קמפיין

כתבות אחרונות

 

הדוגמנית אור גרוסמן תוביל קמפיין למותג התכשיטים שירי אודיז עבור כ-10,000 דולר

בשלב הראשון יעלה קמפיין אינטרנט ודיוור ישיר, ובהמשך ייערכו פעילות קד"מ ופרסום ממוקד באמצעי המדיה השונים

שירות גלובס‏ 16.06.2009

הדוגמנית פלורנס יוג'ין תוביל קמפיין לסופר-פארם עבור סכום מוערך של 35 אלף יורו

בקמפיין, שצולם בהונגריה בהשתתפות צוות בינלאומי של רקדנים ושחקנים, הושקעו כ-2 מיליון שקל

שירות גלובס‏ 16.06.2009

אילן בן-דב משיב לתביעה של בר רפאלי: "מתנהגת כאילו הכל מותר לה"

רפאלי תבעה את סאני תקשורת בטענה כי הפרה את חוזה הדוגמנות שלה לסמסונג ■ סאני בתגובה: "רפאלי הוכיחה כבר בעבר כי אינה רואה את עצמה כפופה לנורמות החלות על בני אדם רגילים, כמו החובה לשרת בצה"ל"

יצחק דנון‏ 14.06.2009

מסירים את הכפפות: המיתון בארה"ב הפך את הפרסום ההשוואתי הבוטה לצו השעה

דומינו'ס פיצה נגד סאבוויי, דאנקן דונאטס נגד סטארבאקס וכולם נגד כולם: המיתון גורם למשווקים בארה"ב לעבור לפרסום השוואתי ואגרסיבי, וחלקם אפילו תובעים זה את זה בבתי המשפט ■ האם זוהי טקטיקה נכונה לתקופה?

אדוורטייזינג אייג' 09.06.2009

הקמפיין למותג Bites של עלית - הפרסומת המדוברת ביותר ברשת השבוע

הקמפיין כולל שני סרטונים שהועלו לטלוויזיה ולרשת וכן תחרות דיבוב אינטרנטית מטעם עלית

ענת ביין-לובוביץ' 08.06.2009

קריאייטיב בשביל הנשמה: קבלו את הקמפיינים החברתיים הקריאטיביים ביותר השנה

השתתפות בקמפיינים חברתיים היא מסורת רבת-שנים בענף הפרסום בעולם, וגם בישראל מתגאים משרדי הפרסום בעבודות קריאטיביות למען מטרות חברתיות ■ "גלובס" מציג 5 קמפיינים חברתיים שעשו את ההבדל

ענת ביין-לובוביץ' 08.06.2009

"קום איל פו" וקמפיין "לא שורפות חזיות" זכו ב"אות גלובס" ע"ש חיים בר-און לשנת 2009

"כארגון עסקי צריכה להיות לנו אחריות גם כלפי השוליים של החברה", אומרת סיביל גולדפיינר, הבעלים של רשת האופנה "קום איל פו", שהקמפיין שהובילה השנה זכה באות "גלובס" לאחריות חברתית

ספיר פרץ 08.06.2009

משרד הפרסום מומה קיבל את תקציב סדרת הילדים "vipo הכלב המעופף"

היקף התקציב נאמד ב-4 מיליון שקל ■ יעלה קמפיין למותג שיכלול טלוויזיה, רדיו, עיתונות, קד"מ ופעילויות נוספות

שירות גלובס 04.06.2009

הפרסומת המדוברת ברשת השבוע: הקמפיין לתכנון פיננסי של בנק הפועלים

Twisted Fly: הפרסומת של בנק הפועלים גרמה לשורה של דיונים ברשת על שוביניזם בפרסום ועל הנשים ככוח דומיננטי במסגרת המשפחתית

ענת ביין-לובוביץ' 01.06.2009

פרסומת ראשונה בטלוויזיה לגוגל: מקדמת את דפדפן הכרום

גוגל מעולם לא העלתה פרסומות בטלוויזיה, אך מותגים אחרים הכלילו את ענקית החיפוש בפרסומות שלהן ■ במקביל מקדמת גוגל את דפדפן הכרום באמצעות YouTube

אדוורטייזינג אייג' 27.05.2009

השראה או העתקה? בכירי ענף הפרסום מספרים על התופעה מאחורי שולחנות הקריאייטיב

מדי פעם צצים בענף הפרסום סרטון או מודעה מחו"ל שמזכירה באופן חשוד קמפיין שעלה בישראל ■ האם העתקה של קונספט היא לגיטימית? מתי הלקוח עשוי להתעצבן? ומדוע במזרח-התיכון יש חוקים אחרים?

ענת ביין-לובוביץ' 27.05.2009

שופטי הקקטוס: יעל פוליאקוב ל-yes, נינט לפלאפון ומודי בר-און לדיסקונט - הקמפיינים הטובים השנה

ביקשנו מ-12 שופטי תחרות קקטוס הזהב להסביר מהו רעיון גדול, לבחור את הקמפיין הישראלי שצד את תשומת-ליבם ואת הקמפיין הזר הטוב ביותר השנה ■ דירוג השופטים המלא - ללא פוליטיקה, ללא פרסים, ללא פקטור

ענת ביין-לובוביץ' 26.05.2009

השחקן דני שטג יוביל סדרת קמפיינים לחברת Cal עבור סכום מוערך של 40 אלף דולר

זאת לצד פרזנטור החברה שי אביבי ■ הקמפיין הראשון, בהשקעה של 1.2 מיליון שקל, עלה בימים אלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס

שירות גלובס‏ 26.05.2009

סמדר קילצ'ינסקי תוביל קמפיין לרשת נעלי FLY FOOT GROUP עבור כ-10,000 דולר

הקמפיין, בהשקעה של 250 אלף שקל, יעלה באמצעות משרד הפרסום נמסיס ויכלול קטלוג חדש, פרסום במגזר הדתי והרוסי, פרסום במדורי אופנה ונשים ובנקודות המכירה

שירות גלובס‏ 26.05.2009

שירלי בוגנים תוביל קמפיין לנעלי LOREN עבור סכום מוערך של 20 אלף דולר

הקמפיין, בהשקעה של 250 אלף שקל, יכלול בין השאר גם שקופית חסות בטלוויזיה ■ נעלי LOREN משווקות בכ-150 חנויות ברחבי הארץ, ובשנה הקרובה מתוכננת פתיחת סניפים עצמאיים

שירות גלובס‏ 26.05.2009

קייטי הולמס תוביל קמפיין למשקפי-השמש של "מיו מיו" עבור סכום מוערך של 3 מיליון דולר

הקמפיין בישראל יכלול מודעות במגזיני האופנה והלייף סטייל ובנקודות המכירה המשווקות את קולקציות המותג

שירות גלובס‏ 26.05.2009

   484950515253545556575859606162   

   נמצאו 987 כתבות   |   עמוד 56 מתוך 62