלנס נשואה משאר התחרות האפורה והמשעממת, וגרם לכך שהתחום כולו יכלול את אקסלנס נשואה מצד אחד - ואת כל השאר מצד שני
יורם לוי, סמנכ"ל הקריאייטיב של באומן-בר-ריבנאי, מפרגן לקונספט המדויק בקמפיין הגברים של בירה גולדסטאר שיצר משרד הפרסום מקאן-אריקסון
לא, רבותיי במשרד התמ"ת, אני לא רוצה שכל אזרחי המדינה יהיו "עובדים שלי"
זאת עקב פניית "גלובס" ■ בקמפיין נטוויז'ן נכתב: "מצטרפים לאינטרנט המהיר ומקבלים טלוויזיית full HD LCD" - זאת על אף שקבלת הטלוויזיה כרוכה בתשלום ■ עו"ד יצחק קמחי: "מדובר בהפרה לכאורה של חוק הגנת הצרכן"
המהלך ברשת החברתית יגובה בקמפיין טלוויזיה, רדיו, פעילות קד"מ וניו-מדיה ■ הזוכה שייבחר ע"י הגולשים יוכל לממש את פנטזיית הבזבוזים שלו
במסגרת המהלך תציע הרשת מבצעים ומתנות בכל מחלקות המשביר ■ במקביל, מועדון הלקוחות קלאב 365 יוצא בשיתוף-פעולה עם מגוון רחב של חברות מובילות במשק
בינה מלאכותיתאירועים ומינוייםישראל במלחמהישראל מתגייסתמותגיםמינוי בכיריםמשרדי פרסוםפרסוםפרסומותשיווק