ג'רמון מתמחה בעיצוב שמלות כלה וערב ההסכם בין הצדדים נחתם לשנה וכולל קמפיין עיתונות, פוסטרים, קטלוג כלות בחו"ל, קטלוג מותג, יחסי ציבור וקמפיין באתר החברה, בהיקף של כ-200 אלף שקל
הקמפיין יכלול מודעות בעיתונות, פרסום חוצות ואריזות מוצר בכיכובו של אלטליון
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום לינדה כהן בהיקף של כ-300 אלף דולר רשת GOYA, המונה 5 סניפים, צפויה לפתוח בשנה הקרובה 3 חנויות נוספות
הרשות השנייה אישרה לרופ להשתתף בהתנדבות בקמפיין של רשות המים, מכיוון שמדובר בנושא הסברתי ואין בו הפנייה למוצרים מסחריים
בקמפיין הטלוויזיה, שיעלה ביום ד' הקרוב באמצעות משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד, מככבים גימלאים, אמהות חד-הוריות ומובטלים - שיקבלו שכר בגובה הנהוג בתעשיית הפרסום
המהלך השיווקי כולל קמפיין חסויות בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו-9 ובאינטרנט, וקמפיין ייחודי במגזר החרדי במסגרתו תחלק נירלט עשרות אלפי תיקים ממותגים כתחליף לשקיות הניילון, לשמירה על איכות הסביבה
אנשי חברת ההלבשה התחתונה "בוניטה דה מאס" נדהמו הבוקר לגלות באתר YouTube את כל התמונות שצולמו לקמפיין החדש של החברה לשנת 2009, בכיכובה של דוגמנית-העל הישראלית
החל מהשבוע הבא יעלה קמפיין מפעל הפיס על שלטי הפרסום האלקטרוניים באצטדיון של מוליכת הליגה הספרדית הפרסום יעלה באמצעות גיתם BBDO בעלות כוללת של 200 אלף שקל
ההשקה תלווה בקמפיין בכיכובו של ישראל אהרוני, תחת הסלוגן "תנור קונים רק עם אהרוני", באמצעות משרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין ובהשקעה של כמיליון שקל
3 מהלכים שאולי יוציאו את העם לרחובות גם בעניינים שאינם נוגעים ישירות לכיסו
הקמפיין כולל שעון "זמן גלעד" שיופיע בפינת המסך בימי השידור של רשת, וימדוד את הזמן בו מצוי גלעד בשבי בימים, שעות, דקות ושניות הצופים יוזמנו לשלוח SMS ללא עלות ולקבל למכשירם הסלולרי את שעון "זמן גלעד"
במתחם שנפתח בדיזנגוף סנטר למשך כשבועיים מציעה הקבוצה בר קפה טורקי, קוראות בקפה, קיר תערוכה, חנות קפה טחון טרי וחנויות עם מגוון מוצרים משלימים המהלך ילווה בקמפיין באמצעות באומן-בר-ריבנאי
תחליף בתפקיד את סנדי בר ותככב בקמפיינים של הרשת במהלך 2009-2010
בכך מגיע ל-4 מספר הקירות של החברה ברחוב אבן-גבירול בת"א בקיר החדש, שגודלו 140 מ"ר, תפרסם חברת UMI את שברולט טראוורס החדשה בעלות של 300 אלף דולר לחודש
הסדרה החדשה תימכר ב-1,400 נקודות מכירה ברחבי הארץ, והשקתה תלווה בקמפיין פרסום נרחב
למרות קמפיין ההשקה, פלאפון לא צופה השנה גידול בתקציב הפרסום יחסית ל-2008 גיל שרון: "פלאפון גייסה 50 אלף לקוחות לרשת החדשה עוד לפני ההשקה הרשמית"
בינה מלאכותיתאירועים ומינוייםישראל במלחמהישראל מתגייסתמותגיםמינוי בכיריםמשרדי פרסוםפרסוםפרסומותשיווק