נציג yes איפשר ללקוח להתחייב לשנה בלבד - אך בחלוף שנה, כשהלקוח רצה להתנתק, החברה התנערה וטענה כי הוא מחויב לשנה נוספת ■ yes הודתה בטעות רק בעקבות פניית "גלובס"
אין מנוס מלהתחיל להרהר באפשרות לאסור על החברות הסלולריות למכור מכשירים
לאחר החלטת ועדת הכלכלה, פלאפון "שוקלת" לבטל את קנסות היציאה, וסלקום "תציע תוכניות שמתאימות להחלטה", אך השתיים לא הודיעו במפורש כי יבטלו את הקנסות בשיעור 8% מהחשבון ■ פרטנר מנסה לרכוב על הגל
אקוניס: "מדובר במצב אבסורדי שאינו מתקבל על הדעת" ■ כחלון לחברות הסלולר: "אתם שולטים במשק וקובעים קנסות מטורפים" ■ האוצר: "חיסכון של מאות מיליוני שקלים בשנה"
יו"ר הוועדה, ח"כ אורי מקלב: "התפיסה השלטת בחברות הכבלים והלוויין היא שברגע שלקוח חותם על חוזה הוא הופך מלקוח לשבוי"
הורדת ההתחייבות ל-HOT ו-yes לשנה וחצי היא החלטה חשובה - אבל זה לא מספיק
מועצת הכבלים והלוויין החליטה להגביל את תקופת ההתחייבות המקסימלית ל-HOT ול-yes לשנה וחצי ■ ההנחיה, שהתקבלה בעקבות תלונות רבות של מנויים, תיכנס לתוקף בעוד שבועיים
yes ו-HOT הצליחו לשכנע את מועצת הכבלים והלוויין כי הן צריכות זמן להיערך מבחינה הנדסית לשינוי במערכות הממוחשבות שלהן לחיוב לקוחות שעוברים למתחרים
מה אפשר לעשות כאשר אחרי חתימת העסקה עם חברת הסלולר מסתבר שההבטחות הן הבטחות-סרק, שאין קליטה בבית, או שהחשבון מרקיע שחקים בשל חיובים בלתי צפויים?
השינוי המרכזי השנה - ההפחתה הצפויה בחשבון הסלולר ■ בנוסף נעשה ניסיון לפשט את חשבונות הטלפון, התעריפים במספר תחומים הוזלו, ועלו אלטרנטיבות לחברות הכבלים והלוויין
מועצת הכבלים והלוויין קבעה כי מנוי המבקש להתנתק בטרם הסתיימה תקופת ההתחייבות שלו ישלם את הסכום הנמוך מן השניים - "קנס יציאה" או יתרת סכום העסקה שבה התקשר
החזרי ההטבות יוגבלו ל-10% מממוצע החשבון החודשי של המנוי לכל חודש שנותר ■ היוזמה לביטול הקנסות אושרה בחוק ההסדרים, אך עכשיו הוחלט להחילה גם באופן רטרואקטיבי
בעקבות פניית "גלובס" הודתה החברה בשורת התקלות והחליטה בטובה לוותר על קנס היציאה ■ yes: "אנו מתנצלים"
5 מדליות מגיעות לשר התקשורת במאבקו למעננו, הצרכנים, אך עוד לא הגיע הזמן לנוח
אלפי שקלים צריך לשלם צרכן ישראלי שירצה להתנתק מחברת הסלולר, הטלוויזיה או האינטרנט שלו, או חלילה לבטל את המנוי למכון הכושר ■ החברות כובלות את הלקוחות, והמחוקק עובד לאט מדי - אם בכלל ■ בדיקת "גלובס"
משרד התקשורת ממשיך ברפורמה ומחייב את חברות הטלפון, הסלולר והאינטרנט לגילוי נאות בחשבון הנשלח לצרכנים