בשלב הראשון יעלה קמפיין אינטרנט ודיוור ישיר, ובהמשך ייערכו פעילות קד"מ ופרסום ממוקד באמצעי המדיה השונים
בקמפיין, שצולם בהונגריה בהשתתפות צוות בינלאומי של רקדנים ושחקנים, הושקעו כ-2 מיליון שקל
רפאלי תבעה את סאני תקשורת בטענה כי הפרה את חוזה הדוגמנות שלה לסמסונג ■ סאני בתגובה: "רפאלי הוכיחה כבר בעבר כי אינה רואה את עצמה כפופה לנורמות החלות על בני אדם רגילים, כמו החובה לשרת בצה"ל"
דומינו'ס פיצה נגד סאבוויי, דאנקן דונאטס נגד סטארבאקס וכולם נגד כולם: המיתון גורם למשווקים בארה"ב לעבור לפרסום השוואתי ואגרסיבי, וחלקם אפילו תובעים זה את זה בבתי המשפט ■ האם זוהי טקטיקה נכונה לתקופה?
הקמפיין כולל שני סרטונים שהועלו לטלוויזיה ולרשת וכן תחרות דיבוב אינטרנטית מטעם עלית
השתתפות בקמפיינים חברתיים היא מסורת רבת-שנים בענף הפרסום בעולם, וגם בישראל מתגאים משרדי הפרסום בעבודות קריאטיביות למען מטרות חברתיות ■ "גלובס" מציג 5 קמפיינים חברתיים שעשו את ההבדל
"כארגון עסקי צריכה להיות לנו אחריות גם כלפי השוליים של החברה", אומרת סיביל גולדפיינר, הבעלים של רשת האופנה "קום איל פו", שהקמפיין שהובילה השנה זכה באות "גלובס" לאחריות חברתית
היקף התקציב נאמד ב-4 מיליון שקל ■ יעלה קמפיין למותג שיכלול טלוויזיה, רדיו, עיתונות, קד"מ ופעילויות נוספות
Twisted Fly: הפרסומת של בנק הפועלים גרמה לשורה של דיונים ברשת על שוביניזם בפרסום ועל הנשים ככוח דומיננטי במסגרת המשפחתית
גוגל מעולם לא העלתה פרסומות בטלוויזיה, אך מותגים אחרים הכלילו את ענקית החיפוש בפרסומות שלהן ■ במקביל מקדמת גוגל את דפדפן הכרום באמצעות YouTube
מדי פעם צצים בענף הפרסום סרטון או מודעה מחו"ל שמזכירה באופן חשוד קמפיין שעלה בישראל ■ האם העתקה של קונספט היא לגיטימית? מתי הלקוח עשוי להתעצבן? ומדוע במזרח-התיכון יש חוקים אחרים?
ביקשנו מ-12 שופטי תחרות קקטוס הזהב להסביר מהו רעיון גדול, לבחור את הקמפיין הישראלי שצד את תשומת-ליבם ואת הקמפיין הזר הטוב ביותר השנה ■ דירוג השופטים המלא - ללא פוליטיקה, ללא פרסים, ללא פקטור
זאת לצד פרזנטור החברה שי אביבי ■ הקמפיין הראשון, בהשקעה של 1.2 מיליון שקל, עלה בימים אלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס
הקמפיין, בהשקעה של 250 אלף שקל, יעלה באמצעות משרד הפרסום נמסיס ויכלול קטלוג חדש, פרסום במגזר הדתי והרוסי, פרסום במדורי אופנה ונשים ובנקודות המכירה
הקמפיין, בהשקעה של 250 אלף שקל, יכלול בין השאר גם שקופית חסות בטלוויזיה ■ נעלי LOREN משווקות בכ-150 חנויות ברחבי הארץ, ובשנה הקרובה מתוכננת פתיחת סניפים עצמאיים
הקמפיין בישראל יכלול מודעות במגזיני האופנה והלייף סטייל ובנקודות המכירה המשווקות את קולקציות המותג
בינה מלאכותיתאירועים ומינוייםישראל במלחמהישראל מתגייסתמותגיםמינוי בכיריםמשרדי פרסוםפרסוםפרסומותשיווק