הקמפיין דומה לקמפיין אמיתי של נייקי שפורסם לפני 5 שנים, ולא ברור מי עומד מאחורי המודעה החדשה והמזויפת
תחליף את הדוגמנית יעל רייך ■ רשת אופנת הנשים אלמביקה מונה 10 סניפים ברחבי הארץ ומייצאת גם לארה"ב
דור, כוכבת "עספור", תופיע בקטלוג החדש, במודעות בעיתונות, באתר אינטרנט של רונן חן ובאירועי יחסי ציבור
בעבר כיכבו כפרזנטוריות של הוניגמן: קלאודיה שיפר, מור קציר, שירלי בוגנים, שירי בן-ארי ומלאני פרס
הקמפיין, בהיקף של כ-300 אלף דולר, יכלול עיתונות ארצית, ירחוני ועיתוני נשים ועיתונות מקומית
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום G GROUP, יעלה בעיתונות, בשלטי חוצות ובאינטרנט בהיקף של מיליון שקל
ההשקעה בקמפיין עומדת על מיליון שקל, והפרזנטוריות יקבלו שכר מדווח של כ-100 אלף שקל
תשקיע במהלך, הכולל גם קמפיין פרסומי רחב, כ-2 מיליון שקל
תפנה לישראלים הנופשים באיטליה באמצעות שילוט חוצות ודיילי קידום מכירות ■ ההשקעה בקמפיין הישראלי והאיטלקי מוערכת במיליון שקל, והוא יעלה באמצעות משרד הפרסום GPS מקבוצת אדלר-חומסקי&ורשבסקי
הקמפיין, בהיקף 340 אלף שקל, יתמקד בגרמניה ובצרפת הנחשבות למוקדים עיקריים של הקהילה ההומו-לסבית
"ליפ דאב" הוא סרטון המצולם בשוט אחד וללא עריכה, ובו המצולמים מזיזים את השפתיים בהתאם למילות השיר שברקע ■ הסרטון של בזק יצולם ב-8 ערים שונות ברחבי הארץ, במטרה להמחיש את התרחבות פריסת רשת ה-NGN
מנכ"ל ערוץ 9, ליאוניד בלחמן, מדווח על עלייה של 25% בהכנסות הערוץ במהלך הרבעון הראשון של 2010
בקמפיין של סיאט יתחרו ביניהם מקומות בילוי בת"א על בליינים שיעשו "צ'ק-אין" בפורסקוור ■ מבין הבליינים, מי שיוגדרו "ראשי הערים" בסיום הקמפיין יזכו בטיסה לחו"ל
תהרגו אותי, אני לא מצליח להבין את הקמפיין החדש של "ישראל עדיין מתייבשת"
תשדיר השירות, שעלה ב-5 ערוצי הטלוויזיה הדיגיטלית, אינו מציג את מערך ה-DTT כאלטרנטיבה לשידורי HOT ו-yes
זאת עד סוף 2010 ■ שני המהלכים הראשונים הם השקת סדרת "לילי Soft & Strong" והשקת "קוטקס כותנה"
בינה מלאכותיתאירועים ומינוייםישראל במלחמהישראל מתגייסתמותגיםמינוי בכיריםמשרדי פרסוםפרסוםפרסומותשיווק