קנסות יציאה

כתבות אחרונות

 

לקוח yes חתם על חוזה לשנה - אך חויב להישאר שנתיים

נציג yes איפשר ללקוח להתחייב לשנה בלבד - אך בחלוף שנה, כשהלקוח רצה להתנתק, החברה התנערה וטענה כי הוא מחויב לשנה נוספת ■ yes הודתה בטעות רק בעקבות פניית "גלובס"

אפרת אהרוני 28.11.2010

מחלת הנטישה

אין מנוס מלהתחיל להרהר באפשרות לאסור על החברות הסלולריות למכור מכשירים

גד פרץ 28.11.2010

חברות הסלולר מגיבות לכחלון: נציע תוכניות ללא התחייבות

לאחר החלטת ועדת הכלכלה, פלאפון "שוקלת" לבטל את קנסות היציאה, וסלקום "תציע תוכניות שמתאימות להחלטה", אך השתיים לא הודיעו במפורש כי יבטלו את הקנסות בשיעור 8% מהחשבון ■ פרטנר מנסה לרכוב על הגל

יוסי ניסן וגד פרץ 24.11.2010

לא כלואים בסלולרי: ועדת הכלכלה מבטלת את קנסות היציאה

אקוניס: "מדובר במצב אבסורדי שאינו מתקבל על הדעת" ■ כחלון לחברות הסלולר: "אתם שולטים במשק וקובעים קנסות מטורפים" ■ האוצר: "חיסכון של מאות מיליוני שקלים בשנה"

גד פרץ ולילך ויסמן 24.11.2010

יו"ר הוועדה לפניות הציבור: להטיל קנסות על HOT ו-yes

יו"ר הוועדה, ח"כ אורי מקלב: "התפיסה השלטת בחברות הכבלים והלוויין היא שברגע שלקוח חותם על חוזה הוא הופך מלקוח לשבוי"

אפרת אהרוני 23.11.2010

משתחררים מהכבלים

הורדת ההתחייבות ל-HOT ו-yes לשנה וחצי היא החלטה חשובה - אבל זה לא מספיק

דפנה הראל-כפיר 12.11.2010

מכה ל-HOT ול-yes וחגיגה לצרכנים: הקץ להתחייבות ל-3 שנים

מועצת הכבלים והלוויין החליטה להגביל את תקופת ההתחייבות המקסימלית ל-‏HOT‏ ול-‏yes לשנה וחצי ■ ההנחיה, שהתקבלה בעקבות תלונות רבות של מנויים, תיכנס לתוקף בעוד שבועיים

דפנה הראל-כפיר 08.11.2010

המתינו בסבלנות: ביטול קנסות היציאה של HOT ו-yes נדחה לינואר

yes ו-HOT הצליחו לשכנע את מועצת הכבלים והלוויין כי הן צריכות זמן להיערך מבחינה הנדסית לשינוי במערכות הממוחשבות שלהן לחיוב לקוחות שעוברים למתחרים

יוסי ניסן 08.11.2010

אל תפספסו: איך לא ליפול בפח של חברות הסלולר?

מה אפשר לעשות כאשר אחרי חתימת העסקה עם חברת הסלולר מסתבר שההבטחות הן הבטחות-סרק, שאין קליטה בבית, או שהחשבון מרקיע שחקים בשל חיובים בלתי צפויים?

אפרת אהרוני 19.10.2010

איך השינויים שחלו השנה בשוק התקשורת ישפיעו על הכיס שלנו?

השינוי המרכזי השנה - ההפחתה הצפויה בחשבון הסלולר ■ בנוסף נעשה ניסיון לפשט את חשבונות הטלפון, התעריפים במספר תחומים הוזלו, ועלו אלטרנטיבות לחברות הכבלים והלוויין

אפרת אהרוני 07.09.2010

קנס היציאה למנויי HOT ו-yes לא יעלה על יתרת סכום העסקה

מועצת הכבלים והלוויין קבעה כי מנוי המבקש להתנתק בטרם הסתיימה תקופת ההתחייבות שלו ישלם את הסכום הנמוך מן השניים - "קנס יציאה" או יתרת סכום העסקה שבה התקשר

לי-אור אברבך 06.09.2010

משרד המשפטים: קנסות היציאה בסלולר יבוטלו גם ללקוחות קיימים

החזרי ההטבות יוגבלו ל-10% מממוצע החשבון החודשי של המנוי לכל חודש שנותר ■ ‎‎‏היוזמה לביטול הקנסות אושרה בחוק ההסדרים, אך עכשיו הוחלט להחילה גם באופן רטרואקטיבי

‎‎גד פרץ‏ 05.09.2010

לקוח yes לא הצליח לקלוט ערוצים, התנתק - ונדרש לשלם קנס

בעקבות פניית "גלובס" הודתה החברה בשורת התקלות והחליטה בטובה לוותר על קנס היציאה ■ yes: "אנו מתנצלים"

אפרת אהרוני 09.08.2010

זרי הדפנה של משה כחלון

5 מדליות מגיעות לשר התקשורת במאבקו למעננו, הצרכנים, אך עוד לא הגיע הזמן לנוח

סטלה קורין-ליבר 06.08.2010

קנסות יציאה לצרכנים: 2,400 ש' ב-HOT, כ-900 ש' בהולמס פלייס, 800 ש' בחברות הסלולר

אלפי שקלים צריך לשלם צרכן ישראלי שירצה להתנתק מחברת הסלולר, הטלוויזיה או האינטרנט שלו, או חלילה לבטל את המנוי למכון הכושר ■ החברות כובלות את הלקוחות, והמחוקק עובד לאט מדי - אם בכלל ■ בדיקת "גלובס"

מיכל רז-חיימוביץ' 21.07.2010

בקרוב בחשבון הטלפון: מועד סיום ההתחייבות וגובה דמי היציאה

משרד התקשורת ממשיך ברפורמה ומחייב את חברות הטלפון, הסלולר והאינטרנט לגילוי נאות בחשבון הנשלח לצרכנים

אורלי פלג-מזרחי 13.09.2009

   123   

   נמצאו 48 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 3