מחיר הבגידה: פניו של שחקן הגולף לא יעטרו מעתה את הקמפיין לסדרת המוצרים של ג'ילט ■ מקורבים לעניין: "הוא פשוט לא תואם את ערכי המותג"
במקביל ייצא האתר בקמפיין השקה בהשקעה של כ-2 מיליון שקל ■ בעלי Get It, אבי בר-שדה: "בשנה הקרובה נהפוך את Get It לאתר הסחר האלקטרוני המוביל בישראל"
הקמפיין לחברת ההלבשה התחתונה, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער, יכלול פרסום בטלוויזיה, שלטי חוצות ומודעות בעיתונים
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, יעלה בערוצים 2, 10, 24 ובאינטרנט בהשקעה של 3.5 מיליון שקל
אם רוצים לתרום לקהילה, יש דרכים טובות יותר: מה דעתכם למשל על הורדת עמלות?
22 סטודנטים מבית-הספר הגרמני למינהל עסקים IBR קיבלו משימה: ליצור קמפיין לעידוד התיירות לישראל ■ המסקנה: בעזרת הניו-מדיה ואסטרטגיה נכונה אפשר ליצור קמפיין משמעותי
בקמפיין נראים שני שוורים, כאשר שור כחול, המייצג את BLU, רוכן מעל שור אדום, המייצג את המותג המתחרה רד בול, בתנוחה בעלת אופי מיני
מי ביקש לשווק וופל חדש תוך הטרדה מינית, חודרנית ואישית של עיתונאיות וחברות כנסת?
המטרה: הפחתת רווחי-העתק של חברות הסלולר כדי לאלצן לשנות את היחס לצרכנים ■ מנכ"ל המועצה: "חברות הסלולר פוגעות בכיסנו, והגיע הזמן לדבר אליהן בשפה היחידה שהן מבינות"
במסגרת הקמפיין, בעלי מכשיר סלולר חכם יוכלו לעדכן את האפליקציה בכל פעם שייכנסו לסניפי רשת BBB בורגוס - ולקבל הטבה מיידית ■ הקמפיין יעלה באמצעות חברת אקליפטוס
בדו"ח של מבקרת הפנים של הרשות נכתב כי ישנם כשלים בהתקשרות עם שפ"מ
מדובר בקמפיין של ארגון "וואן וויס", שעלה באמצעות משרד הפרסום "דה בריף" בניהולו של נמרוד ניר, בן למשפחת מוזס, בעלי "ידיעות" ■ ניר: "העיתון מתנגח בנו מסיבות פוליטיות"
עקב פניית מינהל הנשים בעיריית הרצליה הפסיקה אגאדיר את הקמפיין בו מככבות מלצריות הרשת בביגוד חלקי על התפריטים ■ אגאדיר: "ראינו בכך ביטוי לתחושת המשפחתיות בחברה"
הנשים שניפצו מכשירי טלוויזיה כיכבו בקמפיין של LG - ללא ידיעת בעליהן ההמומים ■ מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום הדיגיטלי d-say interactive
הקמפיינים להצלת חוף פלמחים ולהשארת ילדי העובדים הזרים הם מהמועמדים הבולטים לפרס, שיעמוד על 25 אלף שקל ■ בראש חבר השופטים עומדת השופטת בדימוס דליה דורנר
הקמפיין, שנוצר לקידום כפר הנוער קוקה-קולה וילאג', זכה במקום הראשון בשתי קטגוריות שונות בתחרות הבינלאומית The Bees Awards לפרסום וקריאייטיב במדיה החברתית
בינה מלאכותיתישראל במלחמהמותגיםמשרדי פרסוםפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסומותקריאייטיבקשת 12שיווק