הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, יכלול טלוויזיה ופרינט בהשקעה של 1.5 מיליון דולר
הקמפיין, בהשקעה של 500 אלף שקל, יכלול מודעות במגזיני נשים ובעיתונות, פוסטרים בחנויות, שילוט חוצות, יחסי ציבור ודיוור ישיר
עוד לפני התוכנית השתתפה טוקרב בתחרות מלכת היופי ובקמפיינים של אינדולה, קרמה וקרוקר
הקמפיין, בהשקעה של 50 אלף דולר, כולל יחסי ציבור, פרסום בנקודות המכירה, מודעות בעיתונות החילונית והדתית ובאתרי אינטרנט
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אקספרט מקבוצת באומן-בר-ריבנאי, כולל אינסרט בעיתונות, קידום בנקודות המכירה ומודעות באינטרנט, תחת הסיסמה "גשם של מבצעים בקרביץ"
הקמפיין עלה באמצעות משרד הפרסום מומה פרסומאים ארי כהן, מבעלי משרד הפרסום: "לא מדובר בקמפיין בעל אופי פרובוקטיבי - מובן מאליו כי חברת מומה פרסומאים אינה מפרסמת חילופי זוגות בהקשרם המיני"
הקמפיין, בכיכובה של הדוגמנית הספרדייה ג'מה קולומר, עלה בערוצים 2, 10 ו-24 למשך שבועיים
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום נמסיס, יעלה בהשקעה כוללת של 250 אלף שקל ויכלול הפצת קטלוג בדיוור ישיר, קמפיין באינטרנט, פרסומים בנקודות המכירה ופרסומים באמצעי המדיה השונים בתחומי האופנה
הקמפיין, בהשקעה של 2 מיליון שקל, יכלול סרטון טלוויזיה ופעילות קד"מ היבואנית של נורות "סילבניה" הירוקות היא רשת מחסני תאורה
היקף הקמפיין יעמוד על כ-200 אלף דולר רשת GOYA מונה 4 סניפים, ובשנה הקרובה היא צפויה לפתוח 4 חנויות נוספות
יחליף את אנחל בונני, ששימש כפרזנטור הרשת במשך 6 עונות הקמפיין יעלה בהשקעה כוללת של 4 מיליון שקל, וברנר יככב בו לצד הדוגמנית חווה מונד
בינה מלאכותיתאירועים ומינוייםישראל במלחמהישראל מתגייסתמותגיםמינוי בכיריםמשרדי פרסוםפרסוםפרסומותשיווק