קמפיין

כתבות אחרונות

 

הקמפיין הוויראלי העצמאי "קודם קול" הקורא להצביע - הפרסומת הכי מדוברת ברשת

למרות שהקמפיין הוא יוזמה פרטית של הבמאי יניב שחם - חלק גדול משיחות הגולשים התמקדו בשאלה איזה גוף עומד מאחורי הקמפיין המעודד הצבעה בבחירות

ענת ביין-לובוביץ' 22.01.2009

סלקום השקיעה מיליון דולר בקמפיין המשלב בין אינטרנט וסלולר

הקמפיין, בשיתוף עם נוקיה ובאמצעות מקאן דיגיטל, יוצר מרוץ ריאליטי סלולרי הכולל משחק בשידור וידיאו בלייב, שבו מספר מכשירי סלולר של נוקיה מתחרים זה בזה בדומה למרוץ מכוניות

נועה פרג 21.01.2009

אילנית לוי תוביל קמפיין לנעלי גלי תמורת סכום מוערך של 80 אלף דולר לשנה

לוי, שהובילה את קמפיין גלי ב-2006, תחליף את מורן אטיאס ששימשה כפרזנטורית החברה בעונות האחרונות

שירות גלובס 08.01.2009

מלי לוי תוביל קמפיין למותג ההלבשה התחתונה פמינה תמורת כ-60 אלף דולר לשנה

מחליפה את שירלי בוגנים שליוותה את פמינה במהלך השנתיים האחרונות ; הקמפיין החדש של פמינה יעלה בפברואר באמצעות משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער

שירות גלובס 08.01.2009

הנקל סוד מתרחבת בתחום טיפוח השיער: משיקה מותג חדש מבית שוורצקופף - Gliss

השקת Gliss תלווה בקמפיין טלוויזיה ועיתונות באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA ובפעילות קד"מ רחבה

שירות גלובס 08.01.2009

רותם סלע תוביל קמפיין למותג בגדי הים גליק תמורת סכום מדווח של 25 אלף דולר

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ניקול ריידמן, יכלול קטלוג, פרסום בעיתונות ובמגזינים ופרסום בנקודות מכירה, בהשקעה מוערכת של כ-350 אלף דולר

שירות גלובס 07.01.2009

קנור משקיעה 5 מיליון שקל בקמפיין לסדרת מרקים חדשה

הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן ; 4 המרקים החדשים מצטרפים לסדרת המרקים העשירים תחת המותג, המונה 12 מוצרים

שירות גלובס 07.01.2009

יבה דון תוביל קמפיין למעצב האופנה רונן חן תמורת סכום מדווח של 20 אלף דולר

הקמפיין, בהשקעה של מיליון שקל, כולל קטלוג, מודעות בעיתונות היומית, בעיתונות הרוסית, במגזיני הנשים והתרבות ובמקומונים וכן פוסטרים בנקודות המכירה

שירות גלובס 07.01.2009

אלופת הסקי יום הירשפלד תוביל קמפיין למותג האקסטרים דה נורת' פייס

זאת תמורת תמיכה בשווי מדווח של 30 אלף שקל, הכוללת ביגוד מקצועי וחסויות לאירועים ותחרויות בדרך לאולימפיאדת החורף 2010

שירות גלובס 07.01.2009

לא רק פיטורים: פלאפון מגייסת 250 עובדים לקראת השקת הרשת החדשה

בימים הקרובים תעלה החברה בקמפיין לגיוס עובדים תחת הסיסמא: "השינוי הגדול באוויר, זה הזמן לעבוד בפלאפון" - באמצעות משרד הפרסום 'אקספרט' מקבוצת באומן בר ריבנאי

גד פרץ 21.12.2008

HOT יוצאת בקמפיין לגיוס עובדים בהשקעה של 2 מיליון שקל

העובדים החדשים שיגויסו לשורות החברה ישובצו בתחומים שונים הקשורים לשירות הלקוחות

גד פרץ 18.12.2008

הקמפיין החדש של פפסי: הקלוריה של פפסי מקס מתאבדת

בפפסי מקס יש רק קלוריה אחת, ועכשיו החליטו במשרד הפרסום של החברה "להרוג" גם אותה ; לאחר תגובות קשות הורידה החברה את הקמפיין מהאוויר

אדוורטייזינג אייג' 08.12.2008

שופרסל - המותג המושקע ביותר השבוע באופליין, כלל גמל - המותג המושקע באון ליין

שופרסל היא גם המפרסמת היחידה שעושה דאבל: מקום ראשון באופליין עם בקרת איכות למוצרים, וכן סוגרת את טבלת האון ליין עם פרסום לשופרסל ישיר

נתי יעקובי 04.12.2008

רשת AM:PM מעלה קמפיין טלוויזיה ראשון בהשקעה של כ-3 מיליון שקל

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שיטרית מדיה גרופ, יעלה למשך 3 שבועות בערוצים 2, 10 ו-9

שירות גלובס 25.11.2008

קידום מעלה קמפיין "ראש בראש" נגד המתחרה תחת הכותרת "יואל גבע - לך תצטיין!"

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס, כולל שלטי חוצות ברחבי הארץ בעלות של כ-2 מיליון שקל ; מנכ"ל חברת יואל גבע בתגובה: "אני שמח שהחליטו לפרסם אותנו בחינם. לגופו של עניין, זה נראה לי פתטי"

דיאנה בחור-ניר 24.11.2008

ורה ליכטס מ"הישרדות" תוביל קמפיין לפרויקט "המסרק המעוצב" של יצרנית "פרופסיה"

"פרופסיה" היא טבליה נגד התקרחות גברית ; היקף הפרויקט, שנעשה בשיתוף אתר קרחת, נאמד בתקציב של כ-500 אלף שקל

שירות גלובס 17.11.2008

   484950515253545556575859606162   

   נמצאו 987 כתבות   |   עמוד 61 מתוך 62