כוכבת "האח הגדול" תוביל את קולקציית המכנסונים של רשת TAGWOMAN לאביב-קיץ 2011
ענקית המזון המהיר מעלה קמפיין רחב היקף שיתמוך בגיוס 50 אלף עובדים לרשת
על קרקעות צה"ל אפשר לבנות עשרות אלפי יחידות דיור שיפתרו את המצוקה במרכז
נשיא ארה"ב הזמין את תומכיו להגיע לפגישה וירטואלית בפייסבוק, שתתקיים ב-20 לאפריל ■ הגולשים הוזמנו לשלוח שאלות בדף האירוע בפייסבוק; התשובות ישודרו בשידור חי באתר
סמנכ"ל שיווק מכירות ופרסום במפעל הפיס נבחר בזכות המהלך השיווקי "אראלה תתקשרי אליי"
בפנייתה לרשות השנייה טענה שופרסל כי השימוש בדגל בקמפיין מגה בול מרמז כי השוואת המחירים נעשתה ע"י גוף ממלכתי - דבר המהווה הטעיה ו"שימוש ציני ובלתי ראוי בסמלי המדינה"
הקמפיין בכיכובה של ויקי קנפו ראוי לשבח, כי בניגוד לצביקה הדר - קנפו היא הדבר האמיתי
איך הופכים ארונות חשמל לפלטפורמה לקמפיין מוצלח, מי הכניס אמונות טפלות לכדורגל וזכה לתהודה אדירה, ואיך הופכים חרמנות של בני 16 למקדם מכירות יעיל במיוחד?
אף אחד כמעט לא שם לב לקמפיין TNT, עד שהרשות להגנת הצרכן החזירה אותו לתודעה
הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה, בעיתונים ובשלטי חוצות ■ מנהל רגולציה וקשרי חוץ בנובל אנרג'י: "אנו רואים חשיבות אסטרטגית בחיזוק והעמקת ההיכרות של אזרחי המדינה עם החברה"
סקר גיאוקרטוגרפיה: כמחצית מהציבור מעדיף לקבל שיחה המבשרת על זכייה בפיס ■ "רק" 25% היו מעדיפים לקבל שיחה מבן-הזוג ■ שליש מהציבור לא היה "מסנן" את אראלה לעולם
הרשות להגנת הצרכן: בתמונות נעשה שימוש בדוגמנית הנחזית להיות קטינה, תוך שימוש בעירום וברמזים מיניים ■ TNT בתגובה: "הדוגמנית הייתה בת 19 במועד הצילומים"
שר התיירות סטס מיסז'ניקוב: "הסיבה להשקעה בקמפיין נובעת מהעובדה שישראל עלולה להיפגע מהמצב הגיאו-פוליטי, אשר יתבטא בפגיעה בתיירות לאזור"
ויצ"ו חשף היום את הדירוג הסופי של הפרסומות הפוגעניות ביותר של 2010 ■ "במסגרת הקמפיין הוצגו נשים צעירות בתנוחות של יחסי מין אלימים ומשפילים על פני שלטי חוצות"
הקמפיין עם רון קופמן - לכאורה שירות הסברתי לציבור - הוא קמפיין בוטה וגס-רוח
סקר גיאוקרטוגרפיה: מחצית מהצרכנים לא בודקים את החשבונות השוטפים ■ המועצה לצרכנות יוצאת בקמפיין הסברה תחת הכותרת "עושים חשבון לחשבון" ומציגה מדריך לקריאת חשבונות
בינה מלאכותיתאירועים ומינוייםישראל במלחמהישראל מתגייסתמותגיםמינוי בכיריםמשרדי פרסוםפרסוםפרסומותשיווק